| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En het was tijdens het uitgaan, maar het was niet uitzonderlijk laat. Half 11 ofzo, ik had alleen best voor zitten drinken met een vriend van me thuis. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar is haar moeder er heel boos over, of denk je dat alleen (sorry het is te laat om nu terug te lezen )... Ik bedoel ze beschermt haar kind niet echt goed, half 1 van huis weg als je 14 bent... en dan met gasten van 24! Ik weet niet of ik achterlijk streng ben opgevoed, maar het lijkt me toch wel een beetje jong en weinig bescherming.
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
.Half 1 is half 11 trouwens ;-). Ze was ook niet met me mee overigens, ik kwam haar alleen tegen die avond, ze was daar met wat vriendinnen en vrienden. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
... tijd om te slapen Daarnaast half 11 voor een meisje van 14 vind ik nog redelijk laat voor zomaar... nou ja ik heb er ook geen verstand van... |
|
|
|
||
|
Citaat:
. Welterusten . Ik zou bij god niet weten wat normaal is voor een meisje van 14, tot een uurtje of 12 zou ik denken, en ze moet wel met een groepje zijn. Ik weet het ook niet, 14 is al best lang geleden. Volgens mij had ik toen nog niet zoveel interesse in uitgaan .
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Tja als je echt wilt weten of haar ouders je afslachten ga je gewoon naar ze toe en leg je het uit. eveneens bij haar broer (jou vriend) |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
zeg ik dat t wat uitmaakt? nee. als je ook de rest leest, dan zie je dat ik reageer op iemand die niet meer wist hoelaat ze moch thuis komen op dr 14e |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|