| Advertentie | |
|  | |
|  29-10-2004, 10:03 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
     Het is niet de bedoeling dat je dat rondvertelt, strax wil iedereen het! Iig. Ik draai zelf bijna nooit, ik schiet ze ^^. Maar als je mij met sigarettengruis laat draaien, dan krijg je wel meestal vernachelde joints. Geef mij maar shag, dan worden het meestal mooikes. Ik verpest wel eens sjekkies als ik ergens in een massa moet staan draaien, maar dan gaat het om het rookbare. | |
|  30-10-2004, 01:54 | ||
| Citaat: 
 nee, ik ben een spelletje gaan spelen   
	__________________ You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN | ||
|  30-10-2004, 13:45 | ||
| Citaat: 
  ). En wat ook wil werken is iemand ff laten "helpen". Bv door alvast de wiet te verkruimelen of een tipie te maken ofzo. Daar kan je ook de mensen voor vragen die erbij zitten maar niet smoken  . De meeste vinden het wel grappig om te doen en dan doen ze nog wat nuttigs ook  . [Edit]Als ik binnen zit dan zit ik over het algemeen bij een vriend van me in een flatje waar z'n pa (bijna) nooit thuis is. Daar gebruik ik altijd het DVD hoesje van Nightmare On Elmstreet als tafeltje. Het is dan ook inmiddels ritueel omgedoopt in draaidoosje  .[/Edit] 
	__________________ Am I just paranoid? Am I just stoned? | ||
|  30-10-2004, 13:58 | ||
| Citaat: 
  . Als het te koud is om m'n jas uit te trekken dan doe ik het wel zonder tafeltje dan is het alleen wel handig dat iemand z'n hand eronder houd. Het wil nog wel eens gebeuren dat er iets naast flikkerd en soms zijn dat nog best nice brokjes wiet. 
|  30-10-2004, 22:13 | ||
|   | Citaat: 
 Wat is nu eigenlijk het grote voordeel van de rollmate t.o.v. cones of een draaiapparaatje, buiten het feit dat het op de lange termijn iets goedkoper en handiger is? 
	__________________ Queen of the stoned age. | |
|  30-10-2004, 23:11 | ||
| Citaat: 

__________________ 5-9-78 | ||
|  31-10-2004, 02:46 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
 joint = ja.. een joint, lange vloei, tip e.d. | |
|  31-10-2004, 13:16 | ||
| Citaat: 

__________________ take a walk on the wild side ت | ||
|  31-10-2004, 14:13 | ||
|   | Citaat: 
   | |
|  01-11-2004, 22:50 | ||
| Citaat: 
 | ||
|  01-11-2004, 22:50 | ||
| Citaat: 
    . En het wil ook nog wel eens gebeuren dat ik er een gaatje in brand omdat ik te veel vloe wegbrand. Maar verder gaat het altijd wel redelijk snel redelijk goed  . 
|  01-11-2004, 22:51 | ||
| Citaat: 
   | ||
|  01-11-2004, 22:54 | ||
| Citaat: 

__________________ You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN | ||
| Advertentie | 
|  | 
|  | 
| 
 | 
 |