Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 18:54
100% puur kattevlees
100% puur kattevlees is offline
Zoals de meeste van jullie (inmiddels) wel weten, post ik onder een valse naam. Dwz, ik ben iemand die vrij bekend is op dit forum en te schijterig is om dingen over liefde en relatie onder dr eigen naam te posten.

Ook deze keer weer een leuk verhaaltje over mijn géwéldige liefdesleven (NOT).. laat ik het eens helemaal uitschrijven.. dan is het voor iedereen duidelijk (including me) en hebben sommigen er vast ook lol in om het te lezen..

Ik had namelijk ooit een vriend. Ja, echt waar. Ik hield van hem, maar hij deed me pijn met dingen, dus relatie over, paar maanden niet gesproken, twee andere relaties om hem lopen verneuken (ik hield nog van hem).
Toen kregen we weer wat, zelfde verhaal, alleen dit keer kreeg ik iets met een van zijn beste vrienden, ook een goede vriend van mij. Ik twijfelde de hele tijd al en vorige week is dat dus uitgegaan en sprak ik mijn ex sinds lange tijd weer.
En ja hoor, we hebben weer gezoend, ik hou van hem, en ik weet dat het fout is.. maar mijn liefde voor hem is puur.. dus dan maar fout.. dood ga ik toch wel
Nu word het allemaal wat gecompliceerder, namelijk mijn ex met wie ik nu weer zoen, woont in bij mijn kersverse ex omdat hij problemen thuis heeft.. en dus zie ik hun nu steeds samen..

Moet mijn kersverse ex weten dat ik met mijn vroegere ex zoen? Moet ik mijn vroegere ex vertellen dat ik zielsveel van hem hou? Moet ik hem laten, omdat hij me eerder pijn deed, ook al doet het nog meer pijn als ik dit niet doe?

Het lijkt wel een soap..

Ik kan net zo goed helemaal weggaan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2002, 18:58
lady_x
lady_x is offline
Meisje, ik denk dat je jezelf in de miserie hebt gebracht...
Oud 23-05-2002, 19:01
barkrukkie
barkrukkie is offline
Kheb hier weinig ervaring mee, maar ik zou gewoon m'n hart proberen te volgen.
Ook zou ik eerlijk zijn tegen je kersverse ex, want als je zoiets achterhoud en hij komt erachter (zal toch wel, want hij woont immers nu bij je ex), zijn de problemen alleen maar groter. Als je eerlijk bent levert het uiteindelijk meestal de minste problemen op.

Veel sterkte nog
Oud 23-05-2002, 19:35
bracelance
bracelance is offline
Je ex(eerste) heeft je kwaad aangedaan en hoeveel je ook van hem houdt moet je toch verstandig blijven, want als hij het eens zal doen zal ie het vaker doen. Dus die moet je iig vergeten hoe moeilijk het is. Je kersverse heb je bedrogen met je grote ex, waarschijnlijk heb je daar zijn vertrouwen mee geschonden. Ik zou zelf die relatie ook beďndigen. De uitkomst is dat je dan geen relatie meer over hebt. Misschien is een tijd rust wel goed voor je.
Oud 23-05-2002, 23:53
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
100% puur kattevlees zegt:
verhaal

[geen vraag, maar opmerking]
als je liefde zo puur is voor hem, wrom ben je dan toch steeds met anderen gegaan... [/geen vraag, maar opmerking]

[wel een vraag]
weet je 1e ex ook dat je met 1 van zen beste vrienden gegaan bent? [/wel een vraag]
Oud 24-05-2002, 02:07
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
gewoon je hart volgen en aan de andere dingen schijt hebben
Oud 24-05-2002, 14:48
100% puur kattevlees
Je ex(eerste) heeft je kwaad aangedaan en hoeveel je ook van hem houdt moet je toch verstandig blijven, want als hij het eens zal doen zal ie het vaker doen.
Dat is waar.. aan de andere kant voel ik me kutter zonder hem als met hem. Ik weet het echt niet.. en ik heb hem ook pijn gedaan.

Je kersverse heb je bedrogen met je grote ex, waarschijnlijk heb je daar zijn vertrouwen mee geschonden.
Nee! Dat heb je verkeerd gelezen denk ik.. ik heb mijn vorig vriendje niet bedrogen. Het was uit, en daarna heb ik dus met mijn ex gezoend. Ik heb hem dat niet verteld, maar inmiddels weet hij dat ik & mijn ex misschien weer wat krijgen..

En mijn ex slaapt nu bij mij thuis omdat hij niet terecht kan in zijn eigen huis en mn vorige vriend (waar hij dus ff inwoonde) hem ook niet wil zien.. rottige situatie..

Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 14:50
100% puur kattevlees
als je liefde zo puur is voor hem, wrom ben je dan toch steeds met anderen gegaan... Omdat ik niets meer met hem wou omdat hij me pijn deed, en verliefd werd op anderen. Maar dat werkte schijnbaar gewoon niet zo..

weet je 1e ex ook dat je met 1 van zen beste vrienden gegaan bent?
Ja
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:03
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kdenk dat je ff heel goed moet nadenken wie je nou eigenlijk ECHT wil!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten