Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2004, 16:51
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
als geschenk (voor zoveel maanden/jaren samen te zijn) een ster naar jou benoemd te krijgen?

Lijkt je dat super? Of lijkt het je niet echt iets?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2004, 16:53
Verwijderd
Sentimental drivel!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 16:58
Luna
Luna is offline
wat een bullshit.
oh ik ben geen man
Oud 09-11-2004, 17:03
miro
miro is offline
Een ster kun je niet kopen. Ik weet wel dat ze dat aanbieden maar tis natuurlijk behoorlijk stom om daar geld aan uit te geven. Tja je krijgt een nepcertificaatje mee maar dat is t ook. Ik geloof dat t ook nog best veel kost ook, anders kon je t nog als geintje doen. Je geeft een hoop geld uit aan niks. Ik denk niet dat mijn vriend dat op prijs zou stellen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 17:04
DEChengst
DEChengst is offline
Ik zou het zeer knap vinden dat ze de International Astronomical Union weet over te halen.
Oud 09-11-2004, 17:07
Verwijderd
"Ja, zie je die planeet daar? Ik weet dat het eigenlijk Venus is, maar zullen we 'm vanaf vandaag Pieter noemen?"

Ja hoor, goed plan
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 17:08
Verwijderd
Oh, we hebben het over het daadwerkelijk een ster kopen. In dat geval vind ik het al helemaal een absurd idee. Kun je je geld beter aan een extra portie hersens uitgeven
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 17:09
Envy
Envy is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-11-2004 @ 18:07 :
"Ja, zie je die planeet daar? Ik weet dat het eigenlijk Venus is, maar zullen we 'm vanaf vandaag Pieter noemen?"

Ja hoor, goed plan
Oud 09-11-2004, 17:13
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
wel een lief idee natuurlijk, maar ook gewoon erg dom om daarvoor geld te betalen omdat die ster natuurlijk niet van een bedrijf is, daarnaast kan je er ook nog eens niks mee

dusjah..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 17:24
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
excuseer, het was maar een algemene vraag; je moet me daarom niet als dom afschilderen.

Wie zegt trouwens dat ik het van plan was?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 09-11-2004 @ 18:13 :
wel een lief idee natuurlijk, maar ook gewoon erg dom om daarvoor geld te betalen omdat die ster natuurlijk niet van een bedrijf is, daarnaast kan je er ook nog eens niks mee

dusjah..
Maar je krijgt een heus certificaat!

Citaat:
fruitvliegje schreef op 09-11-2004 @ 18:24:
Wie zegt trouwens dat ik het van plan was?
Je insinueert wel dat je het als kado-ideetje beschouwt en het hier post om de meningen te peilen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 17:38
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
N00dles schreef op 09-11-2004 @ 18:29 :
Maar je krijgt een heus certificaat!

Je insinueert wel dat je het als kado-ideetje beschouwt en het hier post om de meningen te peilen
ja, maar ik vraag om meningen, dat is dus "ik vind het een goed idee" of "ik vind het geen goed idee", ik vraag niet om sarcastische reacties waarin ook meteen geinsinueerd word dat ik dom ben omdat dat idee in mijn hoofd zit.

En ik was het echt niet van plan; ik vroeg me voornamelijk af of een jongen zoiets lief zou vinden. Blijkbaar niet dus.
Opvallend vind ik wel dat de sarcastische reacties van vrouwen komen; ik vroeg het dan ook aan mannen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 17:43
Verwijderd
Ik zou iets leukers bedenken als ik jou was
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 17:48
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef op 09-11-2004 @ 18:38 :
ja, maar ik vraag om meningen, dat is dus "ik vind het een goed idee" of "ik vind het geen goed idee", ik vraag niet om sarcastische reacties waarin ook meteen geinsinueerd word dat ik dom ben omdat dat idee in mijn hoofd zit.

En ik was het echt niet van plan; ik vroeg me voornamelijk af of een jongen zoiets lief zou vinden. Blijkbaar niet dus.
Opvallend vind ik wel dat de sarcastische reacties van vrouwen komen; ik vroeg het dan ook aan mannen.
Dat is discriminatie.

Maar, ok. Ik vind het geen goed idee.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 23:39
matti
matti is offline
Het gaat er natuurlijk om wat het jullie brengt. De een vind het niks en de ander vind het super lief. Hangt helemaal van de gever en de ontvanger af. Iets materieels is het niet maar meestal zijn het de dingen die je niet vast kunt pakken het meest waard.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 23:42
Verwijderd
Ik zou er eerlijk gezegd niet warmer van worden dan als ik een lief briefje krijg of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 23:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik heb liever een vrouw.

Of zeg ik nou iets heel geks?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 08:42
cornershop
cornershop is offline
wát een onzin
Oud 10-11-2004, 08:57
ilse
ilse is offline
ben dan een vrouw maar zou het nou niet een geweldig cadeau vinden. liever iets tastbaarders!
Oud 10-11-2004, 09:13
Mo6
Mo6 is offline
ik zie het nut er niet helemaal van in. opzich klinkt het heel lief, maar anderzijds, heeft het ook niet zo heel veel. het is maar een lichtpuntje ergens en tjah om daar nou een hoop geld aan uit te geven. nee ik zou het niet doen, zou het wel waarderen als iemand het deed, maar niet het meest leuke cadeau wat ik me kan voorstellen.
Oud 10-11-2004, 10:31
Verwijderd
Gedachte zou ik leuk vinden maar er zijn andere dingen die veel minder moeite kosten en ik leuker zou vinden tbh
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 10:32
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ach, ik zou t wel leuk vinden. (als je iemand in gedachten hebt om te verrassen - alleen doen als t een ongelofelijke sci-fi addict is.)
Oud 10-11-2004, 11:25
ABrules
ABrules is offline
ik hoorde dat Robbie Williams met namen aan het experimenteren was...

of bedoel je een ander soort ster

*is melig*
Oud 10-11-2004, 11:55
Wammus
Wammus is offline
Ik vind het een slecht idee. Wat moet ik nou met een ster?
Oud 10-11-2004, 12:08
Shitonya
Shitonya is offline
zucht, je kunt beter vragen wat ze ervan vinden om een nagelvijltje te krijgen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2004, 12:36
bracelance
bracelance is offline
als het maar geen bruine ster is
Oud 10-11-2004, 12:40
annetjuh
annetjuh is offline
onzin wat heb je eraan?
Oud 10-11-2004, 12:42
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 10-11-2004 @ 13:40 :
onzin wat heb je eraan?
moet een geschenk altijd iets zijn waar je iets aan hebt?
Oud 10-11-2004, 15:02
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ben een vrouw maar zou dat wel superromantisch vinden
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 15:03
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
bracelance schreef op 10-11-2004 @ 13:42 :
moet een geschenk altijd iets zijn waar je iets aan hebt?
idd ik vind dat het om het idee gaat het is toch supermooi dat iemand zoiets bedenkt??
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 15:55
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 10-11-2004 @ 16:03 :
idd ik vind dat het om het idee gaat het is toch supermooi dat iemand zoiets bedenkt??
de gedachte is idd mooi, maar denk niet dat iedere man dat kan waarderen. Sommigen zijn toch....anders
Oud 10-11-2004, 15:57
Verwijderd
Duh, natuurlijk hoeft een kado niet per se iets te zijn waar je wat aan hebt, maar als je iets geeft 'voor het gebaar' dan moet het wel iets zijn waar de ander om kan lachen, en niet iets totaal kazigs zoals dit.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 16:05
Verwijderd
Neuh, nutteloos geld uitgeven. Net zoals dat je een stukje van de maan kon kopen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 17:16
Verwijderd
Mijn vriend heeft dat voor mij gedaan, met valentijn vorig jaar. Natuurlijk was hij niet zo naif te geloven dat het echt was, maar hij vond het leuk om te geven.

Ik vond het eigenlijk ook super schattig, origineel. En natuurlijk heb je er niks aan, maar het is toch lief?!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 18:32
freakinaround
freakinaround is offline
dat heeft mn mam als verjaardagscadeautje voor dr vriend gedaan..Hij vond het heel erg leuk
Oud 10-11-2004, 18:33
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik geloof niet dat je mij er echt blij mee zou maken.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 18:39
Verwijderd
Citaat:
DEChengst schreef op 09-11-2004 @ 18:04 :
Ik zou het zeer knap vinden dat ze de International Astronomical Union weet over te halen.
Inderdaad.

http://www.iau.org/IAU/FAQ/starnames.html

Een korte samenvatting: je moeder is dom en heeft zich laten flessen. Tenzij haar vriend natuurlijk CCDM J06451-1643 heet.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 18:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, zie het nut niet er van in. Wat heb je er aan?
Oud 10-11-2004, 20:32
Anaïs
Anaïs is offline
ik vind het wel een leuke gedachte, en dan romantisch samen zoeken naar de ster die dan je gekozen naam draagt...

Maar 'k zou er geen 30€ voor over hebben...

Waar maak je niet zelf zo'n pakket? zoek enkele astronomische boeken met sterrenkaarten op, maak zelf een certificaat, ... ?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 21:23
Verwijderd
Je kan ook een stukje op de maan kopen. Nee, zoiets lijkt me helemaal niks. Sterker nog, het zou echt een afknapper zijn als ik zoiets als cadeau krijg.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 23:22
M@TRIX
M@TRIX is offline
leuk idee, maar hebt er weinig aan... ik zie de volgende dag toch niet meer welke ster het was
Oud 11-11-2004, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Anaïs schreef op 10-11-2004 @ 21:32 :
ik vind het wel een leuke gedachte, en dan romantisch samen zoeken naar de ster die dan je gekozen naam draagt...
Romantisch noemt ze dat
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 14:32
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik zou zoiets hebben van fuck... had je niet wat leukers kunnen kopen....
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Anaïs schreef op 10-11-2004 @ 21:32 :

Maar 'k zou er geen 30€ voor over hebben...

Waar maak je niet zelf zo'n pakket? zoek enkele astronomische boeken met sterrenkaarten op, maak zelf een certificaat, ... ?
Wat een aangename illusie, dat nog niet alle zichtbare sterren al een naam hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:27
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Wat een aangename illusie, dat nog niet alle zichtbare sterren al een naam hebben.

ik weet best wel genoeg van sterren om te weten dat je ze geen naam kan geven, hun namen bestaan uit letters en cijfers zodat ze voor de astronomen snel terug te vinden zijn...

Het is niet omdat jullie dat een flauw kado vinden, dat iedereen dat hoeft te vinden. Als de topicstarter dat nu als idee had, waarom zou je dat in 1 2 3 moeten afbreken? Jij bent toch haar vriend niet, dus wat heb jij er last van?? Sterren roepen voor velen een romantische sfeer op, als dat voor jou niet het geval is, is dat jouw zaak. 'k Vind het nogal illusioneel dat je denkt dat iedereen er dan maar zo moet over denken...

Als je de ster zogezegd een eigen naam heeft, wat zou daar dan illusioneel aan zijn... Denk je nu echt dat ze jou bij de overheid registreren onder je eigen naam? Maar je ouders noemen jou toch ook niet 45678645 ?

Als zij dat wil doen, begrijp ik dat wel. Ergens zou ik het wel een romantisch kado vinden... 'k Gaf haar gewoon de suggestie dat ze dan misschien beter zelf zoiets maakt, in plaats van er zo'n 30€ aan uit te geven!

Laatst gewijzigd op 11-11-2004 om 19:31.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 20:34
Soullar
Soullar is offline
Ik heb geen vernoeming nodig om te weten dat ik een ster ben. Ik straal altijd.

Zow.. lekker arrogant geweest vandaag!
Oud 11-11-2004, 20:36
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 11-11-2004 @ 15:32 :
ik zou zoiets hebben van fuck... had je niet wat leukers kunnen kopen....
Noujaaaah!
En dan staat ie daar, mega bedroefd omdat jij teleurgesteld bent in hem. Armpjes hangend langs zijn zijde, deed hij zo zijn best voor een 'origineel' cadeau. En dan boor jij hem de grond in.

Wat voor vriendin ben jij!

LMAO
Oud 11-11-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-11-2004 @ 00:51 :
Ik heb liever een vrouw.

Of zeg ik nou iets heel geks?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten