Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 11:33
Gwen.
Gwen. is offline
Bron: ANP-Nieuws

Pim Fortuyn heeft gezegd zich geheel uit de politiek terug te zullen trekken als hij minder dan 6 zetels zal halen. Hij wil namelijk per sé in de Kamer, anders hoeft het voor hem niet. "Dan zoekt Nederland het maar uit". Denkt hij zo symphatie of medelijden op te wekken? Kinderachtig of heeft hij gelijk, omdat hij met minder dan 6 zetels geen verandering zal kunnen brengen in Nederland?
Oud 09-04-2002, 11:37
Joostje
Joostje is offline
hehe... en dan vaardigt ie een motie van wantrouwen uit jegens kiezersbedrog
Oud 09-04-2002, 11:40
@pie
@pie is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:

Pim Fortuyn heeft gezegd zich geheel uit de politiek terug te zullen trekken als hij minder dan 6 zetels zal halen. Hij wil namelijk per sé in de Kamer, anders hoeft het voor hem niet. "Dan zoekt Nederland het maar uit". Denkt hij zo symphatie of medelijden op te wekken? Kinderachtig of heeft hij gelijk, omdat hij met minder dan 6 zetels geen verandering zal kunnen brengen in Nederland?
de SP en groen links in de oppositie breken ook absoluut geen ene pot op het moment, het zijn alleen partijen die standaard overal op tegen zijn.. pim's standpunt is wel te begrijpen dus..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 12:15
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
hiermee wil hij denk ik stemmen winnen, dat mensen nu opeens op m gaan stemmen omdat ie er anders mee nokt ofsow...

maja, wel te begrijpen, aan 6 zetels heb je niet echt veel, voor een 'normale' partij zou het een goed begin zijn, maar voor professor pim natuurlijk niet
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 12:34
Quintus
Quintus is offline
Ik vind 't wel enigzins logisch..... Als hij toch 'niks' kan doen hoeft 't voor hem niet meer en 'zoekt Nederland het maar uit'. Dat is imho beter dan maar wanhopig te blijven proberen toch in de kamer te komen
Oud 09-04-2002, 12:46
FLH
FLH is offline
Citaat:
Quintus schreef:
Ik vind 't wel enigzins logisch..... Als hij toch 'niks' kan doen hoeft 't voor hem niet meer en 'zoekt Nederland het maar uit'. Dat is imho beter dan maar wanhopig te blijven proberen toch in de kamer te komen
Helemaal mee eens...

Fortuyn heeft zoiets van: óf Nederland wil echt veranderen óf niet.
De keus is aan de kiezers op 15 mei...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:11
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Hoezo veranderen

Denken jullie nou echt dat hij bijvoorbeeld met 15 zetels nederland veranderd ofzo?!!??!
Slaat toch nergens op, je kan toch niet een land veranderen met +- 15 zetels!
Dan zoekt nederland het idd maar uit en het zal lukken ook.

Ohja, de SP voert nou geen ene flikker uit nee Apie, maar van GL kan ik dat dus totaal niet zeggen, ik vind wel dat ze ''kloten'' hebben die partij! Je hoort ze meer dan D66, die in de coalitie zit.

Als die Fortuyn geen 7 zetels haalt, nou dan gaat ie maar op vakantie, boeit me echt niet
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:28
PFP
PFP is offline
hij haalt denk ik iets van 15 zetels Ik hoop meer maar denk het niet
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:30
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
PFP schreef:
hij haalt denk ik iets van 15 zetels Ik hoop meer maar denk het niet
o
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:33
autodropje
autodropje is offline
ik denk dat dit weer een manier van hem is om stemmen te trekken.

triest mannetje is het, ik bedoel hij vind dat er wat veranderd moet worden in Nederland, maar als ie niet echt mee kan regeren dat wil ie ineens niets meer doen om het te veranderen
Oud 09-04-2002, 14:35
PFP
PFP is offline
Citaat:
autodropje schreef:
ik denk dat dit weer een manier van hem is om stemmen te trekken.

triest mannetje is het, ik bedoel hij vind dat er wat veranderd moet worden in Nederland, maar als ie niet echt mee kan regeren dat wil ie ineens niets meer doen om het te veranderen
Ach al die andere partijen gaan liever over lijken dan met hem samen te werken. Hun weten wat goed voor je is! Om ziek van t worden
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:46
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
PFP schreef:

Ach al die andere partijen gaan liever over lijken dan met hem samen te werken. Hun weten wat goed voor je is! Om ziek van t worden
sinds wanneer gaan ze over lijken?

en daar ben ik wel blij mee, ik zou ook absoluut niet met zo iemand samen willen werken.

Pim F zegt meer over wat goed voor ons zou zijn als de andere partijen hoor, dus ik zou maar snel ziek van hem worden
Oud 09-04-2002, 14:50
PFP
PFP is offline
Citaat:
autodropje schreef:

sinds wanneer gaan ze over lijken?

<<<Voorbeelden?>>>

en daar ben ik wel blij mee, ik zou ook absoluut niet met zo iemand samen willen werken.

<<<jij niet en dat is jouw goed recht maar als de verkiezingen hem 30 zetels zouden opbrengen (stel) dan nog zouden al die partijen om hem heen gaan. En dat vind ik verkrachting van de democratie>>>

Pim F zegt meer over wat goed voor ons zou zijn als de andere partijen hoor, dus ik zou maar snel ziek van hem worden

<<< hij zegt het ja maar je vergeet dat het hier 8 tegen 1 is en hij zegt het voor de camera en die andere partijen die proberen het achter de schermen te doen. Ik weet niet waar die laatste zin op slaat
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:00
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
PFP schreef:
<<<Voorbeelden?>>>
Ja graag

Citaat:
PFP schreef:
<<<jij niet en dat is jouw goed recht maar als de verkiezingen hem 30 zetels zouden opbrengen (stel) dan nog zouden al die partijen om hem heen gaan. En dat vind ik verkrachting van de democratie>>>
nee hoor, in een democratie beslist namelijk de meerderheid, en zolang de meerderheid nog tegen hem is...

Citaat:
PFP schreef:
<<< hij zegt het ja maar je vergeet dat het hier 8 tegen 1 is en hij zegt het voor de camera en die andere partijen die proberen het achter de schermen te doen. Ik weet niet waar die laatste zin op slaat
8 tegen 1???

en ja Pim Fortuyn is camerageil, hij zegt maar wat graag vanalles voor de camera. Andere partijen vinden het net als ik nou eenmaal niet nodig om steeds op het nieuws te komen en te schreeuwen dat alles mis is

en jij zegt het is om ziek van te worden
Oud 09-04-2002, 15:08
twiety
twiety is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Hoezo veranderen

Denken jullie nou echt dat hij bijvoorbeeld met 15 zetels nederland veranderd ofzo?!!??!
Slaat toch nergens op, je kan toch niet een land veranderen met +- 15 zetels!
.....
Met 15 zetels heb je nog iets te zeggen in de oppositie en kun je 4 jaar later des te harder aan de bak komen. Zeker omdat paars dan waarschijnlijk weer weinig verbeteringen door zal voeren, alhoewel ze er natuurlijk 'alles voor zullen doen'. Nou begin dan maar eens met wat aanbevelingen van Pim te realiseren, anders komt er nooit wat van!

Overigens doet iedereen maar of het zo is dat hij met meer dan 6 zetels wel blijft. Hij heeft alleen maar gezegd dat hij met 6 of minder zetels weggaat. 6 is maar een echte ondergrens, maar misschien beslist hij met maar een paar zetels meer ook dat hij niet genoeg kan bewerkstelligen.

Mocht hij trouwens 6 of minder zetels krijgen, dan vind ik het zo triest gesteld met de democratie dat mijn interesse ook in 1 klap kwijt is.

Het zal inderdaad voornamelijk een aansporing zijn om mensen op hem te laten stemmen. Veel mensen willen toch op zijn minst dat hij de kans krijgt een beetje te schoppen (en wat mij betreft schopt hij veel paars beleid omver).

Overigens, Joostje, er staan nog een berg reacties voor je bij de taart-link van Pim, mocht je ze nog niet gezien hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:09
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
autodropje:
Andere partijen vinden het net als ik nou eenmaal niet nodig om steeds op het nieuws te komen en te schreeuwen dat alles mis is
En als ze daar wat aan hebben, dan zouden ze dat ook maar wat graag doen. En Balkenende is de laatste tijd (laatste twee maanden of zo, de laatste twee weken heb ik em juist weer niet gezien ) behoorlijk veel op tv geweest, in allerlei programma's, waarin hij fijn z'n monotone gepraat kan praten.
Maar Pim heeft niets te verliezen, terwijl de huidige partijen dat wel hebben... zij hebben een verleden dat ze niet zomaar verloochenen kunnen. (oude discussie )
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:22
PFP
PFP is offline
Citaat:
autodropje schreef:

Ja graag

nee hoor, in een democratie beslist namelijk de meerderheid, en zolang de meerderheid nog tegen hem is...

??? In een democratie beslist het volk dat is het leuke van een democratie dat niet alleen de meerderheid het recht heeft om iets te zeggen>>??

Kan je een hint geven???
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:23
twiety
twiety is offline
Citaat:
autodropje schreef:

Ja graag

>>> Als hij niet in de regering komt is het jammer, maar in de oppositie - zeker met 30 stemmen - zorgt na nog 4 jaar geklungel wel voor een echte meerderheid waar zelfs met politieke samenzweringen niets tegen te beginnen is.

8 tegen 1???

>>> Minstens.

en ja Pim Fortuyn is camerageil, hij zegt maar wat graag vanalles voor de camera. Andere partijen vinden het net als ik nou eenmaal niet nodig om steeds op het nieuws te komen en te schreeuwen dat alles mis is

>>> ...omdat paars niet voor hun eigen fouten op durft te komen en de grote oppositie bang is teveel af te geven op paars door die machtige vriendjespolitiek en dan zo buiten de smaak te vallen dat ze geen coalitie kunnen vormen en het gemakkelijk vinden als iemand anders voor hun de kastanjes uit het vuur haalt (zie Balkje van 't CDA). De kleinere oppositiepartijen vooral omdat ze niet meer dan enkele veranderingen durven door te voeren en omdat er met zo weinig zetels anders toch niets van terechtkomt, zeker niet als ze ook nog eens andere fouten durven aan te stippen.

(deze laatste opm. snap ik ook niet)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:28
Verwijderd
geloof me maar die gast zit er nog wel ookal haalt ie maar 1 zetel
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:29
PFP
PFP is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
geloof me maar die gast zit er nog wel ookal haalt ie maar 1 zetel
Dat zou ook wel iets hebben alleen hij in de kamer
maar ik zie toch liever een stuk of 25 mensen zitten van onze PIM!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:47
FLH
FLH is offline
Citaat:
PFP schreef:

Dat zou ook wel iets hebben alleen hij in de kamer
maar ik zie toch liever een stuk of 25 mensen zitten van onze PIM!
Dan gebeurt er tenminste nog wat. Nederland is toe aan verandering.

En de kamer wordt er een stuk grappiger van als "Prof.' Pim in de kamer zit. En dan het liefst met minstens 10 lijstgenoten zodat ze samen de paarse slaapwandelaars eens flink wakker schudden!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:56
1860fan
1860fan is offline
nou ja, pim is errug arrogant, heeft misschien volgens zn eigen visie de oplossing voor die veeeeeele problemen die paars heeft achtergelaten. ik hou het toch op die balkenende..
pim is leuk, spannend, en geeft politiek weer wat echte strijd, maar erg veel reeele oplossingen heeft ie niet.

gegroet, een cda-stemmer

Oud 09-04-2002, 16:08
JJzD
JJzD is offline
echt pimmetje

zijn eer word gekwetst en dan loopt ie weg

dat zie je in al zijn tv optredens
(tv rijnmond, lijsttrekkersdebat)
Oud 09-04-2002, 16:11
PFP
PFP is offline
Citaat:
JJzD schreef:
echt pimmetje

zijn eer word gekwetst en dan loopt ie weg

dat zie je in al zijn tv optredens
(tv rijnmond, lijsttrekkersdebat)
ben ik het mee eens omdat het een samenwerking is van veel politieke partijen om hem onderuit te halen. En ze blijven maar hakken en schoppen en dan hopen ze op een reactie die Pim in een kwaad daglicht stelt. Erg zielig van die mensen zoals Melkert en Dijkstal die weten wat je moet stemmen en dei de Pim kiesers beschouwen als domme achterlijke mensen die niet weten wat ze doen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:15
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
twiety schreef:
een heleboel
wat heeft paars dan zo fout gedaan? Ik bedoel als ik over straat loop denk ik echt niet tjeee waat gaat het toch slecht met nederland wat heeft paars er toch een puinhoop van gemaakt. Eerder het tegenovergestelde, namelijk dat nederland een heleboel dingen heel goed geregeld heeft.
Oud 09-04-2002, 16:17
PFP
PFP is offline
Citaat:
autodropje schreef:

wat heeft paars dan zo fout gedaan? Ik bedoel als ik over straat loop denk ik echt niet tjeee waat gaat het toch slecht met nederland wat heeft paars er toch een puinhoop van gemaakt. Eerder het tegenovergestelde, namelijk dat nederland een heleboel dingen heel goed geregeld heeft.
Als ik in osdorp op straat loop dan denk ik : emigreren over een jaar of 5. Ik weet niet waar jij woont maar in Amsterdam zie je wel degelijk wat Paars fout heeft gedaan!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:54
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
PFP schreef:

Als ik in osdorp op straat loop dan denk ik : emigreren over een jaar of 5. Ik weet niet waar jij woont maar in Amsterdam zie je wel degelijk wat Paars fout heeft gedaan!
Ik moet zeggen dat ik geregeld in amsterdam kom, maar ik zie niets fout gaan hoor, so enlighten me ofzo
Oud 09-04-2002, 17:02
AGH
AGH is offline
PFP, loop dan ook even een keertje rond in Wassenaar en kijk wat de VVD fout kan doen.....

Overigens vind ik het zeer zwak om de politiek uit te stappen bij het behalen van slechts 6 zetels of minder.
Waarom zit je dan in de politiek?
Voor je ideaal of voor de successen?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:28
PFP
PFP is offline
Citaat:
autodropje schreef:

Ik moet zeggen dat ik geregeld in amsterdam kom, maar ik zie niets fout gaan hoor, so enlighten me ofzo
hoe is dat mogelijk???
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:31
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
PFP schreef:

hoe is dat mogelijk???
wat zie jij dan voor verschrikkelijks?
Oud 09-04-2002, 17:35
PFP
PFP is offline
Citaat:
autodropje schreef:

wat zie jij dan voor verschrikkelijks?
Criminalteit, junkies, coffeeshops , geweld, de stad is smerig, OV zuigt zwaar, achter gestelde wijken etc.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:38
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
PFP schreef:
Criminalteit, junkies, coffeeshops , geweld, de stad is smerig, OV zuigt zwaar, achter gestelde wijken etc.
in vergelijking met vroeger en andere landen is het juist vooruit gegaan, en ik ivnd het helemaal niet smerig. OV is niet de taak van paars. Wat is er mis met coffeeshops en junkies vind ik ook niet verantwoordelijkheid van paars maar van de mensen zelf. Criminaliteit en geweld hek nog niet gezien.
Oud 09-04-2002, 17:41
PFP
PFP is offline
Citaat:
autodropje schreef:

in vergelijking met vroeger en andere landen is het juist vooruit gegaan, en ik ivnd het helemaal niet smerig. OV is niet de taak van paars. Wat is er mis met coffeeshops en junkies vind ik ook niet verantwoordelijkheid van paars maar van de mensen zelf. Criminaliteit en geweld hek nog niet gezien.
Als je met de tram gaat dan word je met je neus op de feiten gedrukt.
Maar je gaat mij niet vertellen dat de criminaliteit is gedaald! Dat is gewoon niet zo en volgens mij weet je dat ook wel.

En hoezo is OV niet de taak van paars (de regering)???????
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:56
AGH
AGH is offline
Zijn het niet juist de mensen zoals jij die willen dat alle bedrijven zich privatiseren en dat elk gezond bedrijf voor zichzelf moet kunnen zorgen?
NS is toch echt een eigen bedrijf en daar heeft de overheid (PAARS!!!!!) niets meer mee te maken dus.
Criminaliteit zal inderdaad niet gedaald zijn, maar is ze wel gestegen dan?
En wat gaat Pim Fortuyn er dan aan doen?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:58
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
PFP schreef:

Als je met de tram gaat dan word je met je neus op de feiten gedrukt.
Maar je gaat mij niet vertellen dat de criminaliteit is gedaald! Dat is gewoon niet zo en volgens mij weet je dat ook wel.

En hoezo is OV niet de taak van paars (de regering)???????
ik zeg niet dat ie gedaald is, ik zeg alleen dat ik er niets van merk

wel een punt voor de regering om zich ermee bezig te houden, maar treinen bijvoorbeeld laten rijden is toch de taak van de ns, tis niet voor niets geprivatiseerd
Oud 09-04-2002, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:

Wie het kleine niet eert...

Nog een bewijs voor mij dat die man echt een stuk onbenul is. Heel veel praatjes en vervolgens toch maar niet...

Wanneer hij bijvoorbeeld vijf zetels heeft behaald, dan zijn er toch heel wat mensen die op hem gestemd hebben. Hij heeft dan de plicht om in de kamer te gaan zitten.

Maarja het is en blijft een stom hypocriet ventje.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:08
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Wie het kleine niet eert...

Nog een bewijs voor mij dat die man echt een stuk onbenul is. Heel veel praatjes en vervolgens toch maar niet...

Wanneer hij bijvoorbeeld vijf zetels heeft behaald, dan zijn er toch heel wat mensen die op hem gestemd hebben. Hij heeft dan de plicht om in de kamer te gaan zitten.

Maarja het is en blijft een stom hypocriet ventje.
naja ik heb liever dat ie met 5 er niet in gaat, ik denk dat ie dan helemaal van heleboel mensen de sympahtie kwijt is.
Oud 09-04-2002, 18:33
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Dit plicht heeft hij helemaal niet. Hij heeft nu al verteld dat hij bij een te laag aantal zetels opstapt. Je bent dus van te voren ingelicht, en je dient je keus van al dan niet op Pim stemmen mede hiervan af te laten hangen. Als je je er aan stoort moet je niet op hem stemmen. Als je wel op hem stemt, moet je later niet gaan zeuren als hij niet in de kamer wil.

-Desecrator
Oud 09-04-2002, 19:03
NN
NN is offline
Nu maar hopen dat Nederland genoeg slimme mensen heeft die niet op hem gaan stemmen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:47
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik vind het goed dat ie dat durft te zeggen...hij kwam de politiek in om veranderingen door te voeren...en met minder dan 6 zetels word dat een beetje lastig
Oud 09-04-2002, 20:58
batisimon
batisimon is offline
Citaat:
autodropje schreef:

naja ik heb liever dat ie met 5 er niet in gaat, ik denk dat ie dan helemaal van heleboel mensen de sympahtie kwijt is.
Wat zou dat fijn zijn!!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:00
batisimon
batisimon is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
hij kwam de politiek in om veranderingen door te voeren...en met minder dan 6 zetels word dat een beetje lastig [/B]
Lekker voor hem, dan zien we hem gelijk nooit meer in de politiek!!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:30
@pie
@pie is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Ohja, de SP voert nou geen ene flikker uit nee Apie, maar van GL kan ik dat dus totaal niet zeggen, ik vind wel dat ze ''kloten'' hebben die partij! Je hoort ze meer dan D66, die in de coalitie zit.
klopt, SP heeft nu 5 zetels waarmee ze geen fuck uitvoeren, dus Pim zegt symbolisch: ik wil er minstens 6 maar ok, dat is speculatie..

en inderdaad: groen links laat van zich horen, maar ze KUNNEN niks omdat ze niet in de coalitie zitten. D66 is er de laatste verkiezingen bijna uit medelijden ingelaten (dacht ik toen in 1998, en nu nog steeds ).

Als pim 15 zetels krijgt, dan zit ie in de kamer en kan ie zn bek ook opentrekken zoals rosenmuller nu doet, ook al is ie misschien ook overal tegen.. da's ook bijna het enige wat me aantrekt aan rosenmuller: hij kan zn bek opentrekken. soms alleen op de foute manier
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:11
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
autodropje schreef:

wel een punt voor de regering om zich ermee bezig te houden, maar treinen bijvoorbeeld laten rijden is toch de taak van de ns, tis niet voor niets geprivatiseerd
Het gaat juist zo slecht met de NS omdat (iig sinds) ze geprivatiseerd zijn...

En dat was een idee van onze "geliefde" VVD tijdens paars....

Dus hoezo, het komt niet door paars?

*moet dagelijks met de trein*

[ontopic]
Ik zou het nogal gemeen vinden tegenover de mensen die op pimmie zouden stemmen, als hij vervolgens niet in de kamer zou gaan zitten....
Ook al krijgt hij maar 1 zetel (ik hoop het ), dan is het nog kiezersbedrog.
Oud 10-04-2002, 03:50
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

op zich was privatisering nie zo slecht.
all1 de mensen waren nog steeds gewend aan dat het geld toch wel binnenkwam, en nou moesten ze ineens om de gunst van de klant vechten

waren ze niet op voorbereid
veel mensen waren toendertijd voor privatisering, dus nu makkelijk trappen naar paars, maar ze deden wat meer mensen wouden
Oud 10-04-2002, 09:39
twiety
twiety is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

En dat was een idee van onze "geliefde" VVD tijdens paars....

Dus hoezo, het komt niet door paars?

*moet dagelijks met de trein*

[ontopic]
Ik zou het nogal gemeen vinden tegenover de mensen die op pimmie zouden stemmen, als hij vervolgens niet in de kamer zou gaan zitten....
Ook al krijgt hij maar 1 zetel (ik hoop het ), dan is het nog kiezersbedrog.
Zoals eerder hierboven ook al door iemand anders opgemerkt: Het zou gemeen zijn als hij het niet van tevoren had gezegd, waardoor het in mijn ogen ook geen kiezersbedrog is. Maar waar hebben we het over, 't lijkt me toch bijna onmogelijk dat hij maar zo weinig zetels haalt met zulke goede ideeën. Dat gebeurt alleen als er "genoeg slimme mensen heeft die niet op hem gaan stemmen" (zie NN). En waarom zou je dat nou doen als je slim bent?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 03:36
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
twiety schreef:
En waarom zou je dat nou doen als je slim bent?
omdat ie die marokkanen je 8ertuin uitschopt??
Oud 11-04-2002, 07:52
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
JJzD schreef:

*kijkt opzij* hmm, ik zie geen marokkanen
Oud 11-04-2002, 08:00
twiety
twiety is offline
Citaat:
Joostje schreef:

*kijkt opzij* hmm, ik zie geen marokkanen
Jaaa, snel is-ie he?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 08:01
twiety
twiety is offline
Citaat:
JJzD schreef:

Nee, ik vroeg waarom je NIET op 'm zou stemmen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten