Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2002, 10:02
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik heb sinds maandag ruzie met haar.
Omdat ik nogal vaak verhuis (deze zomervakantie weer) en te weinig contact met haar op zou nemen.
Maar dat slaat helemaal nergens op.
De enige keer dat ik er echt iets aan kon doen, dat ik ging verhuizen, was toen ik 18 was, en op kamers ging aan de andere kant van het land.
Dat vond ze niet leuk, dat is begrijpelijk, maar toen ik wegging hadden we ontzettend weinig contact.
En nu ik deze zomervakantie weer ga verhuizen, Vind ze dat ik in 'onze' stad gewoon maar iets moet zoeken.
Ten eerste: Ik heb geen geld daarvoor.
Ten tweede: Ik vind het geen leuke stad.
Ten derde: Er zijn geen leuke scholen.
Dat zij dit nou een ontzettend leuke stad vind om te wonen, hoe ik dat toch nog niet te vinden?
Ik zeg toch ook niet dat ze saai is omdat ze altijd maar in hier wil blijven?
Ik laat haar toch ook gewoon in haar waarde?
En als ze zo graag contact wil met mij, kan ze toch bellen?
Ze zegt dat ik te weinig contact met haar opneem.
Maar bijna alle contact die we hebben, komt van mij uit.
Mij belt ze nooit.
Wat vinden jullie hier van?
WAt zouden jullie doen?
We zijn 13 jaar beste vriendinnen, we begrijpen elkaar gewoon heel goed, maar aan de andere kant, als zij er zo over denkt, heb ik er weinig zin meer in.
Oud 29-03-2002, 10:27
Verwijderd
Dit is best lullig ja Ik vind inderdaad niet dat ze kan verwachten dat je in haar stad komt wonen, omdat het je eigen beslissing is en vriendschappen best leuk zijn, maar je gaat natuurlijk niet je hele leven eraan aanpassen. Ze moet gewoon respecteren dat je ergens anders wil wonen. Ik denk dat je dan ook best bevriend kan zijn (ik heb zelf ook wel vrienden in andere steden en dat gaat prima).
Over dat bellen: dat heb ik met een vriend van me ook gehad. Hij had op een gegeven moment een vriendin en daar zat ie gewoon altijd bij. Altijd als ik hem belde was ie er niet of had ie geen tijd. Niet dat ik hem zo vaak belde hoor, maar hij begon mij ook steeds minder te bellen. Op een gegeven moment heb ik gewoon besloten hem te laten vallen en daar heb ik absoluut geen spijt van. Het moet van 2 kanten komen en als dat niet zo is, moet je gewoon even afwachten en kijken of zij wat doet. Als dat niet zo is en ze je niet in je waarde laat moet je je af gaan vragen of het nog wel nut heeft (dat moet je nu misschien zelfs al)
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 11:48
Aafster
Aafster is offline
tja lastig.. ze kan idd niet verwcahten dta je maar bij haar in de stad gaat wonen zodat jullie weer contact hebbe.. ik ben ook een tijde geleden verhuist en heb nou ook nog verrekte weinig contact met me aller beste vriendinne.. en soms lopen ze te zeuern van wanneer bel je nou weer es.. dan heb ik echt zoiets van jezus heb jij geen telfoon dat je mij kan bellen.. maar zo gaat dat.. vriendschappen verwateren.. hoe goed bevriend je ook was.. ik denk dat jij gewoon door gaat met je leven maar dat je vriendin maar alle hoop op jou blijft vestigen... ik zou als ik jou was met haar gaan praten dat het moeilijk is om zo veel contact te hebben als je allebei een heel eigne leventje hebt gekregen.. misschien moet je gewoon afspreken dat je eens in de zoveel tijd iets leuks met elkaar gaat doen.. zodat jullie vriendschap wel blijf en je ook nog zo nu en dan contact met elkaar hebt..
succes er mee!
Reageren

Regels voor berichten