Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zou het met de jongen die je nu hebt uitmaken want dit is natuurlijk ook niet leuk voor hem...ik heb hetzelfde meegemaakt ik had het toen uitgemaakt met die jongen en ik heb nu 2 jaar met de jongen waarvoor ik het had uitgemaakt...toendertijd wist ik ook niet of hij mij leuk vond maar ik vond het erg om die andere jongen 'aan het llijntje te houden' zeg maar ....
|
![]() |
|
Ik heb het zelf ook mee gemaakt. En heb het toen uitgemaakt met haar voor een ander meisje waar het heel goed mee leek te klikken. Maar helaas is het niet goed gegaan, en het is na 1,5 maand alweer uit. Met dat andere meisje had ik 5 maanden. WEl zonde van die 5 maanden. Maar als er geen gevoel meer is heeft het ook niet echt zin om door te gaan. Vooral als je nog jong bent. Dus ik zou het denk ik proberen met die andere, maar wel rustig aan.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die andere jongen weet ik niet of dat wat zou worden (of ik dat wel wil). Hij heeft wel dat, wat ik in mijn vriend mis. Misschien dat dat dan ook de reden is geweest dat ik hem zo leuk vind, maar verder ken ik hem amper. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Verwijderd | 296 | 08-04-2008 23:48 | |
Flora & Fauna |
Kat & verhuizen Saarah | 21 | 14-09-2005 15:58 |