![]() |
|
Verwijderd
|
Heb het weleens gehad. Ik laat me gaan, bij seks, zit er dan spanning in mijn lichaam, komt die eruit wat weleens resulteert in wat tranen of de behoefte heel goed vastgehouden te worden.
Ik kan het ook weleens hebben na masturbatie, dat ik eindig in een keiharde huilbui. Tsja. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (kan me er opzich wel iets bij voorstellen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat ligt ook vast wel aan de soort persoon ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Herkenbaar
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of het moet letterlijk 'stoerdoenerij' zijn. Dan is het alleen maar jammer (understatement). Ik houd erover op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het verschijnsel heet : Le petit mort en google = liev
|
![]() |
||
Citaat:
||
Nee ik huil niet na de seks. Meestal ben ik dan wel wat hmmm, hoe noem je dat... extra knuffelig, veel meer bewust van hoe gelukkig me voel door hem. Daardoor krijg je ook dat je mekaar dan gewoon even aan kan liggen staren en je zielsgelukkig voelen.
maar om er nou over te gaan huilen... [edit] en als ik nou eerste het topic had gelezen was dit het antwoord wat ik bedoelde: Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
so overwhelmed by the pleasure of sex that he/she loses consciousness" 2e hit bij "le petit mort sex" |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Heeeerlijk, jankseks. Gezellig, intiem. Mijn vriend laat het maar gebeuren, en wrijft met zijn lange wimpers mijn tranen droog en wiebelt met mij in zijn armen heen en weer, een beetje lachend en zoenend en troostend. Soms is et van de opluchting na heel veel spanning en stress, soms is het ook van geluk. Dat je zo'n klap van emoties in je ribbenkast voelt, en opeens beseft hoe diep je gevoelens gaan voor hem.
Lekker dus. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Geregeld meegemaakt, bij één meisje dan. En ik ben er nooit achter gekomen hoe ik er best op kon reageren.
Uiteindelijk dacht ik echt iets van 'kan je dit niet gewoon leuk vinden? Wat doe ik verkeerd dat je nu zelfs moet huilen en verdrietig wordt? Ik heb er nooit een antwoord op kunnen krijgen, ik heb het nooit echt begrepen... (en ik vond het helemaal niet leuk) |
![]() |
|
Das nou iets waar ik me helemaal niet in kan vinden
kbedoel als je klaarbent voel je wat adrenaline en evt slaperig ofzo maar verder niet veel magoed kan verder iemand mij uileggen wat er verder zo fantastisch is aan sex, want dat vat ik ook niet sex is voor mij leuk als je echt niets beters te doen hebt maar verder ook niet dus iem met uitleg??
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nooit echt gehuild, heel soms wel eens tranen in mn ogen als we liggen te knuffelen... meestal krijg ik gewoon een tevreden gevoel, en heb ik het liefst dat hij me vasthoud, ik heb dan echt behoefte aan bevestiging en nouja, gewoon om vast gehouden te worden... helaas houdt hij niet zo van samen in slaap vallen enzo..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En niet 'zomaar' een huilbui. Want wat juno ook al schreef, lekker je tranen laten vloeien in zijn armen en je lekker door hem laten troosten is heerlijk intiem en veilig en knus.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gezien worden als "beste vriend" Praganonut | 278 | 05-09-2007 12:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking? Konijn | 5 | 14-04-2004 18:23 | |
Seksualiteit |
Waarom raak ik toch emotioneel verbonden met mensen met wie ik seks heb? Trinity | 11 | 10-09-2003 22:15 | |
Seksualiteit |
huilen na de sex Bil-worst | 64 | 07-07-2003 22:29 | |
Psychologie |
losgeslagen wat seks betreft dor misbruik Ilsje | 26 | 18-05-2003 20:14 | |
Seksualiteit |
Huilen na het klaarkomen (emoties) DaRealEvE | 11 | 02-08-2002 22:38 |