Oud 23-09-2004, 22:38
MH
MH is offline
Mijn probleem is niet groot, maar ik weet niet waar ik volgend jaar heen moet op vakantie. Ik zit vol ideeën, maar een extra tip kan altijd. Ik heb wel een paar eisen:
-het moet niet al te druk zijn, maar ik wil ook niet de enige westerling zijn
-mijn budget ligt rond de € 600,- en dat mag in 1 of 2 weken op.

Wie heeft een paar leuke tips voor mij?
Advertentie
Oud 23-09-2004, 22:44
Verwijderd
Ik hoor veel over de het oosten dus Polen, Hongarije, Kroatie. Het is daar denk ik een stuk goedkoper, mss daar eens heen?

www.yorintravel.nl en dan de bestbudget tips.
Oud 24-09-2004, 11:03
Balance
Balance is offline
Jij bent er vroeg bij!

Maar heb je enig idee of je een warm klimaat wil of niet? Wil je actief doen of niet? Dat soort dingen is wel handig om te weten...
Oud 24-09-2004, 15:31
MH
MH is offline
Echt actief ben ik niet: mijn favoriete wintersport is langlaufen en mijn favoriete zomersport is snorkelen en visjes kijken. Skiën, bergbeklimmen, waterskiën, wielrennen, niets voor mij.
En het zou leuk zijn als ik niet naar een van de landen ga waar ik naar mijn oordeel lang genoeg ben geweest afgelopen vier jaar.
Dat zijn Roemenië, Hongarije, Oostenrijk, Duitsland, België, Luxemburg, Italië, Turkije, Malta (en Vaticaanstad, maar dat is geen echte bestemming).
Oud 27-09-2004, 19:57
MH
MH is offline
Maar met 'moet jij weten, is jouw vakantie', wat ik al regelmatig met andere dingen gehoord heb, word ik niet geholpen.
Oud 28-09-2004, 08:13
booooo
booooo is offline
ideetje.....
je kan al naar mexico vanaf 700 euro ofzo en dan 900 euro voor twee weken (wou ik vorig jaar doen....maar had geen tijd) is wel ff doorsparen maar dan ben je er wel geweest!
Oud 30-09-2004, 11:35
MH
MH is offline
Is mss een ideetje, maar Europa en net daarbuiten is ivm jetlag wel net zo prettig. Mss wil ik nl ook een van de drie te maken scripties voorbereiden en dan neem ik spullen mee op vakantie.
Oud 30-09-2004, 11:42
Verwijderd
Ik blijf een fan van Scandinavië...

Als je van snorkelen houdt, dan moet je het misschien meer in de richting van Griekenland ed zoeken...maar ik weet niet hoe duur het daar allemaal is...
Oud 30-09-2004, 13:36
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
booooo schreef op 28-09-2004 @ 09:13 :
ideetje.....
je kan al naar mexico vanaf 700 euro ofzo en dan 900 euro voor twee weken (wou ik vorig jaar doen....maar had geen tijd) is wel ff doorsparen maar dan ben je er wel geweest!
last minutes voor 299...
Oud 30-09-2004, 19:58
Verwijderd
italie maar dat kost wel wat duurder
Oud 30-09-2004, 20:40
MH
MH is offline
Citaat:
per piacere schreef op 30-09-2004 @ 20:58 :
italie maar dat kost wel wat duurder
Italië ben ik dit jaar al geweest en ik ergerde me groen en geel aan het geringe aantal mensen dat niet stug in het Italiaans bleef praten en ik werd gek van de ondergescheten stranden. Voorlopig dus even niet meer.
Oud 01-10-2004, 11:46
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-09-2004 @ 12:42 :
Ik blijf een fan van Scandinavië...

Als je van snorkelen houdt, dan moet je het misschien meer in de richting van Griekenland ed zoeken...maar ik weet niet hoe duur het daar allemaal is...
Hmm als je wilt duiken benk 50 euro kwijt (voor 15 min ) + een 2de duik voor de helft van de prijs. Dit was volgens mij 30 min. Iig vond ik het lang zat Je kan ook als passagier mee dit kost 25 euro geloof ik of 20 euro en dan krijg je snorkelspullen en kun je heel de dag snorkelen.

dit was overigens in Rhodos. en waar me mee doken was Dive Med ofzo??

Twas iig heel leuk
Oud 01-10-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
MH schreef op 30-09-2004 @ 21:40 :
Italië ben ik dit jaar al geweest en ik ergerde me groen en geel aan het geringe aantal mensen dat niet stug in het Italiaans bleef praten en ik werd gek van de ondergescheten stranden. Voorlopig dus even niet meer.
ja maar ik wil ook niet dat ze proberen een andere taal te praten want ik spreek gewoon italiaans
Oud 01-10-2004, 22:50
MH
MH is offline
Citaat:
per piacere schreef op 01-10-2004 @ 18:06 :
ja maar ik wil ook niet dat ze proberen een andere taal te praten want ik spreek gewoon italiaans
Ik heb al genoeg te doen en als ik elk jaar de taal moet leren van een land waar ik naartoe ga, dan blijf ik bezig. En dan die stranden en de chaos, daar kan ik gewoon niet tegen.
Oud 26-10-2004, 17:39
Dís
Dís is offline
tsjechie-praaaaaaaaag
Oud 26-10-2004, 17:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Is Kroatie dan niets voor jou als je van snorkelen en visjes kijken houdt? Is goedkoop, een land waar je nog niet geweest bent, je kan er doen wat je leuk vind en het weer is er vaak ook wel okee
Oud 26-10-2004, 21:00
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 01-10-2004 @ 18:06 :
Offtopic: Kun je me dit dan vertalen?
Caduto dalla parete est del catinaccio "Via Stecher"

Ontopic: Ik zou ook voor Kroatie ofzo kiezen. Dit is nog niet superdruk en je hebt er geweldige blauwe meertjes heb ik horen vertellen.
Oud 26-10-2004, 21:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kroatië en die landen daar in de buurt moeten goedkoop zijn... maja het moet je wel trekken he.
Oud 26-10-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Battigol schreef op 26-10-2004 @ 22:00 :
Offtopic: Kun je me dit dan vertalen?
Caduto dalla parete est del catinaccio "Via Stecher"

Ontopic: Ik zou ook voor Kroatie ofzo kiezen. Dit is nog niet superdruk en je hebt er geweldige blauwe meertjes heb ik horen vertellen.
kapot bij de oostmuur van Via Stecher
Oud 27-10-2004, 08:56
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik huur samen met mijn beste vrienden een busje bij de lokale verhuurder, of we kopen een afgeragde camper even kijken wat het goedkoopste is.
We plannen eigenlijk niks in de trend van bestemming, misschien zuid-Duitsland, Noorwegen of misschien wel Spanje of Italie alles is mogelijk. Tentjes bij en s 'avonds als we niks kunnen vinden gewoon ergens op een afgelegen plekje kamperen, toch bijna geen politie. Je moet natuurlijk wel een rijbewijs hebben en even nadenken waar je mee bezig bent maar als je een beetje voorbereiding hebt moet het geen problemen opleveren.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten