Advertentie | |
|
![]() |
|
Je ex(eerste) heeft je kwaad aangedaan en hoeveel je ook van hem houdt moet je toch verstandig blijven, want als hij het eens zal doen zal ie het vaker doen.
Dat is waar.. aan de andere kant voel ik me kutter zonder hem als met hem. Ik weet het echt niet.. en ik heb hem ook pijn gedaan. Je kersverse heb je bedrogen met je grote ex, waarschijnlijk heb je daar zijn vertrouwen mee geschonden. Nee! Dat heb je verkeerd gelezen denk ik.. ik heb mijn vorig vriendje niet bedrogen. Het was uit, en daarna heb ik dus met mijn ex gezoend. Ik heb hem dat niet verteld, maar inmiddels weet hij dat ik & mijn ex misschien weer wat krijgen.. En mijn ex slaapt nu bij mij thuis omdat hij niet terecht kan in zijn eigen huis en mn vorige vriend (waar hij dus ff inwoonde) hem ook niet wil zien.. rottige situatie.. ![]() |
![]() |
|
als je liefde zo puur is voor hem, wrom ben je dan toch steeds met anderen gegaan... Omdat ik niets meer met hem wou omdat hij me pijn deed, en verliefd werd op anderen. Maar dat werkte schijnbaar gewoon niet zo..
weet je 1e ex ook dat je met 1 van zen beste vrienden gegaan bent? Ja |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
De Nachten 2005 Verwijderd | 37 | 27-12-2004 21:44 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 | |
De Kantine |
Het rapbattle topic Verwijderd | 128 | 19-12-2003 10:27 | |
Algemene schoolzaken |
Leraar-anekdotes-citaten ArieP | 37 | 29-07-2003 22:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Discussies zijn zinloos. Netzoals theorien. ShoarmaSchaap | 63 | 15-03-2003 06:42 | |
Muziek |
goeie gabber is niet slecht substantial | 76 | 28-06-2002 20:19 |