Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2009, 12:12
BfmvFreakx3
Avatar van BfmvFreakx3
BfmvFreakx3 is offline
Hoi,

Ik ben nu ongeveer al 3 maanden elke dag bijna misselijk. Al vaak naar de dokter geweest. Naar mijn buik gekeken, die is heel gevoelig enz. Verschillende medicijnen meegekregen. De eerste 3 hielpen niet, nu had ik Domperidon gekregen, werkte in het begin aardig. Maar nog niet dat je zegt het is een wondermiddel. Herhaalrecept gekregen en nu werken ze eigenlijk helemaal niet meer.. Daarvoor heb ik nog een echo gehad in het ziekenhuis (was niks op te zien), en degene die de echo gingen maken vond het raar dat ik een echo moest maken omdat je dan eigenlijk niet je darmen/maag kunt zien. Naar aanleiding daarvan moest ik van de dokter een afspraak maken bij de internist in een ander ziekenhuis. Die afspraak had ik 26 April. Daar geweest mijn verhaal verteld, en toch mocht ik weer bloedlaten prikken (al eerder gedaan na bezoek aan de dokter, was niks uitgekomen) en ik moest een onderzoekje doen (thuis mijn ontlasting.. vies i know, in van die buisjes doen en opsturen maar). En nu moet ik 7 mei weer terug en dan krijg ik waarschijnlijk de uitslag. Alleen nu wordt het maar niet echt minder en vooral op school heb ik veel last waardoor ik veel ziek ben.. Nu ben ik opzoek naar iemand die hier ook misschien ervaring heeft gehad. Of iemand die misschien een alternatief medicijn heeft. Alvast bedankt voor het lezen/reageren
__________________
I'm Dead Since My Day Of Birth, Yet Still I Walk This Goddamned Earth.
Sleepwalking Among The Living, There's No Choice But Rise Or Perish.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 08:23
BfmvFreakx3
Avatar van BfmvFreakx3
BfmvFreakx3 is offline
Hmm, niemand die dit misschien ergens van kent etc.?
__________________
I'm Dead Since My Day Of Birth, Yet Still I Walk This Goddamned Earth.
Sleepwalking Among The Living, There's No Choice But Rise Or Perish.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 10:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nee, sorry. Ik heb wel eens medicatie gehad voor misselijkheid, andere dan jij (maar ze liggen bij mijn ouders, dus ik kan niet opzoeken welke het was), maar dat was niet echt een succes omdat ik ze meteen weer uitspuugde Bij mij kwam het door de stress, is dat bij jou ook misschien ook een optie?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 10:58
Verwijderd
Slik je de pil? Hierdoor ben ik maanden lang misselijk geweest, af en toe overgeven, flauwvallen enz. Nu heb ik een drie-fase pil (een pil die in 3 stappen steeds meer hormonen bevat) waardoor ik alleen nog de eerste dagen misselijk ben.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 12:46
BfmvFreakx3
Avatar van BfmvFreakx3
BfmvFreakx3 is offline
Citaat:
Nee, sorry. Ik heb wel eens medicatie gehad voor misselijkheid, andere dan jij (maar ze liggen bij mijn ouders, dus ik kan niet opzoeken welke het was), maar dat was niet echt een succes omdat ik ze meteen weer uitspuugde Bij mij kwam het door de stress, is dat bij jou ook misschien ook een optie?
Bij mij zal stress ook wel een rol spelen. Maar de huisarts denkt dat het niet de oorzaak is vandaar. Maar het wordt waarschijnlijk bij mij daardoor wel verergert.

Citaat:
Slik je de pil? Hierdoor ben ik maanden lang misselijk geweest, af en toe overgeven, flauwvallen enz. Nu heb ik een drie-fase pil (een pil die in 3 stappen steeds meer hormonen bevat) waardoor ik alleen nog de eerste dagen misselijk ben.
Ja ik slik de pil, en ik heb nog geen een keer echt overgegeven wel kokhalzen, opboeren en het gevoel alsof je eten omhoog komt. Ook wel paar keer gehad dat ik een beetje licht in me hoofd werd enz.
__________________
I'm Dead Since My Day Of Birth, Yet Still I Walk This Goddamned Earth.
Sleepwalking Among The Living, There's No Choice But Rise Or Perish.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Misselijkheid zit helemaal in me
Verwijderd
9 20-11-2014 01:15
Lichaam & Gezondheid Elke ochtend misselijk in de bus
marlientje5
9 13-10-2010 13:48
Lichaam & Gezondheid Ik word misselijk van eten?
luchtballon
5 10-10-2007 12:20
Lichaam & Gezondheid hoofdpijn, misselijk, duizelig.
Da Girl
15 31-01-2007 13:35
Seksualiteit Misselijk TIJDENS seks?
Verwijderd
5 14-09-2005 09:55
Lichaam & Gezondheid misselijk (+ hoofdpijn)
Verwijderd
10 24-11-2003 07:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.