Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2004, 23:02
Verwijderd
Heeft hier iemand een middeltje tegen koude voeten?
Misschien zo'n oude-oma manier...?

Ik heb namelijk altijd last van koude voeten, hoeveel paar sokken ik ook aan heb
Wordt een beetje vervelend, en ik krijg daardoor ook verschrikkelijke last van mn blaas.

Ooit heb ik iets opgevangen over een honing-voetenbad, maar dat was zo wazig dat ik denk dat het een fabeltje was.

Iemand?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 07:14
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zou ik ook wel willen weten heb ook altijd ijsklompjes van voeten
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 07:36
ilse
ilse is offline
ik heb juist altijd koude handen
voeten ook, maar das dan nog iets minder.
Oud 02-11-2004, 08:51
Miracle
Miracle is offline
Iig zorgen voor een warme ondergrond. Dus niet met al je sokken op een koude vloer gaan staan ofzo.
Bij mij helpen pantoffels best wel goed, maar dat zal je vast al geprobeerd hebben.
Oud 02-11-2004, 09:32
Verwijderd
Inderdaad, zogauw je thuiskomt, schoenen uit, al die sokken met koude buitenlucht uit en warme sloffen aan. Heerlijk
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 09:45
coopergirl
coopergirl is offline
...Het hebben van koude voeten heeft te maken met de bloedcirculatie die niet optimaal is. Er bestaan vaatverwijdende medicijnen die een bijdrage aan warme voeten kunnen leveren. Vind je medicijnen ietwat ver gaan, dan kun je wissel-voetenbaden proberen.. Ikzelf zet altijd mijn electrische deken op stand levensgevaarlijk en in uitzondelijke gevallen neem ik een kersenpittenzak/ warme kruik mee..

Oja, ik heb ook ergens een voetenbalsem in m'n nachtkastje liggen, daar gaan je voeten helemaal van tintelen.. Volgens het etiket stimuleerd het ook de doorbloeding... Klinkt als een utopie, nietwaar

Succes, Joyce
Oud 02-11-2004, 10:30
flutterby
flutterby is offline
Je hebt ook van die voetenwarmers haha. Dat is een soort van zak die je over je voeten heen moet trekken. Volgens mij werken ze op batterijen. je kan ze net als een elektrische deken op verschillende standen zetten.
Niet bedoeld dus om ermee van je plaats af te komen, maar voor thuis is het echt lekker.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 11:03
Cookie
Cookie is offline
mn moeder heeft het ook...ze loopt vaak op pantoffels met dikke sokken, en ze zit vaak met haar voeten voor de kachel en wijn drinken dat helpt ook bij haar...en ik zou niet te veel sokken aan doen (als je dat doet) dan gaat dat strak om je voet zitten gaat er geen warme lucht inzitten..ofzoeits het wordt er iig niet warmer op....
Oud 02-11-2004, 11:25
Verwijderd
Mja. Het gaat er dus vooral om dat ik ik binnen zit/loop (dus niet in bed, dan heb ik er geen last van) en ze dan vreselijk koud zijn. Mn handen heb ik hetzelfde, maar daar zijn andere redenen voor.
Ik heb gewoon mn sloffen aan, een dik paar sokken en ik ben dus pas begonnen met elke avond een warm voetenbad. Ik ga dus eigelijk proberen zo'n zalfje te kopen, net als die spierverwarmende zalf.

Maar het is echt stom, mn voeten zijn warm, en op het moment dat ik dan toevallig de koude grond raak, zijn mn voeten gelijk weer ijskoud
Nog even doorzoeken...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten