Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Linkje?
http://www.planet.nl/planet/show/id=...7064/sc=8ee867 Zo. - Heh, aanschouw het simultaanposten. Laatst gewijzigd op 22-11-2005 om 17:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://sf.indymedia.org/news/2005/11/1722329.php http://www.organicconsumers.org/epa6.cfm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een 'bayside local newswire' en een organisatie voor macrobiotische landbouw roepen iets. Afijn, bij de macrobiofoben gaan mijn nekharen al overeind staan, en terecht, want zij geven diezelfde vage 'local newswire' als bron op. Iets dat planet internet met hun domme koppen overnemen.
Ik denk eerder aan een hoax+napraten door dombo's die hun bronnen niet checken, iets dat bij het nieuws van planet internet wel vaker schijnt te gebeuren. Ik kan er in geen enkele, maar dan ook werkelijk geen enkele andere Amerikaanse nieuwsbron ook maar een spoortje van terug vinden. De EPA zelf weet ook van niets, vreemd aangezien zij degenen zouden zijn die deze regels gemaakt hebben. http://www.epa.gov/ Mensen, mensen, dus even nadenken voordat je met open ogen in zo'n hoax tuint.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oud nieuws, experimentele HIV-medicijnen worden al toegepast op kinderen in de VS. Zwarte, natuurlijk. Was een tijd geleden een Tegenlicht over, dacht ik.
Kijk aan: http://forum.scholieren.com/showthre...t=HIV+kinderen |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder zul je het hoop ik met me eens zijn dat wanneer een regel wordt aangenomen door de EPA, en de EPA daar niets van schijnt te weten dat dit veilig als hoax gezien kan worden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zal Planet Internet eens mailen dat ze voor mijn part hun nieuwsredacteur de laan uit kunnen sturen, dit is nu al de derde keer dat ik een artikel op hun site dat vind dat gewoon niet klopt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dus eerder dat we het hebben over Amerikaanse Staphorsters die hun kind elke vorm van medische zorg ontzeggen ondanks een HIV infectie. Dat levert toch al een heel ander beeld op dan stelselmatig testen van medicijnen op kinderen, of ze nu willen of niet. Of dat ooit als exces is voorgekomen of niet, laten we aub bij de feiten blijven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat is absurd aan mijn betoog?
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Verder feitenmateriaal om te onthouden: -in NY is Bloomberg, een conservatieve mafketel die de verkiezingen praktisch gekocht heeft aan de macht. En je weet neocons =/= alle amerikanen. -De BBC bericht over NY, de hausse erna heeft het opeens over Amerika als geheel. -in Amerika kan de wetgeving zo verschillen dat verschillende staten bijna verschillende landen zijn. -De bron stamt uit november 2004, enig idee hoeveel er in een jaar kan veranderen? Citaat:
![]() Verder zou je beter moeten weten dan vergelijkingen met de nazi's uit de kast te halen, zelfs de Amerikanen moeten het nog aardig wat gortiger maken voordat die vergelijking zou kloppen.
Laatst gewijzigd op 22-11-2005 om 20:48. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
*Van een forummer, ik weet niet meer wie |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Als mensen een paar minuten zouden nemen om te kijken wat hier precies waar van is ipv meteen "Americans = Hitlar!!!1" te gillen, dan kwamen ze erachter dat dit bijzonder veel lijkt op een eerdere hoax. Nu heeft organicconsumers.org daarop gereageerd, maar na nog wat artikels te gelezen te hebben heb ik toch de indruk dat ze het allemaal dramatischer maken dan het in werkelijkheid is.
||
![]() |
Citaat:
"Liever Amerika dan baarden in Iran." Ik denk dat dit wat snel gezegd is. In Amerika draait namelijk alles om geld en als je dat niet hebt, dan heb je niks. Er wordt daar niet voor mensen gezorgd als ze dit zelf niet kunnen. Misschien ben je "vrij" , maar daar kun je alleen wat mee doen als je geld hebt, anders zit je gevangen in ellende. Dat houdt overigens niet in dat ik dol ben op die Iraanse baarden hoor. Maar Amerika is niet alles! Ik vind het echt verschrikkelijk als het gebeurt en dat wil ik ook best geloven, want ja als ze er geld aan kunnen verdienen, doen ze het gewoon. Ten kostte van de "zwakkere" in de samenleving. Maar wel een schande voor de mensenrechten. Ik vind trouwens wel dat je dit met Nazi-experimenten kunt vergelijken. Die deden ook experimenten op zwak-begaafden, "mindere" rassen, tweelingen enz. Dit deden ze ook om de wetenschap "vooruit te helpen". * Denk maar eens goed na, wij hebben geen invloed op Amerika, die doen precies wat ze zelf willen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() Ik weet niet hoe je er bij komt, maar ik claim nergens een morale superieuriteit te hebben. Schijnbaar voel jij je moraal achtergesteld ofzo... Citaat:
En bij deze merk ik dat hetgeen dat voortvloeit uit logisch denken door jullie wordt verafschuwt en dus stelde ik de simpele vraag: waarom? |
![]() |
||
Citaat:
Dan ga ik nog niet eens in op het feit dat het natuurlijk gigantisch generaliserend is om te roepen dat alle mensen die denken vanuit een rationele moraal niet geschokt moeten zijn. Dat zou net zoiets zijn als iemand die roept dat moslims niet zo'n kritiek moeten hebben op maatregelen tegen terrorisme 'omdat hun geloof daar toch automatisch toe leidt'. Afijn, dat soort argumentatie kunnen we beter op stal laten denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Je mist het hele punt volgens mij…, het doel is geen hoger moraal ofzo, maar meerdere mensen die gered kunnen worden. Door vandaag een x aantal mensen op te offeren, zullen een veelvoud daarvan in de toekomst gered kunnen worden. Daarnaast brengt het offer verschillende economische voordelen met zich mee, maar dat terzijde. Citaat:
Ik zeg niet dat ze niet geschokt mogen zijn (wie ben ik om dat hen te gebieden?), maar dat ik niet begrijp waarom ze geschokt zijn. Ik vraag als ware om een uitleg. Citaat:
Grimm: Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|