Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() niet dat het uitgaat en jij een andere krijgt ![]()
|
domme vraag he.. natuurlijk ben ik blij als mijn vriendje belt.. ik ben al blij als die me ff gewoon belt terwijl ik hem net half uur geleden heb gezien.. meestal als hij me zondag naar een weekendje slapen me naar huis brengt belt die een half uurtje later alweer me op om me stem te horen omdat die anders niet kan slapen en dan ben ik al blij.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en zelfs al zou je met je mobiel bellen dan is dat €1,75 per minuut, en ik weet niet of jij meer als een kwartier nodig hebt om even te zeggen hoe het gaat en hoe het is enzo, vind ik dat best wel aan de lange kant..
|
pff is zo'n jongen had mij al voor 100den euro's de afgelopen paar weken gebelt, en ik was gwoon close met hem zonder enige gevoelens...en ik ben net 1 dag trug van 2 weken vakantie en ik bel hem een x op, op me vakantie stemming aangezien ik gewend ben elke dag zijn stem te horen en nu miste ik zijn stem dus ik bellen vanuit frankrijk.
Kom ik vandaag trug...ruzie met hem want hij vind dat als ik hem 1 x bel uit frankrijk dat t dan net lijkt alsof k verliefd op hem ben, maar meneer mocht mij wel voor de vakantie uren per dag bellen. Lekker vaag verhaal he ook geen flauw idee wrom ik t post ma goed moest ik aan denken aangezien je begon over bellen op je vakantie bestemming *zucht* blaat laat ook maar weer ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Jah, ik was wel heel blij toen ie belde toen ie op vakantie was.
Hij is 10 dagen weggeweest en heeft me 5 keer gebeld. Gewoon leuk om te horen hoe hij het daar heeft, wat ie meemaakt en tis gewoon fijn om zijn stem te horen! Over een week ga ik op vakantie en ik ga hem dan lekker om de dag bellen! |
![]() |
|
he belt niet vanaf zijn vakantieadres, maar ik heb al wel 2 smsjes gehad dus dat maakt echt een hoop goed (vooral als je letterlijk helemaal alleen thuis zit, aangezien je ouders, vrienden en kennissen allemaal vakantiewerk doen of op vakantie zijn)
||
Citaat:
ze maakt een rolloog!
||
Citaat:
![]()
|
tuuuurlijk is dat leuk als hij gewoon eventjes van zich laat horen
![]() maarja hij was niet op vakantie.. ik was degene die weg is geweest.. en natuurlijk heb ik ook gebeld. ![]()
|
![]() |
Ja het is wel logisch dat je hem gebeld hebt, was hij vast blij mee! Ik was in ieder geval heel blij om hem in de vakantie even aan de telefoon te hebben. Maar dat heb ik al gezegd.
Ik zou me ontzettend rot voelen als ie zo lang niets van zich zou laten horen en me toch beginnen af te vragen of alles wel goed gaat.... Maar gelukkig was dat niet nodig! Knuffie van mij |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Als de telefoon gaat: wie hoop jij dat er belt? snoopy | 96 | 10-01-2006 11:39 | |
Liefde & Relatie |
Het is net uit. Een vriend wil meteen met je naar bed. Trinity | 25 | 26-05-2004 18:05 | |
Liefde & Relatie |
Hij laat niets van zich horen... Verwijderd | 23 | 06-07-2003 00:52 | |
Drugs & Alcohol |
Wat zeg jij als je je grote vriend belt? Iotje | 13 | 03-01-2003 21:15 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend belt niet meer na mijn abortus Latinangel | 24 | 09-08-2002 15:11 | |
Psychologie |
Afspreken met vriend(en)/vriendin(nen), wie belt wie? Slaughterer | 23 | 30-07-2002 23:36 |