Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ja, ik vind PCP - The Phuture vooral ook een koelig nummer, en wel meerdere zijn zeer koel, zoals ook, ehmm... ken ff nix meer versinne
![]() ow en die feesten, die zijn gewoon heel koel meestal...zolang je blank bent <-- jammergenoeg, maar eerlijk gezegd ![]()
Laatst gewijzigd op 11-06-2002 om 19:59. |
![]() |
|
![]() |
DJ Promo - dancefloor hardcore
gehoord op AlBundy's verjaardag, waar werkelijk vanalles werd gedraaid (en gegeten en gezopen en gerookt). Wel lachen, ik hou wel die veelzijdigheid op zo'n feestje. Dune heeft ook wel gave nummers. Ook met mooie vocals (de rustige cd's) En Grindcore vind ik niet harder noch beter. Wat ik wel harder en beter vind is bijv. het hardcore zoals de meeste her hier kennen. Hardcore-punk, new york, etc. Dat heeft tenminste nog een boodschap, kun je van gabber niet zo direct zeggen.
|
Verwijderd
|
AG Links, zwo drei vier ...
Lady Dana - Live At MOH DJ Promo - Cold As Stone DJ Promo - What The Fuck Armageddon Project - Phase 2 DJ Dana - Ladies First Sja ach, ik houdt wel van een avondje beuken, maar k denk nie da'k zo gauw de laatste Thunderdome zou kopen.. eXo recommends: Neophyte - Thrillseeka DJ Youri - Fuck On Cocaine nog wel meer maar die weet ik niet uit me hoofd |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
want armageddon project is echt herrie dat ik heel graag live wil zien. phase 2 is echt een ontzettend goed nummer
||
Citaat:
tip: neophyte leeft en jezus beeft heel koewl nummer van nirvana in verwerkt ![]()
||
sommige, vink wel aan te horen, maar de meeste is imho gewoon tering gebeuk....
en ik haat de scene eromheen en vooral dit soort gedoe... Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
op de helft van het nummer als "your hous is mine" begint word ie pas echt goeddd die intro van dat nummer en het nummer zelf zijn zooo ontzettend ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 13-06-2002 om 02:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ken ook nog wel paar nummes die k wel leuk vind neophyte& scott brown- This one is for you scott brown- bass be louder Holy crown forces - feel the force(geloof dat dat et was) Dj promo- fuck the rumours en een nummer dat me broer laatst heeft me gemaakt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat is dus geen gigantische onzin. HARDCORE is ontstaan in de vroege jaren 80 in amerika. het is een op zich zelf staande muziek stroming. oftewel de muziek soort heet hardcore. bands als, Madball, sick of it all, spirit84 etc etc. maken HARDCORE en geen "hardcore gitaarmuziek" gabber is gewoon gabber of hardtrance of hoe je het wilt noemen maar de naam hardcore behoort toe aan maar één muziekstroming. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Valt Rob g ook onder gabber? Daar ken ik 't nummer extasy nog wel van... die vond ik destijds heel erg grappig
![]() Ik heb jaren geleden ook nog wel es wat Thunderdome cd's in bezit gehad, maar was er gauw weer op uitgehoord. Toch niet helemaal mijn ding, maar er zit inderdaad wel es wat aardigs bij! (o.a de eerder genoemde Neophyte vond ik wel aardig als ik t me goed herinner) |
![]() |
||
Citaat:
ik kan je wel vertellen dat er tussen hardtrance en gabber een heeeel groot verschil zit, en waarom zou je gabber geen hardcore kunnen noemen? trouwens zo heet het nou eenmaal
|
![]() |
Wat een gezeik over een naam. Denk aan je hart man!
Jammer dat de page waarop het staat uitgelegd down is. Hardcore staat gewoon voor een 'harde vorm' van een genre. Dus hardcore-rap, hardcore-punk, etc. En ik denk dat deze definitie het makkelijkste te handhaven is, aangezien er anders alleen maar clueless gezeik en geflame komt. Nog een leuk nummer: Miss groovy - Jungle sickness Gave sfeer, leuke break ![]()
Laatst gewijzigd op 13-06-2002 om 15:07. |
![]() |
|
Ik heb allemaal van die ouwe shit op bandjes(als ik die bandjes nog heb).
Maar Gabber is leuk om te horen, vooral de oude shit, herinnert me aan vroeger(opa ![]() Maar toen had je ook Menthal Theo enzo(toen was ut al niet veel) en die heeft nu zo'n liedje opnieuw uitgebracht(stars 2002 ofzo??? heb snel overgezapt), dat is echt wack gewoon. |
![]() |
||
Citaat:
*daar is gabbertjeeeee* *zeg ken jij de mosselmannnnnn* *blaat*
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
WOW ik haat
![]() ![]() kan ik nog geen 10 zec luisteren trouwens, 3/4 van die hardcore persoontjes zijn vette lonsdale naties, DOMBO's! (tenminste die in mijn buurt) Nee doe mij maar echte hardcore PUNK!!! ![]()
||
Citaat:
Dat sooort? Is wel funny, maar ik bedoelde die cd's van ID&T, waarvan je versie 1 t/m zoveel hebt(weet die naam ff niet meer). [edit]Thunderdome bedoel ik, ik keek net ff in een ouwe doos waar ik d8 dat ze lagen en ik kwam erop[/edit] |
![]() |
|
Valt Rob g ook onder gabber? Daar ken ik 't nummer extasy nog wel van... die vond ik destijds heel erg grappig
Dat is gejat van biz markie you got what i need. Maar is wel grappig bedacht. enigste nummer wat me t binnen schiet is Technohead Ba na na ba na na ding dong en nog iets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Marokkanen moeten integreren? Hou op! Vervreemd | 500 | 26-06-2003 16:15 | |
Kut-Marokkanen Miss_Maroc | 254 | 23-11-2002 00:57 |