Advertentie | |
|
![]() |
|
Heeft die kennis van je toevallig een acht of hoger gemiddeld? Want dan kun je inderdaad sowieso al weten dat je toegelaten bent. Je hebt dan echter nog geen officieel bericht gehad van de IBG, want dat krijg je pas in juli. Je cijferlijst moet inderdaad ergens eind juni opgestuurd worden. Doe je een herkansing, dan moet je daarna nog een keer je cijferlijst aangepast met het cijfer van de her opsturen, maar dat staat ook wel uitgelegd in een folder die de IBG je als het goed is toestuurt.
De besten van de toelatingstoets worden inderdaad ook sowieso toegelaten onafhankelijk van het cijfergemiddelde, tenminste, in Utrecht, dus ik neem aan ook in Tilburg. Ik weet niet wanneer je de uitslag daarvan krijgt, maar ik neem aan dat ze eerst afwachten hoeveel mensen in lotingsklasse A zitten en dan pas gaan berekenen dat nummer 1 t/m nummer X ingeloot zijn. In Tilburg wordt toch vrijwel iedereen aangenomen dacht ik, omdat er een redelijke goede verhouding tussen aantal plaatsen en aanmeldingen was? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die toelatingstoets is toch alleen voor 21+ en daar dan de beste van, toch? Ik heb in ieder geval geen toets gemaakt o.i.d. Het is inderdaad zo dat in Tilburg de verhouding redelijk goed is, maar stel nou dat er een paar uitgeloot moeten worden; dan zit je in lotingsklasse B toch nog redelijk "veilig" toch? De kans dat je dan uitgeloot wordt is toch ontzettend klein? |
![]() |
|
![]() |
Hoi eventueel toekomstige klasgenote,
![]() Ook ik ga volgend jaar Journalistiek in Tilburg doen. We wachten de loting even af, maar ga er maar van uit dat je er bij zit hoor. 99% kans en de afgelopen 5 jaar is iedereen toegelaten geloof ik. Leraar zei dat toen ook op de Open Dag, ze mogen het officieel niet zeggen, maar officieus zit je er gewoon bij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik wacht ook de loting af, maar dan in Ede. Het laatste bericht van de IBgroep was dat ik voorlopig in categorie A zit, dus niet hoef te loten. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Twee opleidingen inschrijven, loting Diviance | 6 | 27-07-2010 13:35 | |
Studeren |
selectietoets journalistiek utrecht Verwijderd | 343 | 16-08-2007 11:42 | |
Studeren |
journalistiek vs Media Entertainmant Management MightyMarcel | 21 | 15-09-2006 21:22 | |
Studeren |
toelatingseisen journalistiek Fay | 21 | 29-11-2005 16:11 | |
Studeren |
Journalistiek that is D!anne | 96 | 20-07-2005 20:50 | |
Algemene schoolzaken |
Journalistiek - Loting Sentingua | 6 | 13-11-2004 11:08 |