| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
't Schijnt inderdaad een statement te zijn, als protest tegen de moord op Fortuyn.
Overigens komt al die plotse Fortuyn-sympathie me ongelovelijk de strot uit. Walgelijk is het. Ineens was/is iedereen z'n beste vrind. Evengoed wil 't natuurlijk niet zo zijn dat 't per definitie ook zo 't geval is bij de beste heer Heertje. |
|
|
||
|
Citaat:
damn.. had ik dus gewoon moeten gaan vragen gewoon..
|
|
|
Verwijderd
|
Geweldige actie.
![]() Heb 't zelf niet gezien, maar de volgende uitspraken doen kokend borrelende vlindertjes ontstaan ergens zo in mijn buik: "hij zit daar maar aan tafel borrelnootjes te eten" "en de volgende keer te gast: Raoul Heertje!!" ![]() (plus niet vergeten: vanavond 22.15 dit was het nieuws) |
|
|
|
|
Niks 'Fortuyn-statement' of 'vrijheid van meningsuiting', gewoon een commerciele truuc. Check z'n uitgever maar, Vassallucci.
|
|
|
|
hij zit er om meer mesen te laten kijk of hij nu wél wat gaat zeggen vandaag, als hij dit nog een weeke volhoudt gaan de kijkcijfers verdubbellen!!
|
|
|
|
vandaag schitterde hij door afwezigheid
, krijgt ie nog meer aandacht, alhoewel hij bij dit was het nieuws wel ziek klonk, maar normaal zegt b of vd daar dan wat over Het was trouwens omdat er deze week van hem elke dag een boek uitkwam, en op deze manier kon hij daar goed reclame voor maken. Tja, rtl 4 blijft een commerciele zender natuurlijk... |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje wazige actie. |
|
|
|
||
|
Citaat:
gister werd ie wel gewoon aangekondigd als gast...mjah maandag maar weer kijken ofzo
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||