Hallo,
ik ben nu al ongeveer 2 maand samen met mijn vriend, het gaat zeer goed tussen ons, we hebben een zeer hechte relatie, het enige wat in de weg staat zijn mijn ouders. Het zit zo:
Ik ben 17, ik zit op internaat in Leuven en kan daar maar 2 keer in de week 2 uurtjes buiten. Mijn vriend zit in Leuven op kot, ik zie hem dus 2x in de week 2 uurtjes. In het weekend zie ik hem niet omdat we ver van elkaar wonen, voor mij is dit eigenlijk geen probleem, ik zou niets liever doen dan nu een trein te nemen en naar mijn vriend toe gaan, alleen... dat willen mijn ouders niet. Ze vinden me nog te jong en willen me voor zichzelf houden. Ze hebben niets tegen onze relatie, maar ze lijken maar niet te begrijpen dat wij elkaar missen en er echt nood aan hebben om elkaar meer te zien.
Nu zoek ik een oplossing om op zondagavond naar mijn vriend te mogen gaan, daar te blijven slapen en dan vanuit zijn kot naar school te gaan (dat is maar een 20 min stappen) ipv de maandagochtend om 6h te moeten opstaat om de trein te nemen naar school.
Dit heeft vele voordelen zoals:
- ik kom altijd op tijd aan op school want ik kan mn trein nt missen
- ik kan langer uitslapen op maandag waardoor ik minder vermoeid ben.
- IK ZIE MIJN VRIEND NOG EENS
- Ik heb zeker een zitplaats op de trein (op maandagochtend zit die vol)
Jammer genoeg zijn deze redenen nog niet goed genoeg om mijn ouders te overtuigen om op zondagavond naar mijn vriend te gaan. Heeft er nog iemand meer redenen waardoor ik mijn ouders zou kunnen overtuigen?
Aub, ik mis mijn vriend verschrikkelijk en hij mij ook, ik wil er echt naartoe!!
|