Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Op de chat is alles zo 'on-echt' in de zin dat je het idee hebt dat je het persoon kent, maar hoe die irl is, daar heb je dan geen flauw idee van he. Het kan ook alles zo anders maken na een 1e ontmoeting, het kan goed gaan, maar het kan ook verkeerd gaan. De gesprekken die dan minder worden op de msn zijn het gevolg ervan. Ik zegn nu niet dat ik niemand wil ontmoeten van de chat of msn, dat zou ik ook best willen. Maar alles kan zo anders worden, dat is het vervelende ervan.
||
Citaat:
mijn vriend zit ook in maastricht op school. Leeuwenborg (of hoe je het ook schrijft) en jij? (sorry MOEST hier gewoon ff op reageren) /offtopic/ ontopic: ik vind dat internet liefde moet kunnen... als je ook eens met hem/haar belt enz. zodat je ook zijn/haar stem kunt horen. heb het ook meegemaakt. Ik werd zelf niet verliefd maar iemand op mij. En ik vond het best lief omdat hij dus echt voor mijn karakter ging, we hebben elkaar nooit onmoet, wel vaak gebeld enz. maar ik had een vriend en wilde dus niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou in ieder geval veel suc6 ermee! [Dit bericht is aangepast door Mr. Chaos (08-02-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je het gewoon laat bij MSN, IRC, ICQ, of maakt niet uit welk internet programma. Dan krijg heb je steeds het idee dat je iets achter houd, dat is ook erg vervelend. Vooral als je een foto gezien hebt van haar/hem, en je zou haar/hem willen ontmoeten, maar het niet durft te vragen, door bijvoorbeeld bang te zijn om afgewezen te worden. Maakt dit zoie zo ook de situatie weer anders. Dat is het nare van chatverliefdheid. Kijk, in real life ondek je zo wel ofdat je zij/hij je graag zien wilt. Maar op de chat dus niet. Tenminste, minder gauw.
|
![]() |
hey
ik heb nu ook het zelfde voor ik ben een meisje van 17 en ik heb al bijna een jaar contact met een jongen van 19 ik heb hem al een paar keer ontmoet en hij heeft me verteld dat hij stapelverlief op me is ik voel ook wel veel voor hem dus hebben we besloten om een relatie te proberen we verkeren nu al 3weken en tot nu toe gaat alles nog prima ik zie hem elke vrijdag want hij komt me halen aant school hij woont ook niet zo heel dicht bij mij en ik kan hem ook alleen maar zien als hij met de auto naar me komt hij zo lief en eerlijk ik ben ook verliefd geworden op hem via internet en ik denk wel dat zo een relatie kan lukken want mijn zus verkeerd nu ook al 2jaar met een jongen die ze op internet heeft leren kennen ik geef je een goeie raad als je dat meisje echt graag ziet zou je best het haar eerlijk zeggen wat je voor haar voelt mss voelt zij wel hetzelfde ook al woont ze zo ver liefde kent geen grenzen!!! onthou deze zin voor eeuwig groetjes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heee, ik heb mijn vriend ook via inet leren kennen, hij woont in maastricht, en zit ook op de joanne darc college... maybe kennen ze elkaar dus wel ![]() ontopic: ik vind dat je zker wel moet afspreken, tenminste als zij dat ook wil, en j toch al zoveel denkt... ik heb er lang mee gew8,voordat ik hem zag hebben we zo ongeveer 9maanden/een heel jaar gechat ![]() ![]() ![]()
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/Forum10/HTML/014399.html
Mijn meeting ![]() Enneh gewoon DOEN! (goede) Vrijdag zie ik haar weer..
|
een jongen van internet is ook wel eens "verliefd" geworden op mij.
Ik ben er niet aan begonnen want de afstand was te groot en ik heb hem nooit in real life leren kennen. Maar als jullie er beiden zo over denken..... meeting.....en je ziet wel evrder natuurlijk...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Tim Armstrong brengt solo plaat via internet uit. Craig Rogen | 9 | 22-10-2006 13:57 | |
Muziek |
Jongen in videoclip David Guetta - Love don't let me go engeltje202 | 21 | 04-03-2005 21:55 | |
Liefde & Relatie |
tha love enquete 2 defrag | 59 | 04-05-2002 07:00 | |
Liefde & Relatie |
LOVE enquete defrag | 52 | 28-03-2002 18:05 | |
Liefde & Relatie |
Love sux.. mijn verhaal. Horse_Girl | 11 | 06-03-2002 20:09 | |
Liefde & Relatie |
Hoe heb jij je liefje ontmoet? NightQueen | 46 | 21-02-2002 19:52 |