Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik zal mezelf wel even omschrijven.. Ja ben blij met me stijl, ik draag wat ik wil dragen en ookal krijg ik heel erg veel commentaar hier op hetgeen wat ik draag het interesseert me geen ruk behalve als me mamma het zegt want dan ziet het er echt niet uit maar dat gebeurt eigenlijks zelden tot nooit ![]() Me stijl wordt omschreven als apart, beetje alternatief en hip. [heb ik gehoord ![]() Ik heb dit stijltje nu 1 - 1,5 jaar daarvoor was ik stijlzoekende en durfde ik nog niet alles te dragen omdat ik onzeker was maar ik ben erachter gekomen dat onzeker zijn helemaal niet hoeft bij mij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb wel wat emoinvloedjes hoor,verder zal het allemaal wel. toen ik "klein" was ben ik overigens vanalles "geweest" van kakker tot skater ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ook, ik ging een x van 'hakkuh en flippuh 3' een liedje playbacken en toen ging ik vet hakken voor de klas ![]() Skater met zo'n wijde broek en dan zo'n mannetje erop ? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() haha dat doe ik ook wel eens in het plaatselijke kroegje voor breezahs en stoere mafkezen. Dan kijken ze me allemaal aan met een blik vol afschuw en dan ben ik weer blij dat ik leef ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (die smilie is gay maar zo laat ik mijn verwarring zien)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Zelf ben 'k blij met m'n stijl, wisselt van skater tot casual tot punk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
weet je nog, toen we naar de fantasy fair gingen ( ![]() en ik vind Hermione's stijl wel gaaf klinken eigenlijk, dat wordt mijn nieuwe stijlstreven ![]() ik eh draag veel zwart en anders blauw en grijs, ik hou van vrouwelijk en elegant en rokken al moet ik dat nog een beetje meer doorvoeren in m'n garderobe want het is ook pas van het laatste jaar en ik heb niet veel geld. ik hou van kant, en van vintage, en sjaaltjes maar die moet ik ook nog kopen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat is je stijl?? Verwijderd | 34 | 20-04-2012 12:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Jouw stijl van schrijven Vogelvrij | 43 | 14-01-2010 20:38 | |
Lifestyle |
Altijd al dezelfde geweest? (Hoe reageren je ouders?) phensicske | 56 | 02-02-2004 10:37 | |
ARTistiek |
Commercie .vs. Behoud van eigen stijl KrizzZzZZzzjE :P | 9 | 09-01-2003 10:54 | |
Lifestyle |
hoe ben jij aan je stijl gekomen ? vals licht | 67 | 15-08-2002 15:22 |