Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik moet nog bekend worden .. ik kom wel in de programma matrix voor educatieve software maar die lui zijn ZOO ONTZETTEND TRAAG ![]() anders ga ik echte folders sturen. maarja , mail is wel zo makkelijk |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik maak educative software ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt beter een mooie website maken en aanbieden op fora, dat is waar scholieren zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Aries Software |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Inschrijven bij webads.nl? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hint: http://www.scholieren.com/adverteren/ |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Over ons Aries Software is sinds 23-01-2001 ingeschreven bij de Kamer Van Koophandel (Zuid Limburg) onder K.V.K. nr. 14069171. Wij ontwikkelen educative software en simulatie programma's voor scholen en onderwijs instellingen. Indien gewenst wordt software aangepast voor uw doelgroep. Heeft U Ideeën, vragen of opmerkingen neem dan contact met ons op. Contact Adres: Aries Software Vriendenkringstraat 41 6141 LH Limbricht E-mail: Ariesnl@yahoo.com Bestellen <------------------------- ![]() U kunt bestellen per post of E-mail. Prijslijsten zijn op aanvraag verkrijgbaar. |
![]() |
||
Wat misschien ook een idee is, is om een bedrijf op te zoeken die je aan wil nemen als programmeur.
Eigen programmeur-bedrijven hebben altijd een héle moeilijke start. Citaat:
Kijk, daar heb je het al. Ik, als klant, ben te lui om jou een mailtje te sturen voor een prijslijst. Post hem dan liever openbaar
||
Citaat:
voorbeeld .. B&M software.. maken ook educative software zijn zelfs bekend geloof ik .. maar 't is echt hmmja niet geweldig ( en da's een understatement) en ik heb geen zin om voor hun de betere programma's te schrijven en zij maken er naam mee, zo ben ik dan ook wel weer prijslijst komt idd OOK nog op mijn website maar moet nog ff kijken hoe ik dat op een mooie manier ga doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware (deel 2) freyk | 195 | 11-12-2004 23:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sharia, de ideale wet; en oplossing voor alle problemen Isa | 229 | 12-07-2004 23:22 |