Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zou zeggen: fur elise volgens mij ook nog eens door clapton gespeeld |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar zoals ik al zei, geen begeleide liedjes... Tears in Heaven en More Then Words worden beiden begeleid door de gitaar... ik moet echt een melodie spelen ![]() Signe zat ik ook al aan te denken... maar misschien is die te simpel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() More Then Words is origineel ook acoustisch... maar persoonlijk vind ik het eveneens mooi klinken op een nylon-snarige gitaar ![]() Ik denk dat ik toch 'Signe' van Eric Clapton onder voorbehoud ga nemen. Hij is niet zo moeilijk te spelen en klinkt wel aardig. Omdat het een redelijk vlot nummer is, lijkt het alsof ik heel goed kan spelen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die Bourrée komt specifiek uit de eerste luitsuite in e kl. t. (BWV 996). Anders blijf je maar zoeken. Er is heel veel voor de klassieke gitaar geschreven. Grote namen zijn bijvoorbeeld Sor, Carcassi, Carculli en Reusner. Sommige van hun stukken zijn niet oorspronkelijk voor de gitaar geschreven, maar zijn wel gemakkelijk over te zetten. |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Komop mensen, ik ben niet zo goed ![]() Dankjewel voor de tip... ik zal eens ernaar zoeken ![]() Citaat:
![]() Toch bedankt voor de tip ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gewoon een beetje oefenen in snelheid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Leren gitaar spelen qghp | 58 | 02-06-2006 21:54 | |
Muziek |
Moderne gitaarjazz/fusion Verwijderd | 59 | 18-09-2005 19:48 | |
Muziek |
Jezelf gitaar leren spelen.. JJ13 | 71 | 16-06-2004 21:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Een stukje uit mijn boekje Bikinie-meisje | 19 | 19-08-2003 20:47 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Muziek |
13 maart - Metalhelden - boerderij zoetermeer!! Xenobia | 0 | 21-02-2003 12:13 |