Advertentie | |
|
![]() |
|
Wij hebben dat ook weleens met puppies. Maar dan waren ze nog jonger dan een paar maanden. Misschien kun je het eens proberen met roosvicee laxo . Maar het zou misschien wel verstandig zijn om naar de dierenarts te gaan.
Heb je 'm trouwens wel regelmatig ontwormd? Dat zou het misschien ook nog eens kunnen zijn. Je zegt namelijk dat zijn buikje hard en dik is. Katten ontwormen: *kittens ontwormen op een leeftijd van 4,6 en 8 weken en daarna om de twee maanden tot ze een half jaar oud zijn; *zogende poezen telkens tegelijk met de kittens ontwormen; *alle andere katten twee keer per jaar ontwormen
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat ikzelf bij onze hond deed toen hij verstopt was, een druppeltje laxeermiddel van mijn oma door zijn eten doen, en hem maar heel weinig voer geven. Nog geen 3 minuten later kwam het goed los. |
![]() |
||
Citaat:
Ja, eentje had het. Het is helemaal goed gekomen. ![]() Hoe is het nu met hem?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
poeppraatje :P Naru | 20 | 10-08-2007 10:28 | |
Software & Hardware |
goeie speakers? axel123 | 19 | 08-12-2006 15:04 | |
Eindexamens 2005 |
Gezakt! Wat zijn de mogelijkheden? anouk123 | 29 | 24-06-2005 18:58 | |
Liefde & Relatie |
Zou ze dit leuk vinden of loop ik te hard van stapel? stier | 257 | 04-06-2004 14:27 | |
Drugs & Alcohol |
Blowen veroorzaakt psychose! Quincy | 45 | 22-03-2004 12:16 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik? meike85 | 11 | 20-02-2004 08:25 |