Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: Ik vind Muse vrij leuk, luister ze niet zo veel maar zou ze wel graag een keer live willen zien. Die melkweg show leek me erg leuk maar ahoy pinkpop shit enzo vind ik te groot....
|
ik vind muse ook helemaal geweldig, ik weet nog niet of ik nu naar pinkpop of naar rock am ring ga, of allebei natuurlijk
![]() ik vind muse live beter dan studio, tenminste wat ik op hullabaloo en bootlegs gehoord heb. De muziek zit vol met energie en emotie en dat maakt muse zo goed.
||
Citaat:
ik ben weer in mn nieuwe muse periode, die nieuwe cd is echt weer heel koel, echt niet minder dan origin of symmetry
|
K heb bij iemand eens een stukje van een muse dvd gezien. K vond het nogal triest dat ze bij zowat elk optreden hun instrumenten lagen te slopen
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind ze erg goed, mijn 1e jaar Werchter heb ik ze live mogen zien, waren toen nog niet erg bekend en het was vrijdagavond: bijna leeg vooraan, echt vette shit. Meezingen, danzen en brullen met een beperkt aantal mensen. Het jaar erop stonden ze als hoofdact op zaterdag en toen was de fun gedaan: stond helemaal volgepropt toen.
Showbiz vind ik trouwens nog steeds de beste cd - Muscle Museum en cAVE. |
![]() |
||
Citaat:
ik ben nu bezig met alle b-singles en bootlegs verzamelen en daar zitten ook hele leuke tussen ! ![]()
|
Ben ik de enige die dat nieuwe album echt goed vind? Hysteria vooral, jee, wat een sterk nummer is dat! Er staan ook hele rustige, nummers op, hmmm... ik ben niet zo'n fan van Muse, maar die nieuwe cd vind ik wel relaxed.
Muscle Museum is ook een lekker nummer!! ![]() Volgende single Butterflies & Hurricanes. Dat wordt waarschijnlijk hun zoveelste flop, dat nummer is nergens bij in te delen... Ik had liever Sing for Absolution of The small Print gehad als volgende single...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
muse Malvolio | 3 | 15-02-2005 12:13 | |
Muziek |
Muse - European Tour 2003 Sticks | 193 | 23-07-2003 21:22 | |
Muziek |
Officiele Muse Site Sticks | 4 | 16-07-2003 20:06 | |
Muziek |