Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() leuke jongens en meiden ik weet ook niet of ik naar hem toe moet gaan of hem achter mij aan laten komen heb je een oplossing mail me pkraak@chello.nl kuzzies tefca
||
Citaat:
Ik denk wel dat op dat gebied de tijden veranderd zijn, vroeger stond de man hoger in aanzien en moest hij alles beslissen, ik denk dat nu beiden geslachten vrijwel evenwaardig zijn.
|
![]() |
ik zal niet snel op een meisje afstappen waarmee ik helemaal geen oogcontact ofzo heb gehad, behalve als ik een gewoon gesprek wil misschien. als ik oogcontact heb met een meisje dat er leuk uitziet, stap ik er meestal wel op af. nou weet ik niet wie precies het initiatief neemt als een meisje steeds naar een jongen zit te kijken en die jongen merkt dat na een tijdje en kijkt dan terug en stapt op dat meisje af, want het meisje begon dan eigenlijk met een soort 'initiatief' te nemen, vaak zodat die jongen weet wat hij kan verwachten van haar. maar goed, ik stap er dus wel op af ja
|
![]() |
||
Citaat:
Naja, ik ga niet afwachten tot meisjes dat doen, ik neem zelf wel het initiatief maar vrouwen moeten niet arrogant gaan denken dat ze toch wel aangesproken worden omdat ze zo knap zijn.
|
Verwijderd
|
Jongens hoeven niet perse op een meisje af te stappen, ik vindt dat het net zo goed ook andersom kan. Ikzelf zal als ik weet dat een jongen me leuk vindt en ik hem, wachten tot hij iets onderneemt en als hij dat niet doe doe ikzelf iets. ik ben zelf niet zo ondernemerig aangelegd helaas, dat komt pas als ik iemand een beetje goed leer kennen...
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Iniatief nemen van haar kant JamesR10 | 10 | 31-08-2016 20:54 | |
Liefde & Relatie |
Dichtklappen bij 'afscheid' van date (hoe initiatief nemen) MaStar | 39 | 17-05-2013 08:07 | |
Liefde & Relatie |
Initiatief nemen? Verwijderd | 46 | 17-04-2012 21:33 | |
Liefde & Relatie |
initiatief nemen Hartje | 11 | 09-11-2006 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Initiatief in een relatie Verwijderd | 30 | 14-07-2005 18:27 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Initiatief-Neem-Probleem-Topic Orifice | 15 | 27-11-2002 19:51 |