Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
't Schijnt inderdaad een statement te zijn, als protest tegen de moord op Fortuyn.
Overigens komt al die plotse Fortuyn-sympathie me ongelovelijk de strot uit. Walgelijk is het. Ineens was/is iedereen z'n beste vrind. Evengoed wil 't natuurlijk niet zo zijn dat 't per definitie ook zo 't geval is bij de beste heer Heertje. |
![]() |
||
Citaat:
damn.. had ik dus gewoon moeten gaan vragen gewoon..
|
Verwijderd
|
Geweldige actie.
![]() Heb 't zelf niet gezien, maar de volgende uitspraken doen kokend borrelende vlindertjes ontstaan ergens zo in mijn buik: "hij zit daar maar aan tafel borrelnootjes te eten" "en de volgende keer te gast: Raoul Heertje!!" ![]() ![]() (plus niet vergeten: vanavond 22.15 dit was het nieuws) |
![]() |
|
Niks 'Fortuyn-statement' of 'vrijheid van meningsuiting', gewoon een commerciele truuc. Check z'n uitgever maar, Vassallucci.
|
hij zit er om meer mesen te laten kijk of hij nu wél wat gaat zeggen vandaag, als hij dit nog een weeke volhoudt gaan de kijkcijfers verdubbellen!!
|
![]() |
vandaag schitterde hij door afwezigheid
![]() Het was trouwens omdat er deze week van hem elke dag een boek uitkwam, en op deze manier kon hij daar goed reclame voor maken. Tja, rtl 4 blijft een commerciele zender natuurlijk... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje wazige actie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mjah maandag maar weer kijken ofzo ![]() |
![]() |