Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2004, 02:41
d e r a n g e r
d e r a n g e r is offline
Ik heb al gezocht en het laatste topic over standjes was alweer een tijdje terug.

Één standje wat heel lekker is voor meisjes maar wat ik niet heb kunnen vinden met de zoekfunctie/in andere topics is als het meisje met haar rug op de buik van de jongen gaat liggen (dus jongen met gezicht naar bovne en meisje daarbovenop met gezicht naar boven) , zo kan de jongen tegelijk :

Met 1 hand aan een borst zitten, of 2
Vingeren (clitorus stimuleren tijdens het neuken)
Neuken
en aan haar oor/nek sabbelen.

Kent iemand deze? Iemand nog andere lekkere ?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 07:54
Thee Muts
Thee Muts is offline
Yep, wel eens uitgeprobeerd. Is best wel lekker eigenlijk, maar je schuift/glijdt wel snel van elkaar af, dus na een tijdje ben je een beetje moe van het proberen niet van elkaar af te glijden. Maar het is wel een leuke variant inderdaad, leuk voor de afwisseling
Oud 15-11-2004, 09:06
juno
juno is offline
Is een favoriet hier. Tegenwoordig zijn we niet meer zo mager als we vroeger waren, dus het kan nu zonder dat we onder de blauwe plekken komen te zitten, of inderdaad van elkaar afglijden.

Ik maak me wel eens zorgen dat ik te zwaar ben, dan denk ik dat hij toch niet lekker kan liggen met mij zo helemaal op zich, maar hij zegt dat hij juist heerlijk ligt. Nou, dan neem ik het er van. Music, maestro, please!

Het zoent alleen wat rottig, tenzij je een verrekte nek voor lief neemt.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:00
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
d e r a n g e r schreef op 15-11-2004 @ 03:41 :
Ik heb al gezocht en het laatste topic over standjes was alweer een tijdje terug.

Één standje wat heel lekker is voor meisjes maar wat ik niet heb kunnen vinden met de zoekfunctie/in andere topics is als het meisje met haar rug op de buik van de jongen gaat liggen (dus jongen met gezicht naar bovne en meisje daarbovenop met gezicht naar boven) , zo kan de jongen tegelijk :

Neuken

Kent iemand deze? Iemand nog andere lekkere ?
ja, ook weleens geprobeerd, ligt alleen onhandig. ik zelf vind heerlijk het als ik op mijn buik lig en hij komt liggend op zijn buik om me in me
Oud 15-11-2004, 13:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
d e r a n g e r schreef op 15-11-2004 @ 03:41 :
Neuken

Kent iemand deze?
Nee, daar was ik nou nooit uit mezelf opgekomen! Thanks!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:49
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
ja ken hem zeker ja en vind 't ook heerlijk. een van mijn favorieten. ik ben idd ook een beetje bang zoals juno zegt dat mn vriend dan niet lekker ligt maar hij zegt van wel dus..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:09
Verwijderd
Hm, die kende k nog niet.. Dat moet maar eens snel uitgeprobeert worden, want aan de reacties te zien moet ie wel leuk zijn
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 15-11-2004 @ 16:09 :
Hm, die kende k nog niet.. Dat moet maar eens snel uitgeprobeert worden, want aan de reacties te zien moet ie wel leuk zijn
Experimenteren blijft altijd leuk natuurlijk
Oud 15-11-2004, 15:31
saturday
saturday is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 15-11-2004 @ 14:00 :
ja, ook weleens geprobeerd, ligt alleen onhandig. ik zelf vind heerlijk het als ik op mijn buik lig en hij komt liggend op zijn buik om me in me
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:06
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 15-11-2004 @ 14:00 :
Ah, het schildpadje . Is ook een fijne inderdaad, een beetje de omgekeerde variant op die van de TS.
Oud 15-11-2004, 17:21
combat95
combat95 is offline
Mjah, soms ligt het een beetje krap, maarja , het feit dat ik haar zo lekker laat komen maakt mij dan weer extreem geil laten we zeggen.
Oud 15-11-2004, 17:38
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-11-2004 @ 14:08 :
Nee, daar was ik nou nooit uit mezelf opgekomen! Thanks!
Eh, niet lachen, maar het heeft ons echt jaren gekost voor we er op kwamen. Maar goed, wij zaten dan ook niet te kijken op bepaalde internetpagina's want dat was er nog niet, en het boek wat we hadden snapten we niet echt. Welk been was toch van wie? En waar laat je die arm dan?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 12:01
Verwijderd
Ook altijd leuk om in een opgewonden bui zoveel mogelijk standjes van die (hoe kinder8ig) sexwoordenboek-site proberen te doen.. 'he, op het plaatje staat het zo' 'egt neit, het moet zo' 'au, helemaal niet'
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 15:04
paco
paco is offline
wat ik nooit zo goed snap is dat er mensen zijn die echt zoeken naar pré-fab standjes...

waarom kan je niet gewoon vrijen en terwijl je sex hebt allerlei fonky posities vinden, alles heeft zo zun nadelen en voordelen,... waarom moet je horen over andere lekkere standjes...

gewoon doen, gewoon optillen en anders neerleggen, en anders gaan liggen en proberen... niet met een boekje erbij...
Oud 16-11-2004, 15:09
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
paco schreef op 16-11-2004 @ 16:04 :
wat ik nooit zo goed snap is dat er mensen zijn die echt zoeken naar pré-fab standjes...

waarom kan je niet gewoon vrijen en terwijl je sex hebt allerlei fonky posities vinden, alles heeft zo zun nadelen en voordelen,... waarom moet je horen over andere lekkere standjes...

gewoon doen, gewoon optillen en anders neerleggen, en anders gaan liggen en proberen... niet met een boekje erbij...
Misschien omdat je eigen inspiratie op den duur op is? Of omdat je toevallig in een gesprek opvangt dat een bepaald standje heel lekker is, en dus wil je dat zelf ook uitproberen?

Zelf ben ik ook een voorstander van dingen gewoon zelf uitzoeken en uitproberen hoor. Maar soms hoor/zie je wel eens wat, waar je zelf nog niet opgekomen was. Mensen zijn gewoon nieuwsgierig en willen graag blijven leren en dingen uitproberen .
Oud 16-11-2004, 15:18
bracelance
bracelance is offline
je kunt dat ook liggend op je zij doen, dan heb je ook niet het probleem dat de vrouw er mogelijk vanaf valt
Oud 16-11-2004, 20:26
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 16-11-2004 @ 16:18 :
je kunt dat ook liggend op je zij doen, dan heb je ook niet het probleem dat de vrouw er mogelijk vanaf valt
Dat is gewoon lepeltje lepeltje
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 20:30
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 16-11-2004 @ 21:26 :
Dat is gewoon lepeltje lepeltje
Nou, je kunt ook prima lepeltje lepeltje liggen zonder seks te hebben hoor
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 21:33
Verwijderd
Citaat:
MaxiCosy schreef op 16-11-2004 @ 21:30 :
echt?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 21:35
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 16-11-2004 @ 22:33 :
echt?
Mwa, de ene keer is het moeilijker dan de andere keer hoor
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 22:00
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 16-11-2004 @ 13:01 :
Ook altijd leuk om in een opgewonden bui zoveel mogelijk standjes van die (hoe kinder8ig) sexwoordenboek-site proberen te doen.. 'he, op het plaatje staat het zo' 'egt neit, het moet zo' 'au, helemaal niet'
Vet man, met je notebookie met wireless internet in bed liggen en dan zo de standjes opzoeken en meteen uitproberen. Kan je meteen een mooie log maken van het hele seksgebeuren op een of andere bloggermeuk en als je een webcam hebt, is hethelemaal kassa
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 16-11-2004 @ 23:00 :
Vet man, met je notebookie met wireless internet in bed liggen en dan zo de standjes opzoeken en meteen uitproberen. Kan je meteen een mooie log maken van het hele seksgebeuren op een of andere bloggermeuk en als je een webcam hebt, is hethelemaal kassa
Lol , laat ik nou alleen net geen notebook hebben
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 09:26
TexasBarbecue
TexasBarbecue is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 16-11-2004 @ 13:01 :
Och, dat kinderachtig past wel bij je
Oud 17-11-2004, 14:31
Verwijderd
Hoe aardig

en liever 'n btje bijdehand dan saai en altijd maar serieus hor
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:14
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Nou mensen niet zo kinderachtig doen a.u.b Ik zou persoonlijk graag nog wat over wat andere standjes horen namelijk
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:05
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Is er ook iemand die een standje weet tegen het volgende probleem: Ik krijg altijd hele beurse en blauwe plekken op het bot onder mijn lies en als ik op mijn buik lig en hij dan op mij dat stoot ie steeds tegen mijn blaas en dat is ook niet alles. Iemand die hier een ideaal standje weet waarbij je deze problemen niet hebt?

hoop dat het in dit topic mag
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:13
Man of Chrome
Man of Chrome is offline
Citaat:
Fragezeichen schreef op 24-11-2004 @ 09:05 :
Is er ook iemand die een standje weet tegen het volgende probleem: Ik krijg altijd hele beurse en blauwe plekken op het bot onder mijn lies en als ik op mijn buik lig en hij dan op mij dat stoot ie steeds tegen mijn blaas en dat is ook niet alles. Iemand die hier een ideaal standje weet waarbij je deze problemen niet hebt?

Je hoofdkussen (of een ander kussen) ter ondersteuning, eronder leggen. Hielp bij mijn vriendin altijd wel
Oud 24-11-2004, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Fragezeichen schreef op 24-11-2004 @ 17:05 :

de hoek tussen jou en hem wat groter maken... je kunt haaks op hem gaan liggen, jij op je rug, hij op zijn zij met zn gezicht naar jou toe, en dan je benen over zijn heupen
of als jij onder ligt je benen vóór zijn bovenlichaam langs doen (als je je knieen gewoon buigt hoef je daar niet lenig voor te zijn)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 19:20
juno
juno is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 16-11-2004 @ 21:30 :
Wij nog steeds niet
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 07:28
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline