Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2002, 00:36
Gargoyle
Gargoyle is offline
Hoi allemaal,

Ik zit een beetje met een probleem. Ik heb nual een hele tijd een vriend waarvan ik (denk ik) nog erg hou, al ging het de laatste tijd niet echt lekker.
Maar nu ben ik een tijdje terug iemand tegen gekomen met wie ik op het eerste gezicht heel goed overweg kan. Hij laat enigzins doorschemeren dat hij mij ook leuk vind (maar dat weet ik niet zeker). Ik denk dat ik ook verliefd ben op hem.
Weet iemand wat ik hiermee aan moet??
HELP!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2002, 03:40
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
volg je hart
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 07:29
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Je bent er niet zeker van dat je nog van je vriend houd dat zegt naar mijn id genoeg. Doe wat goed voelt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 08:34
Gnoko
Gnoko is offline
Hm, zal eerst maar even afwachten. Misschien is die liefde van jou voor die andere ook maar een opvlieging. Je hebt met je vriend natuurlijk nu wel wat opgebouwt.
Oud 01-06-2002, 08:37
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ja, en nu zeggen ze doe wat je hart je ingeeft.

Bij een andere topic flamen ze... -
Oud 01-06-2002, 09:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja... ik hoorde pas dat mijn vriend ook een ander meisje had ontmoet met wie ie "heel veel raakvlakken" had... naja, we hebben net 2 weken

k weet niet wat ik hiervan moet denken hoor... maar hij heeft me wel behoorlijk achterdochtig gemaakt (hij heeft het me ook niet zelf verteld). toen hij haar ontmoette hadden we bijna een week!! wat moet ik ermee als we nog zo kort hebben en hij nu al zo vreemd loopt te doen...

naja, kijk wie je belangrijker vindt... maar wees eerlijk tegen je vriend...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 10:48
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Gargoyle schreef:
Hoi allemaal,

Ik zit een beetje met een probleem. Ik heb nual een hele tijd een vriend waarvan ik (denk ik) nog erg hou, al ging het de laatste tijd niet echt lekker.
Maar nu ben ik een tijdje terug iemand tegen gekomen met wie ik op het eerste gezicht heel goed overweg kan. Hij laat enigzins doorschemeren dat hij mij ook leuk vind (maar dat weet ik niet zeker). Ik denk dat ik ook verliefd ben op hem.
Weet iemand wat ik hiermee aan moet??
HELP!!
et uitmaken met je huidige vriend, het is niet eerlijk tegenover hem, je gebruit em nu (vast) omdat je dan iemand 'achter de hand hebt' als die andere jongen je toch weer niet wilt.
Uitmaken dus.
Oud 01-06-2002, 16:59
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
ik zou het met de jongen die je nu hebt uitmaken want dit is natuurlijk ook niet leuk voor hem...ik heb hetzelfde meegemaakt ik had het toen uitgemaakt met die jongen en ik heb nu 2 jaar met de jongen waarvoor ik het had uitgemaakt...toendertijd wist ik ook niet of hij mij leuk vond maar ik vond het erg om die andere jongen 'aan het llijntje te houden' zeg maar ....
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 22:49
Gnoko
Gnoko is offline
Ik heb het zelf ook mee gemaakt. En heb het toen uitgemaakt met haar voor een ander meisje waar het heel goed mee leek te klikken. Maar helaas is het niet goed gegaan, en het is na 1,5 maand alweer uit. Met dat andere meisje had ik 5 maanden. WEl zonde van die 5 maanden. Maar als er geen gevoel meer is heeft het ook niet echt zin om door te gaan. Vooral als je nog jong bent. Dus ik zou het denk ik proberen met die andere, maar wel rustig aan.
Oud 03-06-2002, 22:57
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
moenbase schreef:

et uitmaken met je huidige vriend, het is niet eerlijk tegenover hem, je gebruit em nu (vast) omdat je dan iemand 'achter de hand hebt' als die andere jongen je toch weer niet wilt.
Uitmaken dus.
Inderdaad, uitmaken. De beschreven situatie continueren is een aperte vorm van bedrog.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 23:06
Gargoyle
Gargoyle is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Inderdaad, uitmaken. De beschreven situatie continueren is een aperte vorm van bedrog.
Van de ene kant ben ik het met jullie eens. Ik voel me dan ook wel schuldig tegenover mijn vriend, maar van de andere kant, is het echt erg als je in een relatie een keer verliefd wordt op een ander? Ik heb nu al bijna 2 jaar iets met mijn vriend en ook al gaat het niet echt goed, ik geef nog wel heel erg veel om hem.
Die andere jongen weet ik niet of dat wat zou worden (of ik dat wel wil).
Hij heeft wel dat, wat ik in mijn vriend mis. Misschien dat dat dan ook de reden is geweest dat ik hem zo leuk vind, maar verder ken ik hem amper.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten