Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2002, 13:14
lady_x
lady_x is offline
Staan jongens en meisjes op dezelfde hoogte als het om het 'initiatief nemen' gaat? Of moet de jongen de eerste stap zetten? Vinden de jongens het leuk als de meiden op hun afkomen??
Ik vroeg me dat even af want ik heb zo'n indruk dat jongens verwachten dat het meisje de eerste stap zet
Oud 08-06-2002, 13:26
UFO
UFO is offline
Naar mijn idee ligt het inititief vrijwel altijd bij mij (of jongens algemeen). Komt ook omdat ik vrij dominant kant zijn (kan ook positief zijn). Maar het gebeurd ook wel dat een meisje het inititief neemt en dat kan ik wel waarderen. Maar dit is wel een stelling wat per persoon verschilt hoor.

Ik weet niet waarom je overigens denkt dat jongens verwachten dat het meisje het inititief neemt, maar het kan zijn dat die jongen het gewoonweg niet durft.
Oud 08-06-2002, 14:01
Gothic
Gothic is offline
Ik heb geen idee eigenlijk, maar ik zal zo goed als nooit op een jongen afstappen, dus het moet van zijn kant komen... ik ga niet het risico nemen dat ik word afgewezen...
Oud 08-06-2002, 14:16
ZHAzha
ZHAzha is offline
ALS ik een leuke jongen zie.. dan stap ik daar ZEKER op af.. dan ga ik echt niet wachten..
Oud 08-06-2002, 14:17
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
jongen moet wel de eerste stap zetten, anders durf ik ech nie hoor
Oud 08-06-2002, 14:19
Roozie
Roozie is offline
Ben hier best benieuwd naar, welk geslacht vaker het iniatief neemt!

Ik ben vrij progressief op dit gebied, wanneer ik iemand zie dan stap ik zo op hem af, een jongen die ik leuk vind weet dat ook vrij snel

ik zou nooit een jaar stiekem op iemand verliefd kunnen zijn
Oud 08-06-2002, 16:09
ABrules
ABrules is offline
Ik neem heel soms het initiatief, maar dan moet ik haar al heel wat beter kennen dus duurt het heel lang.
Dat een meisje nog nooit het initiatief heb zien nemen kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:10
Kubstudent
Kubstudent is offline
Ik neem vrijwel nooit het initiatief... Zij merkt het vanzelf wel of ik d'r leuk vind...

Een leuk gesprek voeren vind ik meestal belangrijker in het begin. Even checken wat het voor iemand is, of je er een beetje een gesprek mee kunt voeren. Voor mij is dat vele malen belangijker, dan dat zij fatsoenlijk kan zoenen. Zoenen kan ze leren, een leuke babbel is moeilijker om aan te leren...

Laatst gewijzigd op 08-06-2002 om 16:12.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:28
Verwijderd
Citaat:
het dappere meisje schreef:
jongen moet wel de eerste stap zetten, anders durf ik ech nie hoor
Leuke post in verband met je naam
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:47
Verwijderd
Hmz, ik weet alleen dat het mij niet uitmaakt of een jongen op mij afkomt of ik op een jongen afstap..

Vind ik een jongen leuk en hij onderneemt geen stappen, en kheb de moed, stap ik op hem af. Bij mn huidige vriend heb ik al het initiatief genomen..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 19:24
Raistlin
Raistlin is offline
Hey,

Ik denk dat jongens en meisjes allebei gelijk staan qua initiatief nemen. Het is alleen wel zo dat er iemand het lef moet hebben en niet te verlegen moet zijn.
Ze zeggen ook wel eens: Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
Oud 08-06-2002, 19:45
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
uhmmm, volgens mij durven juist de jongens de eerste stap te zetten...tenminste in mijn omgeving wel.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 20:25
tefca
tefca is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Staan jongens en meisjes op dezelfde hoogte als het om het 'initiatief nemen' gaat? Of moet de jongen de eerste stap zetten? Vinden de jongens het leuk als de meiden op hun afkomen??
Ik vroeg me dat even af want ik heb zo'n indruk dat jongens verwachten dat het meisje de eerste stap zet
[SIZE=3]12[/SIZ hoi
leuke jongens en meiden ik weet ook niet of ik naar hem toe moet gaan of hem achter mij aan laten komen heb je een oplossing mail me pkraak@chello.nl kuzzies tefca
Oud 08-06-2002, 22:41
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
ALS ik een leuke jongen zie.. dan stap ik daar ZEKER op af.. dan ga ik echt niet wachten..
Citaat:
Raistlin schreef:
Hey,

Ik denk dat jongens en meisjes allebei gelijk staan qua initiatief nemen. Het is alleen wel zo dat er iemand het lef moet hebben en niet te verlegen moet zijn.
Ze zeggen ook wel eens: Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
Eeey Raistlin
Idd, als ik echt iets wil, dan ga ik ervoor, ookal wordt het niks, dan heb je het tenminste geprobeerd.
Maar toch ben ik nog wat ouderwets op dat vlak, ik vind dat het meer aan de jongen is om de eerste stap te zetten.

Laatst gewijzigd op 08-06-2002 om 22:44.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 22:42
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Roozie schreef:
Ben hier best benieuwd naar, welk geslacht vaker het iniatief neemt!

Ik ben vrij progressief op dit gebied, wanneer ik iemand zie dan stap ik zo op hem af, een jongen die ik leuk vind weet dat ook vrij snel

ik zou nooit een jaar stiekem op iemand verliefd kunnen zijn
Ik ook niet en ik stap ook nogal makkelijk op iemand af om er een babbel mee te slaan, als ik het niet doe heb ik er spijt van ookal wordt het niks met die jongen.
Ik denk wel dat op dat gebied de tijden veranderd zijn, vroeger stond de man hoger in aanzien en moest hij alles beslissen, ik denk dat nu beiden geslachten vrijwel evenwaardig zijn.
Oud 08-06-2002, 22:55
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Meestal neem ik het initiatief en als zij daar op reageert en later ook het initiatief neemt, zie ik dat als een goedkeuring.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 23:20
Squall
Squall is offline
het zal me allemaal een worst wezen!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 23:23
Verwijderd
Volgens mij vinden jongens het wel leuk als je het initiatief neemt. Als ik m'n vriend niet uitgevraagd had zaten we nu nog om elkaar heen te draaien....
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 09:17
ratjas
ratjas is offline
ik zal niet snel op een meisje afstappen waarmee ik helemaal geen oogcontact ofzo heb gehad, behalve als ik een gewoon gesprek wil misschien. als ik oogcontact heb met een meisje dat er leuk uitziet, stap ik er meestal wel op af. nou weet ik niet wie precies het initiatief neemt als een meisje steeds naar een jongen zit te kijken en die jongen merkt dat na een tijdje en kijkt dan terug en stapt op dat meisje af, want het meisje begon dan eigenlijk met een soort 'initiatief' te nemen, vaak zodat die jongen weet wat hij kan verwachten van haar. maar goed, ik stap er dus wel op af ja
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 09:29
Tox
Tox is offline
Ik mag wel zeggen dat ik een meid met initiatief zeker kan waarderen en het leuk vind als hun initiatief nemen.
Oud 09-06-2002, 23:13
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Dat jongens per se op het meisje af moeten stappen vind ik ouderwets. Meisjes mogen ook wel eens moeite doen.
Naja, ik ga niet afwachten tot meisjes dat doen, ik neem zelf wel het initiatief maar vrouwen moeten niet arrogant gaan denken dat ze toch wel aangesproken worden omdat ze zo knap zijn.
Oud 10-06-2002, 00:41
Verwijderd
Jongens hoeven niet perse op een meisje af te stappen, ik vindt dat het net zo goed ook andersom kan. Ikzelf zal als ik weet dat een jongen me leuk vindt en ik hem, wachten tot hij iets onderneemt en als hij dat niet doe doe ikzelf iets. ik ben zelf niet zo ondernemerig aangelegd helaas, dat komt pas als ik iemand een beetje goed leer kennen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten