Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2005, 12:36
Verwijderd
Wie studeert er en kan mij daar wat over vertellen?

je hoort altijd wel verhalen van dat utrecht superleuk is, en groningen=koningen.. en leiden een ballenstad..
Maar van nijmegen(en ook wel andere steden) hoor je een stuk minder..
Hoe staat het in Nijmegen met de studentencultuur.. stelt dat nog wat voor? of is het eigenlijk gewoon een 'stad met universiteit.punt'..

(Gewoon nieuwsgierig.. geen aanval op nijmegen ofzo dit.. don't get me wrong )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2005, 13:01
Verwijderd
In vergelijking met Amsterdam/Utrecht/Groningen/Leiden zuigt Nijmegen enorm hard. Het is een mooie oude stad, maar het blijft een provinciestad.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 13:58
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2005 @ 14:01 :
In vergelijking met Amsterdam/Utrecht/Groningen/Leiden zuigt Nijmegen enorm hard. Het is een mooie oude stad, maar het blijft een provinciestad.
De haat zit diep he?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:25
Verwijderd
Nee, niet de haat. Meer het besef dat je daar best een leuke, rustige studententijd kunt hebben maar dat het echte leven zich toch gewoon in de Randstad afspeelt.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:35
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2005 @ 15:25 :
Nee, niet de haat. Meer het besef dat je daar best een leuke, rustige studententijd kunt hebben maar dat het echte leven zich toch gewoon in de Randstad afspeelt.
of in groningen.....
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:00
Verwijderd
Mja, als je een studentenstad als Leiden/Amsterdam etc verwacht, dan moet je niet naar Nijmegen gaan. Ik vind Nijmegen een hele fijne stad met een hele fijne campus (ik studeer er nog niet, maar ben er wel een paar keer geweest). Als je dat zoekt, dan is Nijmegen natuurlijk heel geschikt Ik vind Nijmegen overigens wel meer dan een stad met een universiteit. Maar niet zoals dat in Leiden is, bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:01
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Nijmegen lijkt me best saai. Dit stad oogt ook niet echt gezellig.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:13
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik ga in Nijmegen studeren. Ik hoef niet zo nodig naar een grote stad, omdat daar alles zoveel leuker zou zijn. Ik vind het leuk dat in Nijmegen de studenten echt vertegenwoordigd zijn, terwijl dat in bijvoorbeeld Amsterdam niet zo is. Bovendien vind ik het een mooie en gezellige stad. Het doet me denken aan Maastricht, daar woon ik nu. De overgang zal dus niet zo groot zijn. Bovendien vind ik de universiteit gezellig en goed
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:27
Verwijderd
Ja, in Nijmegen is de verhouding burger/student natuurlijk wel aangenaam. Maar dat is logisch, omdat Nijmegen niet zo'n grote stad is. Je ziet inderdaad veel studenten op straat lopen en veel jonge mensen op straat is altijd gezellig.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 17:21
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 03-04-2005 @ 16:13 :
Ik ga in Nijmegen studeren. Ik hoef niet zo nodig naar een grote stad, omdat daar alles zoveel leuker zou zijn. Ik vind het leuk dat in Nijmegen de studenten echt vertegenwoordigd zijn, terwijl dat in bijvoorbeeld Amsterdam niet zo is. Bovendien vind ik het een mooie en gezellige stad. Het doet me denken aan Maastricht, daar woon ik nu. De overgang zal dus niet zo groot zijn. Bovendien vind ik de universiteit gezellig en goed
Nijmegen en Maastricht zijn dan ook de twee oudste steden van Nederland is dus wel een beetje met elkaar te vergelijken...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 17:21
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-04-2005 @ 16:01 :
Nijmegen lijkt me best saai. Dit stad oogt ook niet echt gezellig.
Waarom oogt de stad niet gezellig? (Goed, een stad met een fijne campus met een cultuurcafé, een H&M in het centrum en een V&D vind ik al heel gezellig )
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-04-2005 @ 18:21 :
Nijmegen en Maastricht zijn dan ook de twee oudste steden van Nederland is dus wel een beetje met elkaar te vergelijken...
Uhu, ik vond de sfeer ook wel een beetje vergelijkbaar.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:39
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Ik vind Nijmegen een hele leuke stad om te studeren. De campus ziet er idd gezellig en uhh 'vriendelijk' uit, door de lage gebouwen en al het groen. jeetje wat klinkt dat truttig.
De stad is klein, maar wel heel gezellig. Vooral met zulk mooi weer en al die terrasjes. Uitgaan is best beperkt, logisch in een kleine stad, maar er is wel van alles iets. En je komt altijd veel bekenden tegen. Pluspunt voor mij is dat het verenigingsleven het uitgaansleven niet overheerst.
Ooh en er is natuurlijk het prachtigmooie nieuwe sportcentrum
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 03-04-2005 @ 16:13 :
. Het doet me denken aan Maastricht, daar woon ik nu.
Maastricht

mja, nijmegen kleine stad.. okeej, in vergelijking met a'dam en rotterdam stelt het weinig voor.. maar ik heb het eens ff opgezocht, en het is de 8e stad van nederland(data uit 2000, maar zoveel zal dat niet verandert zijn in 4jaar)..
Leiden en delft zijn zelfs kleiner, en groningen is met 'maar' 20.000 inwoners meer nieteens zo heel veel groter.
Dus ik vraag me af of die grootte veel uitmaakt.


Een paar maanden geleden heb ik op dit forum btw nog gelezen dat amsterdam(nota bene toch te grootste stad) egt flink onderaan eindigde in een poll van leukste steden om te studeren.. (nou is een poll op s.com natuurlijk niet representatief, maar het gaat om het idee)

Laatst gewijzigd op 03-04-2005 om 19:04.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:08
Jamie Oliver
Avatar van Jamie Oliver
Jamie Oliver is offline
Een vriend van me studeert in Nijmegen, het verenigingsleven is daar idd niet heel geweldig, sterker nog volgens hem is het er nauwelijks. Maar de stad opzich is heel stoer zegt ie, genoeg te doen, er is wel degelijk een 'studentenleven'

Leiden lijkt me trouwens ook niet heel spannend...
__________________
Dűsss...

Laatst gewijzigd op 03-04-2005 om 19:15.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:13
Verwijderd
Je moet gewoon in Groningen zijn
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:15
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
Jamie Oliver schreef op 03-04-2005 @ 20:08 :
Een vriend van me studeert in Nijmegen, het verenigingsleven is daar idd niet heel geweldig, sterker nog volgens hem is het er nauwelijks.
--> vereningingen zijn echt klein, als je daarvan houdt moet je ergens anders gaan studeren. Daarbij hoef je niet zoals in Delft of Leiden in een vereniging om iets leuks te kunnen beleven.
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:17
Jamie Oliver
Avatar van Jamie Oliver
Jamie Oliver is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 03-04-2005 @ 20:15 :
--> vereningingen zijn echt klein, als je daarvan houdt moet je ergens anders gaan studeren. Daarbij hoef je niet zoals in Delft of Leiden in een vereniging om iets leuks te kunnen beleven.
Precies dat bedoel ik
__________________
Dűsss...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2005, 19:23
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Nijmegen is echt een studentenstad... Echt gezellig.... Al hoef je er voor de universiteit niet heen te gaan.. Die zuigt
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 03-04-2005 @ 20:23 :
Nijmegen is echt een studentenstad... Echt gezellig.... Al hoef je er voor de universiteit niet heen te gaan.. Die zuigt
Ligt helemaal aan de studie, imo.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 03-04-2005 @ 20:00 :
Maastricht

mja, nijmegen kleine stad.. okeej, in vergelijking met a'dam en rotterdam stelt het weinig voor.. maar ik heb het eens ff opgezocht, en het is de 8e stad van nederland(data uit 2000, maar zoveel zal dat niet verandert zijn in 4jaar)..
Leiden en delft zijn zelfs kleiner, en groningen is met 'maar' 20.000 inwoners meer nieteens zo heel veel groter.
Dus ik vraag me af of die grootte veel uitmaakt.


Een paar maanden geleden heb ik op dit forum btw nog gelezen dat amsterdam(nota bene toch te grootste stad) egt flink onderaan eindigde in een poll van leukste steden om te studeren.. (nou is een poll op s.com natuurlijk niet representatief, maar het gaat om het idee)
Groningen telt 179.185 inwoners.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:51
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
Jamie Oliver schreef op 03-04-2005 @ 20:17 :
Precies dat bedoel ik
Weet ik toch Bevestigde het ff.

Citaat:
Guissie schreef op 03-04-2005 @ 20:23 :
Nijmegen is echt een studentenstad... Echt gezellig.... Al hoef je er voor de universiteit niet heen te gaan.. Die zuigt
Hoezo?
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 20:21
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 03-04-2005 @ 13:36 :


.. en leiden een ballenstad..
haha naja zeg

dat valt wel mee hoor !!

in elke studentenstad heb je korpsballen
dus leiden is geen uitzondering

*woont in leiden en studeert erook *
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 21:06
Verwijderd
Nijmegen is erg gezellig, studentenverenigingen zijn niet geweldig maar ook zonder een studentenvereniging vermaak je je prima, ik in elk geval wel
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 21:18
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Heb vrijdag nog met iemand uit Nijmegen gepraat en die zei idd dat t studentenleven niet echt aanwezig is, als in verenigingen. Je hebt een paar verenigingen, zoals Ovum Novum en het plaatselijke corps wanne be clubje en vast nog wel een paar.
Nijmegen is zoals je zelf al aan geeft niet de kleinste studentenstad (qua totaal inwoners dan). Verder zal je ongetwijfeld een gezellige tijd tegemoet kunnen gaan in Nijmegen, maar heel veel weet ik er niet zo veel over.

@ TS: Leiden is geen ballenstand

@ Jarahh: Je moet in Leiden (en Delft) echt niet bij een studentenvereniging. Veel studenten doen het niet en hebben ook een leuke tijd. In Leiden (en Delft) is het wel zo dat er veel verenigingen zijn in een kleinere stad. Waardoor het percentage leden en studentenverenigingen al snel hoog wordt.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2005, 21:23
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 03-04-2005 @ 22:18 :


@ Jarahh: Je moet in Leiden (en Delft) echt niet bij een studentenvereniging. Veel studenten doen het niet en hebben ook een leuke tijd. In Leiden (en Delft) is het wel zo dat er veel verenigingen zijn in een kleinere stad. Waardoor het percentage leden en studentenverenigingen al snel hoog wordt.
sorry hoor
maar leiden is geen kleine stad
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 21:49
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 03-04-2005 @ 20:37 :
Ligt helemaal aan de studie, imo.
Daar heb je een punt, maar zo horen wel over de hele linie goed te begeleiden...
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 23:12
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
pyres schreef op 03-04-2005 @ 22:23 :
sorry hoor
maar leiden is geen kleine stad
Mwah, is pas 20ste qua inwoneraantal (http://www.hetkenniscentrum.nl/48-uursservice/faq.html) dat vind ik niet super groot. Daarnaast komt ook nog es dat Leiden vrij compact is en ook niet veel industrie heeft. Nijmegen heeft toch al 45000 inwoners groter en stukken ruimer (wat ik er van gezien heb).
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 01:22
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Ik vind het wel een leuke stad hoor, goede sfeer. De vereningingen zuigen wel, maar dat interesseerd me verder ook bijzonder weinig.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 08:08
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
ik vind nijmegen echt een kutstad voor studenten
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 09:00
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb er een jaar gestudeert en nu zit ik in Rotterdam. Nijmegen is best wel een leuke stad om te studeren, maar Nare man heeft absoluut gelijk in de opmerking dat het toch een provincistadje is. Het is maar net wat je zoekt.
Wat mezelf betreft zou ik met de kennis die ik nu heb voor een stad in de randstad kiezen. Ik heb het idee dat dingen toch veel meer hier gebeuren. Delft ligt om de hoek, Den haag en leiden dichtbij, Amsterdam en utrecht behoren ook tot de mogelijkheid om te gaan stappen als je daar behoefte aan hebt, de treinen reiden toch wel in tegenstelling tot nijmegen.
Naar mijn idee is hier ook meer. Het is toch een grote stad hier met de mogelijkheden die dat te bieden heeft. Maar goed, het is maar net wat je wil. Overgens vind ik Nijmegen zeker wel een studentenstad, maar ook wel naar de schaal van de stad zelf.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 16:58
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Nijmegen is een gezellige, kleine, knusse, vriendelijke (binnen)stad.
(Haha ja, ik realiseer me hoe tuttig dat klinkt )
Het uitgaansleven is dan welliswaar niet erg groot, maar wel erg gezellig.
En daarbij, voor een leuke studententijd en - leventje moet je toch echt zelf zorgen!

Citaat:
Sasjeliefff schreef op 04-04-2005 @ 09:08 :
ik vind nijmegen echt een kutstad voor studenten
Sorry, maar wat weet jij daarvan? Je bent notabene 16?
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 20:24
Verwijderd
Ik wou het net zeggen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:29
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 03-04-2005 @ 18:22 :
Uhu, ik vond de sfeer ook wel een beetje vergelijkbaar.
ik ook..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 22:27
MH
Avatar van MH
MH is offline
Citaat:
Sylph schreef op 03-04-2005 @ 20:43 :
Groningen telt 179.185 inwoners.
Inmiddels al boven de 180.000 inwoners. En het voordeel van Groningen is het hoge culturele gehalte. Ik noem het Groninger museum en alle festivals (Noorderzon - theater en muziek in het park, alleen jammer dat ik dan 10 dagen niet gratis naar het park kan). Daarnaast heeft Groningen een hoge concentratie van studenten. Waar je ook bent, altijd zit er wel een student naast je. En ja, het hippiegehalte is er haast even hoog als in het Vondelpark.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 07:27
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Sparkle. schreef op 04-04-2005 @ 17:58 :
Sorry, maar wat weet jij daarvan? Je bent notabene 16? [/B]
ik woon er in de buurt en ik ken genoeg mensen in nijmegen om dat eruit te concluderen, maar het is slechts persoonlijk
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-04-2005, 09:46
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 05-04-2005 @ 08:27 :
ik woon er in de buurt en ik ken genoeg mensen in nijmegen om dat eruit te concluderen, maar het is slechts persoonlijk
Ik woonde er ook in de buurt en zat er op school. Maar Nijmegen is echt heel anders als je studeert dan wanneer je er alleen maar woont of naar school gaat.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 14:47
Wawl
Wawl is offline
Ik hoop het vanaf september te mogen ervaren. Daarbij moet ik wel opmerken dat ik voornamelijk voor de studie en de uni naar Nijmegen ga.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 16:18
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Groningen stad is mij veuls te ver weg van de bewoonde wereld.

Nijmegen vind ik zelf niet echt een geweldige stad, wel aardig, maar niets speciaal.

en ik studeer er al acht jaar kan je nagaan...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 17:07
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 05-04-2005 @ 08:27 :
ik woon er in de buurt en ik ken genoeg mensen in nijmegen om dat eruit te concluderen, maar het is slechts persoonlijk
Gelukkig maar.
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 18:16
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Voor de mannen:

ik heb eens gelezen dat Nijmegen relatief gezien het grootst aantal vrouwelijke studenten heeft.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 18:33
Verwijderd
Om eerlijk te zijn, als ik in Groningen ben dan heb ik wel het gevoel, hoe mooi de stad ook is, dat je toch ver van 'waar het gebeurt' vandaan bent. Ik weet niet door wat dat komt.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 23:31
MH
Avatar van MH
MH is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 06-04-2005 @ 19:16 :
Voor de mannen:

ik heb eens gelezen dat Nijmegen relatief gezien het grootst aantal vrouwelijke studenten heeft.
Ach, mijn studie(s) wordt/worden gedomineerd door vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 23:32
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 06-04-2005 @ 19:16 :
Voor de mannen:

ik heb eens gelezen dat Nijmegen relatief gezien het grootst aantal vrouwelijke studenten heeft.
Vrind, je hoeft je ogen maar eens de kost te geven in Utrecht om te weten dat dat niet waar is.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 06:44
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 06-04-2005 @ 19:33 :
Om eerlijk te zijn, als ik in Groningen ben dan heb ik wel het gevoel, hoe mooi de stad ook is, dat je toch ver van 'waar het gebeurt' vandaan bent. Ik weet niet door wat dat komt.
Groningen is echt een eiland wat dat betreft. Dáár heb je alles wel, de Oosterpoort, Vera, Martiniplaza en dat soort dingen, maar je bent inderdaad vér van de rest van de wereld... Dat is maar waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 08:54
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2005 @ 14:01 :
Het is een mooie oude stad, maar het blijft een provinciestad.
Ja, hier ben ik het wel mee eens. En dan mensen die hier studeren en opgegroeid zijn in een klein dorpje vinden dat ze in een hele grote stad wonen ...

Ik heb het wel erg naar mijn zin in Nijmegen. De grootte heeft ook voordelen. Zo kom je 9 van de 10 keer iemand tegen als je de stad in gaat of boodschappen gaat doen ofzo. Maar ja af en toe heb ik dan ook zoiets van jezus, het lijkt wel een dorp!

Het vereniginsleven is niet zo aanwezig, maar ja als dat je toch niet trekt is er weinig aan de hand. Verder heb je natuurlijk carolus ...

Je kan gezellig uit in Nijmegen, hoewel het niet al te groot is.
Tsjaa ik heb het wel naar mijn zin hier .

Alleen als ik dan weer in de randstad ben heb ik wel zoiets van ik zou nooit in Nijmegen blijven wonen, maar weer terug naar de randstad gaan.
Toch een andere mentaliteit van mensen ofzo, ik weet het niet, maar de randstad is iets meer ''thuis'' voor mij .
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 09:46
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 05-04-2005 @ 17:18 :

en ik studeer er al acht jaar kan je nagaan...
Acht jaar en je moet nog tentamen nieuwe tijd doen?
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 13:37
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 07-04-2005 @ 10:46 :
Acht jaar en je moet nog tentamen nieuwe tijd doen?
Yep, maar ja ik ben dan ook eerste jaars geschiedenis. Ik heb me ook verrekend ik studeer pas zeven jaar in Nijmegen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 13:55
Verwijderd
Citaat:
El Chupacabras schreef op 07-04-2005 @ 14:37 :
Yep, maar ja ik ben dan ook eerste jaars geschiedenis. Ik heb me ook verrekend ik studeer pas zeven jaar in Nijmegen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 14:56
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-04-2005 @ 00:32 :
Vrind, je hoeft je ogen maar eens de kost te geven in Utrecht om te weten dat dat niet waar is.
Utrecht is volgens mij de grootste universiteit qua studenten-aantal. Dus zullen daar ook de meeste vrouwen rondlopen, maar relatief(%) gezien heeft Nijmegen het grootst aantal vrouwen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Studeren in Nijmegen
Nemo
3 12-04-2011 10:34
Studeren Nijmegen.
scholierstudies
0 06-09-2009 14:11
De Kantine Noem 3 (bijpassende) dingen die je te binnen schieten bij deze Nederlandse plaatsen!
Mr.Oizo
57 09-08-2004 22:24
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Algemene schoolzaken Wat studeer jij?
Thomas
54 04-01-2003 10:35
Algemene schoolzaken leukste studentenstad voor WO
Blisss
8 01-11-2002 14:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.