Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 13:01
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline

Is dit uit protest dat hij als cabaretier tegenwoordig nix meer kan en mag zeggen, komt hij gewoon niet aan de beurt, of is er een heel andere reden?

Iemand?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2002, 17:09
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
LOL, dat vroeg ik mij ook af , hij zit al 3 dagen achter elkaar nootjes te eten daar aan tafel..
Oud 23-05-2002, 18:41
de postbode
de postbode is offline
misschien is ie ingehuurd als 'top secret undercover bodygard' je weet ut maar nooit met al die aanslagen

-de postbode-
Oud 23-05-2002, 19:07
DJ Incompetent
vanavond is ie weer te gast wat doet die pik toch?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 19:21
Dark Angel
Dark Angel is offline
Volgens mij is 't een statement. Of hij zit gewoon op een originele manier te jennen
Oud 23-05-2002, 20:12
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
ik had erges gelezen was raoul heertje week, en dan gaat ie iets van 5 boeken in 5 dagen uitbrengen, heeft daar iets mee te maken denk ik, volges mij krijg je vrijdag het antwoord wel
Oud 23-05-2002, 20:54
DJ Incompetent
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:
ik had erges gelezen was raoul heertje week, en dan gaat ie iets van 5 boeken in 5 dagen uitbrengen, heeft daar iets mee te maken denk ik, volges mij krijg je vrijdag het antwoord wel
waar heb je dat gelezen?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 21:07
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Heb er over gehoord, ja.

*benieuwd*

*gaat vanavond kijken*
Oud 24-05-2002, 00:07
PV
PV is offline
lol ik dacht al dat ik gek was geworden

vanavond zei ie weer geen moer, alleen ff zn boek promoten in het begin, en verder totaal niks en aan het eind, de promo voor morgen: Te gast: Raoul Heertje
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 00:46
T*
T* is offline
volgens mij maakte hij bij 'dit was het nieuws' een opmerking (wat hij wel vaker doet overigens) dat hij "er nix over gaat zeggen", en volgens mij had het toen betrekking tot politiek en de LPF.

zal dus idd wel een statement zijn

zag gister Raoul trouwens snachts in de paradiso in Amsterdam.. als ik nou barend&vandorp had gekeken had ik iets zinnigs kunnen zeggen tegen 'm..
Oud 24-05-2002, 00:49
PV
PV is offline
Citaat:
T* schreef:
volgens mij maakte hij bij 'dit was het nieuws' een opmerking (wat hij wel vaker doet overigens) dat hij "er nix over gaat zeggen", en volgens mij had het toen betrekking tot politiek en de LPF.

zal dus idd wel een statement zijn

zag gister Raoul trouwens snachts in de paradiso in Amsterdam.. als ik nou barend&vandorp had gekeken had ik iets zinnigs kunnen zeggen tegen 'm..
Btw, morgen (vandaag eigenlijk al, tis al 0.00 geweest) is Dit was het nieuws... daarna zit ie dus bij B&VD :/
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 00:51
T*
T* is offline
mjah ff niet vergeten dit was het nieuws te kijken, vorige week helft gemist
Oud 24-05-2002, 01:09
Verwijderd
't Schijnt inderdaad een statement te zijn, als protest tegen de moord op Fortuyn.

Overigens komt al die plotse Fortuyn-sympathie me ongelovelijk de strot uit. Walgelijk is het. Ineens was/is iedereen z'n beste vrind. Evengoed wil 't natuurlijk niet zo zijn dat 't per definitie ook zo 't geval is bij de beste heer Heertje.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 01:12
T*
T* is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
't Schijnt inderdaad een statement te zijn, als protest tegen de moord op Fortuyn.

Overigens komt al die plotse Fortuyn-sympathie me ongelovelijk de strot uit. Walgelijk is het. Ineens was/is iedereen z'n beste vrind. Evengoed wil 't natuurlijk niet zo zijn dat 't per definitie ook zo 't geval is bij de beste heer Heertje.
volgens mij doet Raoul het idd niet voor Fortuyn, maar om te laten zien hoe het staat met vrijheid van meningsuiting tegenwoordig

damn.. had ik dus gewoon moeten gaan vragen gewoon..
Oud 24-05-2002, 09:48
Verwijderd
Geweldige actie.

Heb 't zelf niet gezien, maar de volgende uitspraken doen kokend borrelende vlindertjes ontstaan ergens zo in mijn buik:

"hij zit daar maar aan tafel borrelnootjes te eten"

"en de volgende keer te gast: Raoul Heertje!!"

(plus niet vergeten: vanavond 22.15 dit was het nieuws)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 10:23
Dark Angel
Dark Angel is offline
Volgens mij is het idd niet uit sympathie met Fortuyn, maar als protest tegen het feit dat geen cabretier z'n bek meer open durft te trekken...
Oud 24-05-2002, 13:10
DJ Incompetent
We zullen het vanavond gaan horen, met het grote Heertje-interview
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 14:33
Jon
Jon is offline
Niks 'Fortuyn-statement' of 'vrijheid van meningsuiting', gewoon een commerciele truuc. Check z'n uitgever maar, Vassallucci.
Oud 24-05-2002, 18:25
Piccola
Piccola is offline
Raoul Heertje is gaaaaaf! Ga vanavond zeker kijken!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:56
disaster
disaster is offline
'morgen het grote Raoul Heertje interview'

hehe lol
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:22
WolterB
WolterB is offline
hij zit er om meer mesen te laten kijk of hij nu wél wat gaat zeggen vandaag, als hij dit nog een weeke volhoudt gaan de kijkcijfers verdubbellen!!
Oud 25-05-2002, 00:01
DJ Incompetent
vandaag schitterde hij door afwezigheid , krijgt ie nog meer aandacht, alhoewel hij bij dit was het nieuws wel ziek klonk, maar normaal zegt b of vd daar dan wat over

Het was trouwens omdat er deze week van hem elke dag een boek uitkwam, en op deze manier kon hij daar goed reclame voor maken. Tja, rtl 4 blijft een commerciele zender natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Jon schreef:
Niks 'Fortuyn-statement' of 'vrijheid van meningsuiting', gewoon een commerciele truuc. Check z'n uitgever maar, Vassallucci.
Yep, je hebt helemaal gelijk.

Beetje wazige actie.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 01:03
PV
PV is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
vandaag schitterde hij door afwezigheid , krijgt ie nog meer aandacht, alhoewel hij bij dit was het nieuws wel ziek klonk, maar normaal zegt b of vd daar dan wat over

Het was trouwens omdat er deze week van hem elke dag een boek uitkwam, en op deze manier kon hij daar goed reclame voor maken. Tja, rtl 4 blijft een commerciele zender natuurlijk...
k vind het maar vreemd gister werd ie wel gewoon aangekondigd als gast...
mjah maandag maar weer kijken ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 09:04
Boogie
Boogie is offline
hijs ook erg schor (dit was het nieuws)
Oud 25-05-2002, 13:05
PV
PV is offline
Citaat:
Boogie schreef:
hijs ook erg schor (dit was het nieuws)
dat wel, maar als ie bij dwhn kan zitten kan ie dat ook bij B&vD
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 15:02
suze02
suze02 is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:

Is dit uit protest dat hij als cabaretier tegenwoordig nix meer kan en mag zeggen, komt hij gewoon niet aan de beurt, of is er een heel andere reden?

Iemand?
Dat dit jullie nu pas opvalt,de afgelopen verkiezingsmaanden(en nu nog)hebben ze bij Barend&van Dorp altijd op zijn minst 1 gast zitten die nie tof nauwelijks zijn mond open doet.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 17:21
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
PV schreef:

dat wel, maar als ie bij dwhn kan zitten kan ie dat ook bij B&vD
niet als hij zijn stem wil sparen en zijn prioriteiten heeft
Oud 25-05-2002, 17:25
DJ Incompetent
Citaat:
suze02 schreef:

Dat dit jullie nu pas opvalt,de afgelopen verkiezingsmaanden(en nu nog)hebben ze bij Barend&van Dorp altijd op zijn minst 1 gast zitten die nie tof nauwelijks zijn mond open doet.
Ja, maar dat is niet echt voor publiciteit, maar omdat ze soms wel 4 gasten hadden waar ze niet met allemaal een diepgaand gesprek konden hebben, denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten