Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hardstyle ligt tussen de doorgaans mainstream z.g.n. "trensnigten" en "gabber" in. Zo zou je ook kunnen beweren dat Trance een slap aftreksel is van klasiek en dat het alleen maar voor conservatieve ouwe lullen is die eigelijk er niet voor durven uit te komen dat ze het mooi vinden en dan maar trance the bomb vinden om toch nog bij de hedendaagse generatie te passen. Wat naar mijn ogen ook zo krom is als een theelepel die telekinetisch in contact is gekomen met de heer Rostelli. ![]() Verder goeie hardstyle nummers zijn DJ Rob - Boy's Interface Beholder & Ballistic - Decibel Outdoors 2004 edition Duro - Shizzle my dizzle (al moet ik zeggen dat Duro zn touch bij zn nieuwe nummers zoals "E-nuff" kwijt begint te raken en teveel mainstream gaat. Dat of andere copieren hem omdat hij het goed doet) en een nieuwe van Hamunaptra - Neon Genesis beukt ook wel lekker hard weg al ga je dan wel de kant van hard/darkcore op Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 03:33. |
![]() |
||
Citaat:
al vond ik shakira sowieso al leuk ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 09:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() wat ik vergeten was in mijn lijstje: The Horrorist - Hard Step Future Force & The Horrorist - Flesh Is The Fever ![]() |
![]() |
|
Ik verklap nou al dat hardstyle over een paar maanden net zo hard klinkt als hardcore, maar het niet hardcore is want er zit een dieper gaande melodie in, om het zo maar te noemen.
De overstap tussen hardstyle en hardcore is eigelijk zo gemaakt, zoals het een jaar of 2 terug ging met hardhouse naar hardstyle en daarvoor weer van hardtrance naar hardhouse. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals je weet produceren bepaalde DJs gewoon meer van een bepaalde muzieksoort als die populair is, want dan kunnen ze er meer aan verdienen. Dat is ook de reden dat hardstyle nu ineens weer zo 'in' is. En om nou aan te komen met hardstylesets uit 2002...echt enórm klassiek natuurlijk ![]() ![]() Verder Hardst33lo heb ik het vanaf het begin meegemaakt, toen gabber inkwam, vóór dat moment luisterde ik al naar mensen als Sven Väth en Pascal F.E.O.S. die al sinds de jaren tachtig bezig zijn, toen de meeste 'hardstyleluisteraars' nog helemaal head over heels waren met 2 Unlimited - of nog waarschijnlijker, nog helemaal niet eens in het stadium waren waarin ze überhaupt geïnteresseerd waren in muziek. Het is de tegenwoordige hardstyle en hardhouse-troep die electronische dansmuziek een slechte naam geeft. In de electronische dansmuziek wordt heel veel goeds gedaan, al jarenlang, maar die stumperige plaatjes van mensen als Dana, Technoboy en al die andere gasten die omwille van de centjes hun oude hardcore-stijl gewoon aangepast hebben aan de vraag van het grote publiek, is de benaming 'muziek' gewoon niet waard. |
![]() |
|
kijk, het probleem is gewoon dat je een oude lul bent die niet bij de hedendaagse generatie wil passen, je weigert hardstyle te accepteren als "vordering" in elektronische muziek soorten omdat je teveel vasthangt aan die "goede oude tijd" voor jou. Laat ons lekker hardstyle luisteren, wij vinden het "VET"
![]() *edit typo ![]() Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 16:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1. Water Planet - introspection (john askew remix) (0:36) 2. Andain - Beautiful Things(Photon Proj.) (9:30) 3. Axel Coon - Lamenting City (Radio Edit) (3:31) 4. Various Artists - Cloned Mind / Changes - Paul H (7:37) 5. C-Quence - Unknown Anthem (5:20) 6. C - Far Away (Cold Eyes Rmx) (4:05) 7. DJ Irish - Assorted Trance Vol. 10 (12:29) 8. DJ Tatana - Soul cry (mystery remix) (7:35) 9. Dreamforce - Another Day (Radio Edit) (3:49) 10. Endre - Kallocain (Robert Nickson Remix) (3:53) 11. Fire & Ice - Heart and mind (6:21) 12. Groove Coverage - 7 Years And 50 Days (3:53) 13. Jemma - Something To Believe In (DJ Spacecase Vs. Observer Remix) (6:46) 14. Mind One - Star For Me (7:45) 15. NEIGHBOUR DJS - FREQUENCY (5:48) 16. Nick Lunn+Yomc Present Techno Punk - 07 - - Energize (3:58) 17. nu nrg - butterfly (7:01) 18. Oceanlab - satellite (above and beyond mix).mp3 19. Pervading Call - Destiny (aces delight instrumental mix).mp3 20. Pure Pressure - Wouldn't It Be good.mp3 21. Rank 1 - Cosmomatic (Ultima Radio Edit).mp3 22. Rio Klein - Fearless (Agnelli & Nelson Remix).mp3 23. Robert Nickson - Spiral (Original Mix).mp3 24. scooter - jigga jigga (Club Mix).mp3 25. Unknown Source - Force Of Nature.mp3 26. Wavescope - Onwaves [Original Mix].mp3 27. Accuface - How do you feel.mp3 28. Accuface - Journey into Sound.mp3 29. CJ Stone - The sun.mp3 30. Dee Mark - Supernova.mp3 31. Eon - Pocket damage.mp3 32. Future Breeze - Ocean of eternity (paul hutsch remix).mp3 33. Jaron inc. - Overflow.mp3 34. Kai Tracid - Life is too short (energy mix).mp3 35. M.O.R.P.H. - Consequence (Benicio mix).mp3 36. MatriXX - The matrixx (creamteam remix).mp3 37. Mesh - Purple Haze.mp3 38. Michael Woods- Solex.mp3 39. Music Instructor - Hymn.mp3 40. Neo Cortex - Elements (djs @ work remix).mp3 41. Nexus - Next.mp3 42. Norman DJ - Go Back (Radio Edit).mp3 43. Nu NRG - Dreamland.mp3 44. Shane 54 - Too late to turn (armin van buuren 2002 remix).mp3 45. Tillman Uhrmacher - On The Run (ocean to shore mix).mp3 46. Treesh - Brighter day.mp3 47. Unknown Source - Nadjanema.mp3 48. Vincent De Moor - Flowtation 2002.mp3 49. Nu-Nrg - Free Fall.mp3 50. Armin van Buuren - Burned with desire.wma 51. Mario Piu & Mauro Picotto - Serendipity.mp3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al flitsen bij sommigen wel wat lampjes aan en uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mij boeit dat allemaal niet, zolang ik maar kan luisteren, ik vind alle muziek evenwaardig, ook de muziek die ik zelf verschrikkelijk vind (en dat is niet veel). Wat mij wel durfde storen: ik weet niet hoe het nu zit, maar toen ik 17-18 was, riep iedereen heel hard dat Bonzaï slecht was en dat je daar niet naar mocht luisteren blablabla... En dan zetten ze muziek op die gewoon compleet daarvan is afgeleid. Hoevaak ik de first rebirth niet in remixen heb voorbij horen komen. En een Yves Deruyter vinden ze dan wel vet, terwijl hij met een Bonzaï ervoor heeft gezorgd dat ze die dingen kunnen luisteren. (ik praat nu over België trouwens). |
![]() |
||
Citaat:
heb je de live-set van yoji biohemanika op sensation black gehoord? die is egt...uhm....basta ![]() ![]()
|
nare man, ik vind dat je maar een beetje loopt te zeiken. Het lijkt wel of je ergens "die goeie oude tijd" mist waar het "allemaal nog wel beter was". Het is typerend voor iets oudere mensen die het stadium voorbij zijn gegroeit om te lopen kankeren op de iets jongere terwijl die oudere net zo hard mee deden op die leeftijd.
Totdat daalijk iedereen jouw progressieve trance weer "in" is en je vervolgens daar weer over gaat zeiken dat het bagger is en niet meer underground en blablablablabla. Muziek die de electronische dance een slechte naam geeft zijn artiesten zoals "Special D" of "Scooter" die 3 nummers ript van een (de) bekenste DJ en vervolgens wat door heen wauwelt en zo zijn eigen track heeft "gemaakt". Prachtig hoor. Maar daar hoor ik je niet over.... Dat zijn artiesten die mainstream shit produceren om zo te scoren bij breezer drinkent nederland Zou je daar niet eens over moeten beginnen in plaats van je frustraties te uiten dat jouw muziek tijdperk voorbij is en er een andere voor in de plaats is gekomen? bah.. ik haat mensen die uit de hoogte komen en zichzelf helemaal god vinden omdat ZIJ 2 jaar langer muziek luistern. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik bedoel idd verschillende tracks, |
![]() |
|
![]() |
voor alle beetje hardstyle en hardtrance freaks
probeer dit ---> P-sound een heeeele goede hardstyle en hardtrance radio 1 nadeel - wordt af en toe behoorlijk Duits gepraat maar muziek is super ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
www.di.fm is ook heel goed te doen... al is er geen hardstyle/hardcore. Dus mensen die een harde bass nodig hebben, don't go here.
Trance is hier wel zeker goed te doen.. gewoon relaxed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
ouwe muziek Bernero | 101 | 08-11-2004 19:18 | |
Muziek |
X-Qlusive WillKillForSex | 8 | 28-09-2004 11:20 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 6. Roxy | 248 | 03-10-2003 14:48 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |
Trance cd maken welke nummer zijn mooi? Maradinus | 31 | 26-10-2002 18:14 |