Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Geachte gelovige: waarom kunnen mensen er geen genoegen mee nemen dat sommige dingen niet te verklaren zijn?
||
Citaat:
||
Citaat:
Zo kon men vroeger bliksem niet verklaren. Reden voor grote groepen om maar een god uit de duim te zuigen die met bliksems vanaf een berg werpt of met een hamer op een aambeeld staat te raggen. Nu weten we dankzij de wetenschap dat er electrische ladingen opgebouwd worden doordat ijskristallen in een wolk langs elkaar wrijven.
Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 19:00. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 19:03. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Twintig jaar na deze voorspelling is de kosmische achtergrondstaling waargenomen, en deze bleek 3K te zijn. Goh, wat toevallig nou. Verder over het al dan niet bestaan van God zal ik Lavoisier maar quoten: "Ik heb deze hypothese niet nodig." |
![]() |
||
Citaat:
Ongeveer op dezelfde manier als waarop ik kiespijn mis.
||
Citaat:
een vorige discussie met zelfde topic en strekking werd eerder al gelockt, lijkt me een passend einde. lees trouwens onder de links ff mijn post door over de Amerikaanse bond van Atheisten, er staat een uitgebreid manifest bij over het hoe&waarom, waarschijnlijk staan de antwoorden op al jouw argument erin.
||
Citaat:
als god, allah, g-d, of hoe je je opperwezen ook wil noemen de wereld gecreerd moet hebben, aangezien jouw argument is dat dingen niet "zomaar kunnen ontstaan", wie of wat heeft god dan gecreerd? aangezien je eerder zei dat "dat weten we niet" of "dat is gewoon" geen geldige verklaringen zijn vraag ik me af wat het antwoord is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 22:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel dat je gelijk hebt - dat niet iets uit niets kan zijn ontstaan (dus geen toeval), wat zeker niet buiten discussie staat - dan nog zegt dat niet dat
![]() Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 22:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat voor vooraarden houden het tegen dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Formules op het forum: LaTeX ILUsion | 10 | 16-06-2019 02:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Stelling]God bestaat niet want anders had Hij wel wat gedaan aan alle ellende e.d. Diary of Dreams | 115 | 16-11-2004 20:57 | |
Bewijs dat god bestaat, en bewijs tegen de evolutie Isa | 209 | 07-07-2004 23:53 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |