Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2004, 12:05
shiningstars
shiningstars is offline
Ik heb sinds twee maanden een vriend. Ik weet dat hij wel met me naar bed wil,maar ik wilde nog even wachten. Nu zou ik wel met hem naar bed willen,maar ik durf het initiatief niet te nemen. Wat nu? Hoe maak ik hem subtiel duidelijk dat ik wel met hem naar bed wil?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:08
ilse
ilse is offline
je kan het gewoon laten gebeuren zeg maar. gewoon beginnen en hem dan veelbetekenend aan kijken en dan gewoon doen. als je denkt dat dat niet werkt kan je het er ook gewoon met hem over hebben. zou t niet over sms of msn doen, het is toch wel iets dat heel leuk is om te melden.

ik heb t zelfde gehad, maar durfde niet het gewoon te laten merken. helaas. daardoor werd het allemaal heel erg van te voren gepland. wel heel jammer. als ik jou was zou ik het hem laten merken en gewoon doen als ik durfde!
Oud 13-11-2004, 12:14
justhanna
justhanna is offline
Ik zou gewoon als je aan het zoenen bent langzaam verder gaan... steeds een stapje verder... dan neem ik aan dat hij ook wel snapt wat je wil!

Veel succes!
Oud 13-11-2004, 12:33
little nemo
little nemo is offline
waarom moet dat subtiel??
Oud 13-11-2004, 12:47
Dennis27
Dennis27 is offline
Gewoon zeggen dat je met hem naar bed wilt, anders blijft ie denken dat je nog steeds niet wilt...ondanks dat je dan op jouw manier probeert duidelijk te maken dat je wel wilt

Mannen houden niet van die vage "subtiele" hints (die je op meerdere manieren kan opvatten vaak). Dus gewoon duidelijk zijn
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dennis27 schreef op 13-11-2004 @ 13:47 :
Mannen houden niet van die vage "subtiele" hints (die je op meerdere manieren kan opvatten vaak). Dus gewoon duidelijk zijn
Beetje onzin. Als je daar op gaat zitten wachten duurt 't maanden.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 15:46
rodina
rodina is offline
Als je nog niet bij elkaar slaapt, vraag dat dan ; goh wanneer slapen we bij elkaar?
En anders zeg dat je er klaar voor bent. Tis misschien moeilijk om te zeggen maar wel heel duidelijk.
Of je zoent hem, en je gaat steeds verder.

Zo moeilijk is het niet, zodra je eenmaal bezig bent
Oud 13-11-2004, 16:29
masterdj
masterdj is offline
Gewoon zeggen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
masterdj schreef op 13-11-2004 @ 17:29 :
Gewoon zeggen
/Gewoon doen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 17:20
filia dei
filia dei is offline
Jah, gewoon tijdens 't zoenen je handen onder ze kleren doen of met je vinger langs zijn kruis gaan ofzo... en als ie het dan niet door hebt dan zeg je gewoon 'neuken?' of 'heb je condooms mee?' ofzo...

veel plezier in ieder geval
Oud 13-11-2004, 18:22
Verwijderd
Je weet zeker dat hij het wel wil? Nou, dan doe je 't gewoon een keertje, als jullie ongestoord samen zijn en alle tijd hebben. Ik neem aan dat jullie al wel aan aftrekken/vingeren en naakt knuffelen doen... terwijl je daar mee bezig bent is het geen grote moeite om het tot seks te brengen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:51
Mo6
Mo6 is offline
gewoon na een gezellige avond zeggen: ik heb niet zo'n zin om naar huis te gaan, vind je het goed als ik bij je blijf slapen?
Oud 13-11-2004, 19:08
juno
juno is offline
"lieverd, weet je nog dat ik, toen we net hadden, tegen je zei dat ik nog niet toe was aan sex?"

"Ja, dat weet ik nog."

"eh, ik denk dat ik het nu wel wil..."

"Echt? Ja? Zeker weten? Oh wow, oh lieverd, ik wil je zo graag, maar ik wilde je niet pushen. Wanneer? vanavond? Blijf je vanavond slapen? zijn er nog winkels open? we hebben geen condooms! Oh, fuck, glijmiddel. Shit, ik ben helemaal nerveus opeens. "

(heus, hij gaat uit zijn dak)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 19:13
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik zou het niet zeggen maar doen (is leuker waarschijnlijk en vermijd rare situaties (ik kan er zo geen bedenken, maar wie weet). Als je gewoon aan het zoenen bent (en je weet dat je een tijd ongestoord bezig kan zijn), dan inderdaad gewoon met je handen richting dijbenen en daarna kruis gaan of onder zijn shirt en dan omlaag....dan snapt ie de hint vast wel
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:17
shiningstars
shiningstars is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 13-11-2004 @ 20:13 :
Ik zou het niet zeggen maar doen (is leuker waarschijnlijk en vermijd rare situaties (ik kan er zo geen bedenken, maar wie weet). Als je gewoon aan het zoenen bent (en je weet dat je een tijd ongestoord bezig kan zijn), dan inderdaad gewoon met je handen richting dijbenen en daarna kruis gaan of onder zijn shirt en dan omlaag....dan snapt ie de hint vast wel
Toch niet . Ik ben ook niet zo'n meisje dat er gelijk bovenop duikt...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:22
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 13-11-2004 @ 20:08 :
"lieverd, weet je nog dat ik, toen we net hadden, tegen je zei dat ik nog niet toe was aan sex?"

"Ja, dat weet ik nog."

"eh, ik denk dat ik het nu wel wil..."

"Echt? Ja? Zeker weten? Oh wow, oh lieverd, ik wil je zo graag, maar ik wilde je niet pushen. Wanneer? vanavond? Blijf je vanavond slapen? zijn er nog winkels open? we hebben geen condooms! Oh, fuck, glijmiddel. Shit, ik ben helemaal nerveus opeens. "

(heus, hij gaat uit zijn dak)

Dat lijkt mij idd ook het beste, gewoon het erover hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 13-11-2004 @ 20:08 :

De stille hint van Juno. Zorg dat je zelf condooms hebt of dat de winkels nog open zijn om ze te halen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 20:00
Verwijderd
Inderdaad, wat Juno zegt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten