Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2002, 16:04
highlight
highlight is offline
Hoe zie jij de toekomst met je vriend(in)? Waar zitten jullie over een langere tijd?
Oud 19-03-2002, 16:10
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
ik kijk voortaan bij ene relatie NOOIT meer in de toekomst. Omdat hoop, verlangens en verwachtingen alleen leiden tot teleurstellingen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 16:11
LittlePiglet
LittlePiglet is offline
ik weet niet of we nog bij elkaar zullen zijn, we hebben nu al zoveel ruzie
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 16:12
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hopelijk veel vaker samen

Kus
Oud 19-03-2002, 16:18
IloveMiranda
IloveMiranda is offline
Huisje boompje beestje, en als het zou kunnen met mijn huidige vriendin. Lijkt me heerlijk
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 16:18
ECKO*72
ECKO*72 is offline
zie ik wel

hoop natuurlijk wel veschillende dingen
Oud 19-03-2002, 16:28
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
Koningin van de Nijl schreef:
ik kijk voortaan bij ene relatie NOOIT meer in de toekomst. Omdat hoop, verlangens en verwachtingen alleen leiden tot teleurstellingen.
Oud 19-03-2002, 16:32
bracelance
bracelance is offline
we hebben al verlovingsringen
Oud 19-03-2002, 17:37
sas_andrea
sas_andrea is offline
samen in een appartementje... ieder zn eigen opleidinkieen gewoon veel samen dingen doen die we nu moeilijk kunnen doen omdat ik zo'n vervelende vader heb die niet eens weet dat ik een vriend heb... (dat accepteert hij nl niet) Maar oke, ik zie wel een toekomst in onze relatie...
Oud 19-03-2002, 17:43
Velvet_temp
Velvet_temp is offline
Citaat:
Dat kan ik van zijn kant wel begrijpen, ik bedoel je hebt hem bedrogen. Als je zoiets uithaalt dan kan je beter zorgen dat je niet meer de toekomst in kijkt want die ziet er dan toch niet meer rooskleurig uit.

Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 17:58
chanel
chanel is offline
ik zie t allemaal wel, een ding weet ik zeker.. ik wil voor mezelf kunnen zorgen, hopelijk gelukkig zijn, en met iemand trouwen waar ik HEEL veel van hou
Oud 19-03-2002, 20:52
lake bodom
lake bodom is offline
toekomst gaak niet meer naar kijken.. en jonges ook niet..
everything is fucked.. everybody sucks
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 13:34
Starrie
Starrie is offline
een vriendin vroeg mij laatst: wil jij met je vriend trouwen?
Nou ik ben pas 15 dacht ik toen. Ik hou ontzettend veel van hem en ik weet zeker dat we nog heeeeel lang bij elkaar blijven. Maar toch... aan de ene kant lijkt het me zonde omdat ik graag ervaringen wil hebben met anderen. Mijn huidige vriend is de eerste waar ik mee naar bed ging en ik denk dat ik op een gegeven moment zoiets heb van... nu kan ik nooit ervaringen met anderen opdoen.
Dus hoe het loopt zal ik allemaal wel zien. Niet teveel overnadenken...
Oud 20-03-2002, 13:55
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
toekomst gaak niet meer naar kijken.. en jonges ook niet..
everything is fucked.. everybody sucks
oh nou dankjewel :/
Oud 20-03-2002, 13:59
Meidje
Meidje is offline
Citaat:
Starrie schreef:
een vriendin vroeg mij laatst: wil jij met je vriend trouwen?
Nou ik ben pas 15 dacht ik toen. Ik hou ontzettend veel van hem en ik weet zeker dat we nog heeeeel lang bij elkaar blijven. Maar toch... aan de ene kant lijkt het me zonde omdat ik graag ervaringen wil hebben met anderen. Mijn huidige vriend is de eerste waar ik mee naar bed ging en ik denk dat ik op een gegeven moment zoiets heb van... nu kan ik nooit ervaringen met anderen opdoen.
Dus hoe het loopt zal ik allemaal wel zien. Niet teveel overnadenken...
Oud 20-03-2002, 14:13
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
Citaat:
Velvet schreef:
Dat kan ik van zijn kant wel begrijpen, ik bedoel je hebt hem bedrogen. Als je zoiets uithaalt dan kan je beter zorgen dat je niet meer de toekomst in kijkt want die ziet er dan toch niet meer rooskleurig uit.

dat in jouw ogen sommige mensne niet kunnen veranderen, en je je daarom maar bij de situatie neer moet leggen, doet zeker onder aan de werklijkheid

wat als je op jonge leeftijd al hetzelfde bent, volgroeit, voor ater?

wees een beetje rationeel, fouten leer je van, en worden niet consequent in de toekomst geplaats

het feit dat ik dit zeg, is dat een wijs filosoof SENECA ( lees het OOK eens zou ik zeggen) dit zei, en het is inderdaad waar.

het feit dat JIJ op de man gaat spelen, maakt alleen maar meer je gebrek aan argumenten en het ontwijken van de vraag duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 17:35
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
moenbase schreef:
oh nou dankjewel :/
ja kheb gelijk.. mijn vriendje konk niet vertrouwen eikel!!!!
grrr, kben gewoon nog steeds boos
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 19:29
Piccola
Piccola is offline
Tsjah. De toekomst. Over een paar maanden? Dan zijn we zeker nog wel samen! Daar ben ik wel zeker van! Maar als we praten over 10 jaar verder... Dan heb ik geen idee! Ik zou nu zeggen dat we dan nog samen zijn, maar er kan zoooveel gebeuren. We zijn nog zo jong en komen nog zoveel mensen tegen enzo. Het kan helaas toch maar zo uitgaan. Dus ik hooooop dat we dan nog lang en gelukkig samen zullen zijn, but who knows...?!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 21:45
eden6
eden6 is offline
Ik vind het altijd lastig om vooruit te kijken. Mn relatie zit nu nog in het beginstadium dus ik heb zelfs geen id hoe lang het gaat duren, laat staan waar we terecht komen.

Voor mn gevoel zit het goed. En ik vind het nu leuk, wat er in de toekomst gebeurt merk ik vanzelf...

Oud 21-03-2002, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Dat kan wel zo zijn, maar als je niet gelooft dat je altijd bij elkaar zult blijven en dat ook niet wilt en verwacht, nou, dan heb je volgens mij geen echt goede relatie, dan hou je niet echt van hem.
- Spreek uit ervaring.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 19:50
my baby
my baby is offline
in een soort caravan(woonwagen????)op een camping als 'beginhuisje'

dat ziet ie egt HELEMAAL zitten! haha

grappig
Oud 22-03-2002, 11:22
Verwijderd
Ik denk dat ik echt de ware heb gevonden (hoe cliché dat ook klinkt), en dat heb ik echt bij nog geen enkele andere jongen gehad, ook niet bij mijn ex...

Ik zie de toekomst echt met vol vertrouwen en volle overgave tegemoet, maar wat er allemaal gaat gebeuren in de toekomst weet ik niet. Wij zijn allebei niet zo heel erg structueel, en we zien alles wel aan. Zoals het loopt, zo loopt het, maar ik ga niets plannen ofzo...
Ik bedoel, we vinden het nu ook allebei onzin om te trouwen, maar wie weet over 10 jaar
Nee, we plannen nix, dus ik weet het niet eens... Kweet nog niet eens wat er volgende week gaat gebeuren...

Nahja is wel fijn, ik hou wel van verrassingen

één vaste factor in mijn toekomst is HIJ, en meer vaste factoren heb ik niet... Jah mezelf natuurlijk...maja
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 11:46
Verwijderd
onder de zoden...
zeg maar...

dood dus (tja... ik kijk heeeeeeeeel ver in de toekomst, en er vanuit gaande dat ik ooit nog een vriendin krijg )
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 12:15
luckyleo
luckyleo is offline
Als ik een vriendin heb plan ik niet verder dan enkele weken. Anders wordt het 1 grote deceptie als het uitraakt. Hoewel een beetje fantaseren met zijn 2en nooit kwaad kan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten