Advertentie | |
|
![]() |
|
dat dit discriminatie is, slaat dus echt totaal nergens op, maar dat begrijp je hopelijk zelf ook wel.
Misschien hebben meisjes hier wel gewoon een andere smaak dan in Islamitische landen. Maar goed, om even de vraag te beantwoorden: ik vind snorren afschuwelijk. Ziet er niet mooi en verzorgd uit (vooral niet bij jonge jongens) en het prikt ![]() |
![]() |
|
![]() |
zun mailadres: pieterbogarde@hotmail.com
Mja, dat klinkt al een stuk minder islamietiejz dan Yas-R Basmat :]
|
mmz een neppurt
![]() ow btw een snor is (volgens mij) ook niet fun en ziet er zeer fout uit... en ja uiteraard is het discriminatie ik bedoel wat hebben witte mensen anders te doen dan de heledag iedereen die anders is discrimineren en ja vooral die hollandse meisjes zijn erg joh.. ![]()
||
Citaat:
![]() Wtf?!? Opzich..is dat mijn email adres, maar ik ben duidelijk niet Yas-R.. ![]() Wie ben je? Dan krijg je een pak rammel! ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zou liegen als ik zei dat ik een snor mooi vind....
Dit heeft helemaal niks met discriminatie te maken maar met een mening. Bij mannen van 40 of ouder vind ik het wel beter, maar goed, aangezien ik 16 ben houd ik me daar nu nog niet mee bezig ![]() ![]()
||
Citaat:
Topic opener zat in school.
|
![]() |
|
|