Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Fortuyn heeft zoiets van: óf Nederland wil echt veranderen óf niet. De keus is aan de kiezers op 15 mei... |
![]() |
|
![]() |
Hoezo veranderen
![]() Denken jullie nou echt dat hij bijvoorbeeld met 15 zetels nederland veranderd ofzo?!!??! Slaat toch nergens op, je kan toch niet een land veranderen met +- 15 zetels! Dan zoekt nederland het idd maar uit en het zal lukken ook. Ohja, de SP voert nou geen ene flikker uit nee Apie, maar van GL kan ik dat dus totaal niet zeggen, ik vind wel dat ze ''kloten'' hebben die partij! Je hoort ze meer dan D66, die in de coalitie zit. Als die Fortuyn geen 7 zetels haalt, nou dan gaat ie maar op vakantie, boeit me echt niet |
![]() |
|
ik denk dat dit weer een manier van hem is om stemmen te trekken.
triest mannetje is het, ik bedoel hij vind dat er wat veranderd moet worden in Nederland, maar als ie niet echt mee kan regeren dat wil ie ineens niets meer doen om het te veranderen
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en daar ben ik wel blij mee, ik zou ook absoluut niet met zo iemand samen willen werken. Pim F zegt meer over wat goed voor ons zou zijn als de andere partijen hoor, dus ik zou maar snel ziek van hem worden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en ja Pim Fortuyn is camerageil, hij zegt maar wat graag vanalles voor de camera. Andere partijen vinden het net als ik nou eenmaal niet nodig om steeds op het nieuws te komen en te schreeuwen dat alles mis is en jij zegt het is om ziek van te worden ![]()
||
![]() |
Citaat:
Overigens doet iedereen maar of het zo is dat hij met meer dan 6 zetels wel blijft. Hij heeft alleen maar gezegd dat hij met 6 of minder zetels weggaat. 6 is maar een echte ondergrens, maar misschien beslist hij met maar een paar zetels meer ook dat hij niet genoeg kan bewerkstelligen. Mocht hij trouwens 6 of minder zetels krijgen, dan vind ik het zo triest gesteld met de democratie dat mijn interesse ook in 1 klap kwijt is. Het zal inderdaad voornamelijk een aansporing zijn om mensen op hem te laten stemmen. Veel mensen willen toch op zijn minst dat hij de kans krijgt een beetje te schoppen (en wat mij betreft schopt hij veel paars beleid omver). Overigens, Joostje, er staan nog een berg reacties voor je bij de taart-link van Pim, mocht je ze nog niet gezien hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar Pim heeft niets te verliezen, terwijl de huidige partijen dat wel hebben... zij hebben een verleden dat ze niet zomaar verloochenen kunnen. (oude discussie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En de kamer wordt er een stuk grappiger van als "Prof.' Pim in de kamer zit. En dan het liefst met minstens 10 lijstgenoten zodat ze samen de paarse slaapwandelaars eens flink wakker schudden! |
![]() |
|
nou ja, pim is errug arrogant, heeft misschien volgens zn eigen visie de oplossing voor die veeeeeele problemen die paars heeft achtergelaten. ik hou het toch op die balkenende..
pim is leuk, spannend, en geeft politiek weer wat echte strijd, maar erg veel reeele oplossingen heeft ie niet. gegroet, een cda-stemmer ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar je gaat mij niet vertellen dat de criminaliteit is gedaald! Dat is gewoon niet zo en volgens mij weet je dat ook wel. En hoezo is OV niet de taak van paars (de regering)??????? |
![]() |
|
Zijn het niet juist de mensen zoals jij die willen dat alle bedrijven zich privatiseren en dat elk gezond bedrijf voor zichzelf moet kunnen zorgen?
NS is toch echt een eigen bedrijf en daar heeft de overheid (PAARS!!!!!) niets meer mee te maken dus. Criminaliteit zal inderdaad niet gedaald zijn, maar is ze wel gestegen dan? En wat gaat Pim Fortuyn er dan aan doen? |
![]() |
||
Citaat:
wel een punt voor de regering om zich ermee bezig te houden, maar treinen bijvoorbeeld laten rijden is toch de taak van de ns, tis niet voor niets geprivatiseerd
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog een bewijs voor mij dat die man echt een stuk onbenul is. Heel veel praatjes en vervolgens toch maar niet... Wanneer hij bijvoorbeeld vijf zetels heeft behaald, dan zijn er toch heel wat mensen die op hem gestemd hebben. Hij heeft dan de plicht om in de kamer te gaan zitten. Maarja het is en blijft een stom hypocriet ventje. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
-Desecrator
||
![]() |
Citaat:
![]() en inderdaad: groen links laat van zich horen, maar ze KUNNEN niks omdat ze niet in de coalitie zitten. D66 is er de laatste verkiezingen bijna uit medelijden ingelaten (dacht ik toen in 1998, en nu nog steeds ![]() Als pim 15 zetels krijgt, dan zit ie in de kamer en kan ie zn bek ook opentrekken zoals rosenmuller nu doet, ook al is ie misschien ook overal tegen.. da's ook bijna het enige wat me aantrekt aan rosenmuller: hij kan zn bek opentrekken. soms alleen op de foute manier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat was een idee van onze "geliefde" VVD tijdens paars.... Dus hoezo, het komt niet door paars? *moet dagelijks met de trein* [ontopic] Ik zou het nogal gemeen vinden tegenover de mensen die op pimmie zouden stemmen, als hij vervolgens niet in de kamer zou gaan zitten.... Ook al krijgt hij maar 1 zetel (ik hoop het ![]()
||
![]() |
Citaat:
all1 de mensen waren nog steeds gewend aan dat het geld toch wel binnenkwam, en nou moesten ze ineens om de gunst van de klant vechten waren ze niet op voorbereid ![]() veel mensen waren toendertijd voor privatisering, dus nu makkelijk trappen naar paars, maar ze deden wat meer mensen wouden
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|