Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2004, 13:08
Verwijderd
Hey beste mensen van het dorum ik zit een beetje met een probleempje.
Het zit namelijk zo: Ik kwam daarnet in de bus naar huis een meisje tegen en ik had het gewoon helemaal te pakken ik was gewoon op slag verliefd. MAAR ik durfde geen contact te leggen ik ging een stoel voor haar zitten en zat de hele reis alleen aan haar te denken...Oftwel op de momenten dat het er op aan komt doe ik gewoon niks?ik weet echt niet waar het aan ligt maar ik denk dat ik ergens gewoon bang ben ofzo instinctief ofzow .Ik geen gewoon geen ene kik als ik een leuk meisje zie

is er misschien iemand die het bekend voorkomt ofzo want ik ben ten einde raad
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2004, 13:26
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
je bent gewoon HEEL ERG verliefd en nog even VERLEGEN, komt vanzelf wel goed (hoop ik voor je)
Oud 15-11-2004, 13:42
Cookie
Cookie is offline
gewoon zorgen dat je toevallig naast haar komt te zitten en een gesprek aanknopen....succes.
Oud 15-11-2004, 14:29
Verwijderd
je hoeft ook niets te zeggen in een bus.. vind ik zelf een beetje opdringerig... probeer oogcontact te maken, kijkt ze weg dan weet je genoeg
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:20
Verwijderd
nee niet genoeg andere leuke meiden zijn allemaal oude omaatjes en ik heb het niet zo op granny's

en het ozu niet bepaald toevallig zijn als ik naast haar ging zitten want er was zat plek voorderest
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
bertbart schreef op 15-11-2004 @ 15:29 :
probeer oogcontact te maken, kijkt ze weg dan weet je genoeg
Ik zou altijd weg kijken hoor. Dus ik weet niet wat je bedoelt met "dan weet je genoeg" Wil ze dan wel of juist niet? Bij mij zou het iig niet duidelijk zijn.

Verder ben ik het met je eens. Vreselijk van die mensen die gesprekken met je gaan aanknopen in de bus of trein.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:09
filia dei
filia dei is offline
Tjah, ik kan me voorstellen dat je niets zei. Ik voel me altijd opgelaten als er een wildvreemde zomaar met me begint te praten. En ik begin ook zelden uit me zelf 'n gesprek, hoe leuk die jongen dan ook is.

Eigenlijk weet ik ook niet wat je kan doen... misschien een onschuldige vraag stellen ofzo. Van weet jij over hoeveel stations ... etc? En verder tjah... ik denk dat je maar gewoon moet hopen dat je haar ooit nog eens op 'n plaats tegen komt waar je je niet heel debiel voelt als je wat tegen haar zou zeggen.
Oud 15-11-2004, 20:40
ilse
ilse is offline
als je haar weer ziet oogcontact maken?
Oud 15-11-2004, 20:50
Verwijderd
Vraag je af: wat heb ik te verliezen?
Doe: oogcontact maken, je voelt wel als het goed zit(goed moment: als ze net de bus instapt). Glimlachen en dan idd iets onschuldigs vragen.
Als het een slim meisje is snapt ze het wel een beetje, want in de bus praat je eigenlijk nooit tegen iemand. Niet praten natuurlijk als zij demonstratief haar discman ofzo aanzet.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 11:22
waves
waves is offline
Citaat:
grl schreef op 15-11-2004 @ 17:23 :
Ik zou altijd weg kijken hoor. Dus ik weet niet wat je bedoelt met "dan weet je genoeg" Wil ze dan wel of juist niet? Bij mij zou het iig niet duidelijk zijn.
ik zou ook wegkijken.. maar later weer terugkijken en als ik merk dat hij ook kijkt blijf ik ook kijken

Citaat:
grl schreef op 15-11-2004 @ 17:23 :
Verder ben ik het met je eens. Vreselijk van die mensen die gesprekken met je gaan aanknopen in de bus of trein.
ligt er aan... soms zijn dat hele interessante gesprekken of hele leuke mensen.
Oud 16-11-2004, 16:03
Tom Poes
Tom Poes is offline
Schrijf je nummer op een briefje en geef dat aan haar als een van beiden de bus verlaat. Als ze je belt/smst dan heb je geluk. Zo niet,
DAN NIET

-EDIT

Of is dit geen goede manier dames?
Oud 16-11-2004, 16:14
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 16-11-2004 @ 17:03 :
Schrijf je nummer op een briefje en geef dat aan haar als een van beiden de bus verlaat. Als ze je belt/smst dan heb je geluk. Zo niet,
DAN NIET

-EDIT

lijkt me erg vreemd als je verder nog niets gezegd hebt
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 16:16
Tom Poes
Tom Poes is offline
Als je daar de guts niet voor hebt. Als ik een leuk meisje zou zien, er niets tegen zou durven zeggen, en zij me bij het verlaten van de bus haar nummer geeft dan zou ik dat misschien raar vinden, maar wel positief!
Oud 16-11-2004, 16:48
Verwijderd
Citaat:
DAN NIET

gek genoeg kwam dit idee wel in me op tijdens die busrit
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 16:49
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
mmm volgens mij zijn er maar weinig mensen die echt het lef hebben om iets te zeggen als ze een leuk persoon zien....
Oud 16-11-2004, 16:51
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
donno86 schreef op 16-11-2004 @ 17:48 :
gek genoeg kwam dit idee wel in me op tijdens die busrit
Had het gedaan, dan had je nu misschien niet achter je computer gezeten
Oud 16-11-2004, 16:52
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 16-11-2004 @ 17:16 :
Als je daar de guts niet voor hebt. Als ik een leuk meisje zou zien, er niets tegen zou durven zeggen, en zij me bij het verlaten van de bus haar nummer geeft dan zou ik dat misschien raar vinden, maar wel positief!
je hebt wel een punt, maar als je de guts niet hebt om iets te zeggen gaat dat eventuele telefoongesprek dan wel goed?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 16:53
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 16-11-2004 @ 17:52 :
je hebt wel een punt, maar als je de guts niet hebt om iets te zeggen gaat dat eventuele telefoongesprek dan wel goed?
Ik weet van mezelf dat ik het lastig vind om een leuk meisje waar dan ook "zomaar" aan te spreken. SMS-en heb ik geen enkel probleem mee. Bellen met onbekenden heb ik geen ervaring mee maar ook daarvan denk ik dat het me veeeel makkelijker af zal gaan dan een gesprek IRL
Oud 16-11-2004, 16:54
filia dei
filia dei is offline
Citaat:
DAN NIET

-EDIT

Ik vind dit zeker wel een leuk idee! Ik was er zelf niet opgekomen, maar als ik zo'n briefje kreeg zou ik zeker wat van me laten horen, al was 't maar uit nieuwsgierigheid.
Reageren

Regels voor berichten