Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2002, 13:16
Yass-R Barasmat
Yass-R Barasmat is offline
Ik ben islamiet en ik laat dus mijn snor staan. Dit is niet meer dan normaal onder islamieten. Toch zien Nederlandse meisjes dit als lelijk. Daarom ben ik nu alleen nog maar op allochtone islamitsche meisjes gericht bij mijn zoektocht naar een vriendin/vrouw. Toch vind ik het racisme dat Nederlandse meisjes mij met de neus aankijken!!! Een snor is mooi!!!!

Greetzzzz

Yass-R
Oud 22-05-2002, 13:19
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ok slotje mischien maargoed.

Somigge mensen vinden een snor nou eenmaal lelijk somiggen vinden het mooi. De meeste hollandse meisjes vinden het lelijk, so be it.
Oud 22-05-2002, 13:20
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Snor is leluk
Beginnend dons-snorretje is nog lelukker
en moeten islamieten opeens snorren?
Oud 22-05-2002, 13:21
Verwijderd
Tis nog geen racisme als je een snor niet mooi vind.. tis gewoon een kwestie van smaak..
Ow ja, kvinnut ook niet mooi..

Laatst gewijzigd op 22-05-2002 om 13:29.
Oud 22-05-2002, 13:22
Verwijderd
Mja, ach Zoals Pebbles al zegt heeft het weinig met racisme te maken. Sommige meisjes vinden donkere snorren ook gewoon niet mooi.
Oud 22-05-2002, 13:23
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
En ook ik vind het niet mooi,zullen heus wel hollandse meisjes zijn die het wel mooi vinden maar waarschijnlijk is dat de minderheid.
Als je er echt erg mee zit zou je kunnen overwegen je snor dr af te halen...
Oud 22-05-2002, 13:23
Verwijderd
soms snap ik echt niet waarom allochtonen zo snel naar het word racisme gaan, iedereen mag toch een mening hebben wat ie van de snor vind of niet? je kan nederlandse meiden niet dwingen om van islamitische snorren te houden of wel?
Oud 22-05-2002, 13:25
sanguis
sanguis is offline
kvind snorren sowieso altijd lelijk donker/ licht maakt niets uit.. niks met racisme te maken dus
Oud 22-05-2002, 13:25
Qamra
Qamra is offline
Kwestie van smaak..
Oud 22-05-2002, 13:45
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
??? racisme???? Snorren zijn gewoon lelijke dingen, maakt niet uit wie'm op z'n kop heeft zitten.
Oud 22-05-2002, 13:52
Ninnoc
Ninnoc is offline
haha racisme??? Sorry dat is het zeg maar hier worden dus vrij veel mensen (racisten en lpf'ers ed) nou moe van, je mag geen vinger uitsteken of het is al racisme. Zoek het woord eens op zou ik zeggen
Oud 22-05-2002, 13:53
Ninnoc
Ninnoc is offline
oh en ik vind snorren afschuwelijk lelijk
Oud 22-05-2002, 13:53
Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind snorren onaantrekkelijk over het algemeen, bij iedereen, blond of donker en dat is dus geen racisme, das een kwestie van smaak. Een sikje en bakkebaarden zijn wel weer supersexy
Oud 22-05-2002, 13:54
GRRR
GRRR is offline
het ligt er dik op dat deze swa niet serieus is.
Oud 22-05-2002, 13:56
eztah
eztah is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik vind snorren onaantrekkelijk over het algemeen, bij iedereen, blond of donker en dat is dus geen racisme, das een kwestie van smaak. Een sikje en bakkebaarden zijn wel weer supersexy
Oud 22-05-2002, 14:06
Masked Mage
Masked Mage is offline
tis niet kwestie van islamiet ofzow hoor

toen ik ook nog een snor had vonden ze dat ook nie mooi
Oud 22-05-2002, 14:52
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Masked Mage schreef:
tis niet kwestie van islamiet ofzow hoor

toen ik ook nog een snor had vonden ze dat ook nie mooi
Hahahah, had jij een snor..???!!

=>
Oud 22-05-2002, 14:57
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
is dit serieus ?

komop zeg...
Oud 22-05-2002, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Yass-R Barasmat schreef:
Toch vind ik het racisme dat Nederlandse meisjes mij met de neus aankijken!!!

Greetzzzz

Yass-R
het is nek (iemand met de nek aankijken)

maar goed,
sommige mensen houden gewoon niet van snorren.
Oud 22-05-2002, 15:06
LittleGirly
LittleGirly is offline
Das echt geen racisme hoor, ik hou niet van snorren, en dan maakt 't me niet uit if 't een islamiet, christen, atheist etc is... 'k hou gewoon niet van snorren...
Als ik me haren zo knip dat iedere jongen denkt van, gatver afschuwelijk, is dat nog geen racisme jegens Nederlanders.... Dan vinden ze dat gewoon niet mooi, en zo is 't ook bij snorren
Oud 22-05-2002, 15:07
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
Hukkie schreef:

Hahahah, had jij een snor..???!!

=>
haha dat had hij zeker
en ik was een van de paar mensjes die er voor gezorgd heeft dattie 't weg ging halen
Oud 22-05-2002, 15:08
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik hou gewoon nie van snorren heeft gene reet met racisme te maken. Ik hou soms wél van die hele dunne streepjes-snorren, van die 'spaanse' of hoe leg je dat uit, met beetje bakkebaarden enzo, maar dan bij iets oudere jongens (zeker boven de 20)
Oud 22-05-2002, 15:09
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
alsof elk nederlands meisje een snor lelijk vindt, kom op man, dat is echt onzin

laat gewoon die snor staan, is best gaaph, maarja aan mijn mening zal je weinig hebben
Oud 22-05-2002, 15:18
slisje
slisje is offline
Citaat:
Yass-R Barasmat schreef:
Ik ben islamiet en ik laat dus
Gezien mijn verdieptheid in de islaam is dit een kwestie van geloofsoverweging secte gericht, want je hoeft niet percee een snor te hebben... wel zijn er dagen dat je met respect je baard laat staan... maar om verplicht hem te laten staan heeft niks met het geloof oppervlakkig te maken
net zoals jou mening, een beetje oppervlakkig... en geheel niet onderbouwd... Wil jij scoren bij nederlandse meisjes, dan moet jij je zodanig maar aanpassen dat je in de smaak valt, dat heet nou eens de markt van vraag en aanbod, en als jij je daar niet in wil passen ja, dan moet je het maar doen met wat je zo kan krijgen niet waar
jou de keuze...
Oud 22-05-2002, 15:29
]{ing
]{ing is offline
wat heeft het door vrouwen niet aantrekkelijk gevonden worden te maken met racisme...

''ik ben buitenlander maar geen enkel meisje ziet me staan'' dus ze zijn allemaal racistisch bezig?

whuhuh
Advertentie
Oud 22-05-2002, 16:04
Verwijderd
Wat is een bullshit man..

Vrouwen hebben gewoon een andere smaak dan dat jij eruit ziet..

sommige valleen niet op grote oren, andere niet op blauwe ogen
andere niet op snorren

van mij par vallen ze niet op buitenlanders, smaak heet dat
Oud 22-05-2002, 16:29
~Frederique~
~Frederique~ is offline
dat dit discriminatie is, slaat dus echt totaal nergens op, maar dat begrijp je hopelijk zelf ook wel.
Misschien hebben meisjes hier wel gewoon een andere smaak dan in Islamitische landen.
Maar goed, om even de vraag te beantwoorden: ik vind snorren afschuwelijk. Ziet er niet mooi en verzorgd uit (vooral niet bij jonge jongens) en het prikt
Oud 22-05-2002, 17:09
Roozie
Roozie is offline
Ik houd gewoon niet van snorren!! Ik vind het een afknapper maarja als jij er geen problemen mee hebt laat je hem toch staan? En anders... haal je hem er af
Oud 22-05-2002, 17:15
fruitmand
fruitmand is offline
volgens mij durft ie niet meer te reageren
Oud 22-05-2002, 17:25
Faery
Faery is offline
zun mailadres: pieterbogarde@hotmail.com

Mja, dat klinkt al een stuk minder islamietiejz dan Yas-R Basmat :]
Oud 22-05-2002, 17:30
AtHell
AtHell is offline
mmz een neppurt

ow btw een snor is (volgens mij) ook niet fun en ziet er zeer fout uit... en ja uiteraard is het discriminatie ik bedoel wat hebben witte mensen anders te doen dan de heledag iedereen die anders is discrimineren en ja vooral die hollandse meisjes zijn erg joh.. ga jij jezelf ergens anders zielig voelen.
Oud 22-05-2002, 17:50
shanli
shanli is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Kwestie van smaak..
Oud 22-05-2002, 19:30
Gentle
Gentle is offline
Citaat:
Faery schreef:
zun mailadres: pieterbogarde@hotmail.com

Mja, dat klinkt al een stuk minder islamietiejz dan Yas-R Basmat :]

Wtf?!? Opzich..is dat mijn email adres, maar ik ben duidelijk niet Yas-R.. Zal wel een of andere zieke geest van een 'vriend' van mij zijn..

Wie ben je? Dan krijg je een pak rammel!
Oud 22-05-2002, 19:35
italianboy
italianboy is offline
racisme?

wat een onzin! Het is kwestie van voorkeur.. In onze westerse samenleving is het niet normaal dat jonge mensen een snor hebben en dan is he tniet zo gek dat ze dat ook niet graag zien bij een jongen..
Oud 22-05-2002, 20:07
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Nou dat heeft niks met racisme te maken hoor ik hou gewoon niet van snorren blond of donker.

Een jongen knapt toch ook op een meisje af als ze een 'snor' heeft, dat is toch ook geen racisme
Oud 22-05-2002, 20:17
ESCO
ESCO is offline
moet je perse een snor hebben dan mag je geen ringbaardje hebben dan of sikje.
zelf heb ik een ringbaardje en merk geen afkeur van meisjes,vrouwen al is dat geen snor maar goed.
Dus je hoort t heeft niks met racisme te maken,bijna iedereen vind t lelijk.
Oud 22-05-2002, 20:50
Floor k
Floor k is offline
Ik zou liegen als ik zei dat ik een snor mooi vind....
Dit heeft helemaal niks met discriminatie te maken maar met een mening.
Bij mannen van 40 of ouder vind ik het wel beter, maar goed, aangezien ik 16 ben houd ik me daar nu nog niet mee bezig Voor mij een jongen zonder snor, en als ik toevallig op een jongen val mét snor, naja, dan is dat niet anders
Oud 22-05-2002, 21:39
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
er werd gepost op feedback:
Lifestyle
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=100459

Lees even het onderste deel. Dit topic is duidelijk niet serieus. De topicstarter gebruikt het e-mail adres van Gentle, een forummer die verbaasd reageert als hij het merkt.

Misschien is die YAS-R-Arafat (of HOE die drolaap ook mag heten) even te tracken? Volgens mij is die hele nickname namelijk een groot geintje.
Agree...

Topic opener zat in school.

Regels voor berichten