Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2004, 07:04
Sentingua
Sentingua is offline
Zijn bij de loting voor de opleiding journalistiek (Tilburg) je punten van belang? Dat het bijvoorbeeld zo is dat als je met een 8 bent geslaagd je eerder toegelaten wordt als iemand die met een 6 is geslaagd (gemiddelde cijfers natuurlijk).
Oud 12-11-2004, 07:11
Miracle
Miracle is offline
Die bij de Fontys? Wat een klote site is dat zeg, ik kan het niet vinden.
Oud 12-11-2004, 07:51
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
dreen schreef op 12-11-2004 @ 08:11 :
Die bij de Fontys? Wat een klote site is dat zeg, ik kan het niet vinden.
Ik ook niet, daarom vroeg ik het hier ook.
Oud 12-11-2004, 16:04
Breg
Breg is offline
Volgens mij is het daar ook, dat als je een 8 of hoger gemiddeld hebt dat je dan automatisch wordt toegelaten, anders moet je meeloten. En dan is het zo dat als je een 7,5 hebt meer kans maakt dan met een 6. Maar ik weet het niet zeker.
Oud 12-11-2004, 22:27
PV
PV is offline
Sowieso zijn er in Tilburg ongeveer evenveel aanmeldingen als dat er plaatsen beschikbaar zijn. Je punten zijn niet zo heel erg van belang.

Aanmelden voor de opleiding aan de Fontys Hogeschool Journalistiek doe je uiterlijk 15 mei bij de Informatie Beheer Groep in Groningen.
Ben je te laat, meld je dan toch aan. Je komt op een wachtlijst en doet mee aan de tweede loting. Je neemt dan de plaats in van hen die afgevallen zijn doordat ze gezakt zijn voor hun eindexamen of toch een andere studie hebben gekozen.
De kans op toelating is groot!

Toelating studiejaar 2004-2005
Om toegelaten te worden tot de Hogeschool Journalistiek moet je in het bezit zijn van een HAVO-, VWO-, of MBO-diploma. Andere specifieke eisen (zoals een bepaald profiel) worden niet gesteld, maar een vakkenpakket met twee vreemde talen is aan te raden.
Er worden 275 eerstejaars studenten toegelaten. Fontys Hogeschool Journalistiek kent geen toelatingsexamen.

Meer informatie over aanmelding, studiefinanciering of andere praktische zaken, vind je eveneens op de website van de Informatie Beheer Groep OF BEL EVEN MET ONZE STUDENTENSERVICEBALIE: TEL. 0877 878811
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:29
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
PV schreef op 12-11-2004 @ 23:27 :
Sowieso zijn er in Tilburg ongeveer evenveel aanmeldingen als dat er plaatsen beschikbaar zijn. Je punten zijn niet zo heel erg van belang.

Aanmelden voor de opleiding aan de Fontys Hogeschool Journalistiek doe je uiterlijk 15 mei bij de Informatie Beheer Groep in Groningen.
Ben je te laat, meld je dan toch aan. Je komt op een wachtlijst en doet mee aan de tweede loting. Je neemt dan de plaats in van hen die afgevallen zijn doordat ze gezakt zijn voor hun eindexamen of toch een andere studie hebben gekozen.
De kans op toelating is groot!

Toelating studiejaar 2004-2005
Om toegelaten te worden tot de Hogeschool Journalistiek moet je in het bezit zijn van een HAVO-, VWO-, of MBO-diploma. Andere specifieke eisen (zoals een bepaald profiel) worden niet gesteld, maar een vakkenpakket met twee vreemde talen is aan te raden.
Er worden 275 eerstejaars studenten toegelaten. Fontys Hogeschool Journalistiek kent geen toelatingsexamen.

Meer informatie over aanmelding, studiefinanciering of andere praktische zaken, vind je eveneens op de website van de Informatie Beheer Groep OF BEL EVEN MET ONZE STUDENTENSERVICEBALIE: TEL. 0877 878811
Dank.
Oud 13-11-2004, 11:08
loes appelmoes
loes appelmoes is offline
Volgens mij laten ze gewoon iedereen toe, na het eerste jaar valt ongeveer de helft af. Dit komt omdat veel mensen er achter komen dat de opleiding toch niet is wat ze ervan verwachtten, of ze moeten gedwongen stoppen (bindend studieadvies); sommige toetsen moet je halen om door te gaan naar het 2e jaar.
Ik zou je dus niet al te druk maken om de loting!
Reageren

Regels voor berichten