![]() |
|
Verwijderd
|
ik wil graag wireless internet aansluiten hier
maar ik weet niet of dat kan we hebben een pentium I met windows '98 en daarop is een modem aangesloten deze nu heb ik een laptop gekocht en ik sluit altijd deze dsl modem op mijn eigen laptop aan zodat ik hierop kan internetten ik wil graag weten welke dingen (router, access point, pc card..etc ) ik moet kopen en of het mogelijk is om wireless internet aan te sluiten op de pentium I en op de laptop, of alleen op de laptop, maar kan ik dan nog wel internet op de Pentium I of...? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
USB ja maar onze P1 heeft echt iets van 2 GB aan geheugen, het is ook nog eens een slechte P1 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij een router hoef je in principe geen software op je pc te zetten, dus maakt 't niet uit hoe groot je harde schijf is. De instellingen van je router zijn namelijk via de Internet Explorer te veranderen. (als je in de adresbalk http://192.168.1.1/ intypt, kan je je router instellen)
|
![]() |
|||
Citaat:
Als je via kabel (Ethernet) verbindt, heeft Wireless er niets mee te maken natuurlijk. Citaat:
Wat je wel kunt doen is van de computer waarop je die USB modem hebt aangesloten een router van maken. Bij Windows XP kan dat heel eenvoudig met "ICS" ofwel Internet Connection Sharing. Bij de eigenschappen van de internetverbinding kun je gewoon in het laatste tabblad internet delen inschakelen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Krijg wireless internet niet geinstalleerd langejongen | 15 | 09-12-2009 16:21 | |
Software & Hardware |
Wireless Internet PaPua | 11 | 31-10-2006 19:48 | |
Software & Hardware |
Wireless Internet PaPua | 1 | 30-10-2006 13:12 | |
Software & Hardware |
[wireless router] kunnen andere mensen mee internetten? LexCi | 18 | 06-03-2006 06:58 | |
Software & Hardware |
Wireless netwerk en internet. langejongen | 3 | 15-06-2004 15:02 | |
Software & Hardware |
wireless internetten sanderrr | 4 | 10-07-2002 12:32 |