Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ander merk voer proberen? Zo te horen zijn het geen haarballen, die zien er heel anders uit dan 'gewone' kots. Het kan ook komen doordat hij inderdaad te snel eet, dat zoe je wel eens bij boerderijkatten, die zijn gewend snel te schrokken omdat iemand anders hun eten anders wegkaapt
![]() Wormenkuurtje kun je idd ook gewoon bij de dierenwinkel krijgen, aangezien je dat regelmatig moet doen hoef je daar niet elke keer voor naar de (dure) dierenarts. Oh, en je hebt hem pas een week, misschien moet hij nog wennen aan zijn nieuwe omgeving? |
![]() |
|
Ja hij komt dus uit een gezin met soms wel tot 15 katten, dus hij schrokt nogal
![]() ![]() Over het voer; we geven hem brokjes (Royal Canine) en 1 of 2 keer in de week 'zacht' voer uit van die bakjes of blikjes. Alleen hoor ik nu van mensen dat brokjes juist voor 'erbij' moeten ipv andersom. Hij is van huis uit alleen brokjes gewend, deze die we nu ook geven dus. Moeten we het zo laten? Of iedere dag blikvoer geven? :/
|
Verwijderd
|
Misschien is hij allergisch voor bepaald voedsel? Eén van onze katten heeft ook heel lang heel vaak overgegeven...voordat er een dierenarts was die zei 'misschien heeft ze wel een voedselallergie?'...
![]() Brokjes zijn niet voor 'erbij'; brokjes zijn beter dan natvoer (voor de tanden en ook voor de darmen ed). Iedere dag blikvoer is volgens mij niet per se nodig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het overgeven is dus bij 1 keer gebleven, de dierenarts heeft niets gevonden en zei dat als hij het vaker deed we inderdaad over moesten stappen op ander voer ![]() En ja, verder was eigenlijk alles prima! Ik ben ook heel trots op em ![]() Dankjulliewel voor de reacties in ieder geval ![]()
|
Verwijderd
|
De meeste katten geven geen kik bij prikjes (er zijn prikjes die ze wel voelen, maar ik geloof niet dat antibiotica daar bij hoort...één van die van ons heeft er gister toevallig ook één gehad en ze leek het niet eens te merken).
![]() Als het pas één keer is voorgekomen zou ik het gewoon even afwachten...hij kan natuurlijk ook eens gewoon een beetje ziek zijn geweest, wat last van irritatie in zijn maag gehad hebben of last van stress hebben gehad oid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarja, hij heeft helemaal niet meer overgegeven verder inderdaad, dus ik maak me al niet meer zo'n zorgen, bedankt! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lekker forumen op de wsaai! #1406 Verwijderd | 500 | 13-06-2011 19:50 | |
Flora & Fauna |
katje geeft over FrantiC | 15 | 29-12-2006 13:08 | |
Flora & Fauna |