Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb geen enkel idee waar ik nu bang voor ben, want ook als ik aan het bellen ben gaat het wel weer. Dan kom ik goed uit mijn woorden en dan gaat alles gewoon goed. Het is voornamelijk die stap die genomen moet worden als je iemand gaat bellen. Geen idee waar deze angst vandaan komt, maar ik ken meerdere mensen die er zo'n last van hebben. Het begint zelfs vervelend te worden.
||
Citaat:
Vaak schrijf ik gewoon een paar woordjes op of ga ik in m'n gedachte al na hoe het gesprek kan lopen en wat ik dan ga zeggen. Door goed voor te bereiden vind ik het op het moment dat ik bel minder eng.
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Enneh, geen idee, jij bent de FB. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar ik wil m wel naar psych verhuizen. tenzij jij er nog een relationele draai aan geeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het heel goed van mezelf, dat ik zaterdag iemand heb gebeld om hem eens goed de waarheid te vertellen, terwijl ik hem helemaal niet zo goed ken en ik er onwijs tegenop zag! Maar ik heb het toch maar mooi gedaan!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
oh dat heb ik ook, dat is heel erg irritant ![]() Maar gewoon doen, het klinkt makkelijker dan het is, maar het helpt je echt ![]() Succes ermee!
||
Citaat:
![]() edit: Vaak bel je ook met een doel, je weet dus al waarover je gaat praten, stiltes zullen er dus niet zo snel vallen (mocht je daar bang voor zijn). |
![]() |
||
Citaat:
Dit heb ik ook! en dan vergeet ik nog de helft te zeggen enzo. Ik vind het echt hatelijk Maar nu bij mijn stage zal ik veel naar vreemden moeten bellen, ik hoop dat het daarna veel beter zal gaan...
||
Citaat:
||
Citaat:
Echt zoveel mensen hebben hier last van, dat valt me elke keer weer op. "Gewoon doen" kan iedereen nou wel zeggen, maar dat is zo makkelijk niet. Als je elk probleem (van angst dan) zo makkelijk kon oplossen was niemand meer ergens bang voor. Ofzo. Volgens mij gaat het vanzelf wel over hoor Tandpasta, tenminste, bij mij is het vanzelf veel minder geworden, en daar ben ik niet speciaal veel voor gaan bellen, ofzo. Maar je bent lang niet de enige , zoals je ziet ![]()
|
![]() |
|
|