Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar wat is nou eigenlijk het verschil tussen jeugdzorg en t riagg? wat is er zo anders dan dat ik daar heen moet?
|
Ik denk dat het ook is omdat je al 17 bent... jeugdzorg is maar tot 18... als ze nu met een behandeling bij jeugdzorg gaan beginnen moet je daar ineens mee stoppen een naar de ggz omdat je 18 bent en daar op nieuw beginnen...
en ggz is geloof ik ook inderdaad voor een langere behandeling... jeugdzorg behandelt niet zo lang...
|
ben wel al een tijdje bij jeugdzorg, dus het is niet beginnen. maar ik heb al zo veel verteld aan die mensen dat ze natuurlijk niet opgeschreven hebben, en dat moet ik dan allemaal opnieuw gaan doen. voor de 3e keer
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar dat is dus hetzelfde gewoon praten enzo? bij jeugdzorg hadden ze het over langere en intensievere begeleiding. maar is dat dan gewoon meer praten?
||
Citaat:
zijn dat je bijv verschillende therapieën gaat volgen, en niet elke therapie is enkel en alleen op praten gebasseerd. Maar ik denk dat je het beste kan vragen aan degene(n ) die je doorverwijzen, wat het precies inhoudt enz.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe raak ik als -16 jarige uit huis? headbangende | 46 | 18-05-2009 01:17 | |
Psychologie |
Onhandelbaar broertje Droomvlucht | 28 | 10-02-2007 14:57 | |
Psychologie |
Een aantal vragen over jeugdhulpverlening. Verwijderd | 16 | 24-02-2005 12:37 | |
Psychologie |
Is het in Nederland mogelijk om contact met je psychiater te behouden? Eend | 44 | 19-12-2004 20:31 | |
Psychologie |
bang boe-1986 | 11 | 21-09-2004 20:29 |