Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou ja, misschien wil ie de verrassing wel uitstellen!! totdat je er niet meer tegenkunt en zegt van: als je me nu niet verrast dan hoef ik je niet meer en dan zegt hij van:
Oké hier komt de verrassing: Schatje, ik heb een ander meisje dichter bij huis ![]() Nou, ja wat ik hier mee wil zeggen is... wees blij dat ie je niet verrast, misschien heeft ie wel geen euh... leuke verrassing ![]() Maar, als ik hem was zou ik toch meer moeite voor me vriendin doen ja... en als je verdrietig ben... kom ik je wel een keer verrassen ![]()
|
![]() |
Nou ik heb het niet al twee jaar lang hoor haha. Dat zou wel heel erg zijn. Het is misschien meer dat het me nu opvalt. We zien elkaar namelijk al niet zo vaak, alleen in het weekend en soms doordeweek. Ik heb al een paar keer gezegd dat hij een keer bij me langs moet komen omdat hij nog maar 1keer ofzo geweest is (ik woon iets meer dan een half jaar op kamers) Maar dan zegt hij wel steeds: ik kom wel een keer binnekort...En natuurlijk, iemands karakter kun je niet echt veranderen en dat wil ik ook niet hoor.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? aboe | 13 | 09-08-2003 01:38 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |