Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ontoppic, volgens mij is het een gelijdelijk proces waardoor je niet echt verschil kan maken tussen verschillende beschavingen. Na een tijdje kan je wel een verschil opmerken door onderzoek e.d.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar The End, jah ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik ben serieus.. de mens zal meer en meer gaan beseffen dat de beschaving die hij heeft opgebouwd alleen maar een bouwwerk is van egoïsme, zich uitend in macht, economie, misbruik. bij dat inzicht dat we alleen maar het idéé hebben gehad boven de natuur te zijn uitgestegen zal het kaartenhuis van de beschaving in elkaar vallen, en zullen mensen terugkeren naar waar ze ook maar naartoe willen, met een andere ziel, namelijk die van liefde, voor zichzelf, voor anderen en voor de wereld. ![]() helaas ben ik bang dat de boel eerst nog moet imploderen. ik heb een sterk gevoel dat ik ooit nog eens op dat moment iets positiefs kan betekenen voor de wereld. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
in de harten van mensen is niets dan goeds, alleen soms komt het er wat moeilijk uit. als een bloempje niet zo goed groeit, kan dat komen omdat ze te weinig zon of regen krijgt. nu regent het misschien telkens, maar de zon komt gratis weer op en ooit zal ze erop schijnen en zal de bloem een mooie bloem worden, met blaadjes, veerkracht en een glimlach, rijkend tot aan de hemel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar er is geen tijd te verliezen. ik ben begonnen met erin te geloven, mijn geloof ooit met mijn kleine straal de hele bloem te kunnen verlichten is heel sterk. gelukkig ben ik niet de hele zon, en zijn e rnog miljarden andere mensen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb toch het idee dat dit niet de bedoeling van dit forum is |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic nu weer. Het was zo'n leuk topic. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ben je het wel eens met mijn laatste ontopic reactie dan? wat is een transhumanist |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee, want ik ben het er niet mee eens dat zolang er regen is, het bloempje nog leeft. Maar voor de rest is het een heel mooie gedachtengang ![]() ![]() een transhumanist is iemand die vindt dat mensen de evolutie in eigen hand kunnen nemen, en zichzelf moeten perfectioneren door middel van genetische manipulatie en technologie. Sommigen willen de dood voorkomen, mensen worden cyborg, kunnen met hun gedachten technologie aansturen etc. ik vind het naar want ik houd van groen en niet van doorgeslagen technologie. Maar het zou best als volgende beschaving kunnen gelden.
||
Citaat:
en transhumanisme => bah ![]() maar zolang het maar geleidelijk genoeg gaat, is het verschil ten opzichte van onze beschaving niet erger dan onze beschaving ten opzichte van vroeger denk ik. misschien gaat het wel zo snel dat jouw kleinkinderen het normaal vinden hun kinderen zullen dan ook niet meer uit een baarmoeder komen, maar uit een soort grote vissenkom. ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politiek van de Verenigde Staten Mark Almighty | 205 | 20-04-2007 11:50 | |
De waarheid over de vs!! Verwijderd | 163 | 09-03-2004 13:21 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Verkracht, aangifte en dan zelf veroordeeld worden MasterMolly | 214 | 12-05-2002 16:31 |