Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Das toch leuk joh, als je ontzettend veel van elkaar houdt om dan samen een nieuw mens te maken... Hoe het wordt ligt voor een deel aan de opvoedng. En trouwens ook als alleenstaande ouder lijkt het me leuk om één of meer kinderen te hebben... Het is dan toch JOUW kind, lijkt me gaaf om er allerlei trekjes van jezelf en van je eventuele partner in te herkennen...
Bovendien heb je van kinderen echt niet alleen maar last hoor, ik denk dat je in normale situaties veel fantastische momenten met je kinderen zult beleven! Je krijgt liefde terug, de meeste kinderen houden toch van hun ouders (al heb je typetjes die dat nooit zullen toegeven... ![]() Het zal wel leuk zijn anders was de mensheid al lang uitgestorven ![]() grtz Flyrider (heeft last van moedergevoelens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja laat ik de wereld nog jaren terroriseren met allemaal irritante en klootzakerige Desecratortjes. ![]() -Desecrator
||
Citaat:
die hebben dan hele verhalen over vroeger hoe leuk en schattig je wel niet was en dan komt het fotoboek............doe toch maar niet(mijn moeder kenende) mzzl
||
Citaat:
Ik heb simpelweg geen interesse in kinderen, en daarom wil ik ze niet. Denk je niet dat dat een goede keuze is, gezien het feit dat een kind dat mij als moeder zou hebben niet gewenst zou zijn? Denk je nou niet dat dat in het belang is van het kind-dat-er-nooit-zal zijn? Je zou mijn beslissing moeten toejuichen, maar in plaats daarvan ga je trieste opmerkingen maken. Dat jij nou babies aanbid wil toch niet zeggen dat iedereen dat doet? Ik blijf lekker kindvrij, en voor mijn part fok jij er 20. Maar ga niet lopen zaniken over mijn persoonlijke beslissingen.
|
Verwijderd
|
Kinderen zijn prachtig! Heel puur, en zo eerlijk! jammer alleen dat ze verneukt worden door de maatschappij! Maar dat ligt ook aan hoe jij ze opvoedt!
Ik wil wel heel graag kinderen, alleen nu nog niet! Maar ik ben het zeker niet eens met de stelling dat kinderen irritant zijn en je leven verpesten ofzo... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is gewoon een wezentje waar je ontzettend veel van houdt, en dan tellen al die slapeloze nachten en ontelbarer luiers niet meer mee (tenminste áls je ze wilt)
||
![]() |
Citaat:
I couldnt agree more tho behalve 'ik wil ze nu nog niet' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
-Desecrator
||
![]() |
Citaat:
In deze leeftijd zijn ze nog wel vrij onschuldig, en dat is wel leuk aan ze. Ook met uitspraak dat kinderen van 5-8 onschuldig zijn, kan ik het niet eens zijn. Waar haal je deze theorieën vandaan want de praktijk ziet er heel anders uit! Ik zeg niet dat het kleine duivels zijn maar het zijn zeker geen onschuldige engeltjes. Ze zijn ontzettend manipulatief en hard, egoistisch. En ik HOU van kinderen echt waar! ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Uit Brits onderzoek is gebleken (kan helaas geen bron noemen, maar het was iig op National Geograpih Channel) dat tot hun 4e - 5e levensjaar, kinderen zich niet kunnen verplaatsen in de gedachte van andere mensen. Om te kunnen liegen is dit een vereiste. Daarom zijn ze in deze leeftijdscategorie leuk/lief/aardig etc... Citaat:
Citaat:
Dit kunnen ze trouwens al vanaf hun geboorte. Immers, zodra het kind huilt, denken de meeste ouders: 'Och, hij/zij heeft honger...' Dus kind denkt: 'Hee! Als ik ga huilen, krijg ik te eten.' ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() -Desecrator
|
![]() |
ik heb een hekel aan kinderen, pas vanaf een jaar of 15-16 vind ik mensen interresant. Ik vind ,mijn nichtje (1,5 jaar) best schattig voor een dagje maar ik ben toch blij als ze weer naar huis gaat. Nee ik wil geen kinderen
||
![]() |
Citaat:
op zich trekt het wel een mens te hebben die je zelf kan vormen en waar je je 'kennis' ed aan kan doorgeven. maar dat weegt niet op tegen mijn afschuw van kinderen
||
Citaat:
Ben jij homosexueel? Nee? [1] Als je ouder wordt verander je wel van mening. Een raar vraag/antwoord, vind je niet? Maar eigenlijk is het wel precies hetzelfde als wat jij zegt... Het is IMO rude om mensen te zeggen 'je veranderd wel van gedachten' - het laat zien dat je ze niet serieus neemt. Ik heb geen hekel aan kinderen, ik heb gewoon niet genoeg interesse en 'passie' voor kinderen om ze ook zelf te willen. En IMO heeft een kind het recht op ouders die het 100% dolgraag graag willen. Alles minder is mishandeling, ook al is het dan een subtiele en passieve vorm ervan. 1] of hetrosexueel. Pas aan voor het tegenovergestelde van je sexuele voorkeur. etc.
|
Ook al zijn sommige kinderen heel lief, over het algemeen heb ik het gewoon niet op kleine kinderen... ik begin mensen pas leuk te vinden rond hun 18e (huh)
Tja ik kan er niks aan doen. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ja ... moet ik maar net zo gelukkig zijn om een leuk lief kindje te krijgen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
De positieve kanten van kinderprogramma’s Verwijderd | 3 | 14-10-2010 17:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gehandicapte baby's levend begraven littlebee | 16 | 31-07-2007 21:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerikaanse kinderen als proefkonijn Verwijderd | 58 | 18-12-2005 14:54 | |
De Kantine |
1 op de twintig ouders slaat baby Machiavelli | 61 | 09-10-2004 22:05 | |
Psychologie |
Wie heeft er ook zo'n hekel aan kleine kinderen en baby's? juliettebinoche | 61 | 06-05-2003 20:20 |