Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Pff wat een dramatische reacties zeg. Het was maar 1 kusje en ze heeft er toch oprecht spijt van? Dat soort dingen kunnen gebeuren.. dat wil niet zeggen dat ze niet van haar vriend houdt.
Ik zou het denk ik wel eerlijk vertellen, om van mijn eigen schuldgevoel af te zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zelf in een dergelijke situatie gezeten. Ze heeft het me eerlijk verteld, en daar was ik ontzettend blij om. Ik bedoel, als je denkt dat mensen niet in de verleiding komen ben je gewoon naief. |
![]() |
|
Ik zou het toch vertellen... ook al kwets je hem daar heel erg mee, het verzwijgen zou ik nog veel erger vinden.
En het haalt ook een schuldgevoel van jou af, dat is geen goede reden, maar voor jou misschien fijner... edit: En hoewel ik het zelf nooít zou doen, soms gebeurt het gewoon...
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze weet dat ze fout zit, en wil het haar vriend vertellen. Lijkt me niet nodig zo lullig te doen, zij is sowieso al diegene die met 't probleem zit, niet jullie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik gebruik de alcohol niet als excuus, want het was ongelofekijk stom van en dan had ik maar niet te veel moeten drinken.
en dat ik erna nog met m kuste bedoelde ik niet zo, hij probeerde me erna weer te kussen en met dat ik meekuste bedoelde ik eigelijk dat euhm mijn en zijn tong nog in aanraking kwamen maar ik hem erna gelijk wegduwde.. dat was dus eigenlijk niet meekussen. ik heb er ook eCHt heel veel spijt van.. en ik hoop dat hij het me vergeeft maar als hij me dumpt kan ik hem geen ongelijk geven.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat doet iedereen hier politiek correct door te beweren dat als je met iemand anders zoent de partner het gelijk uit moet maken?
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *en mensen die maagd zijn hebben nooit gezoend en kunnen niet in de verleiding worden gebracht?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan DoubleDL | 78 | 02-02-2008 22:00 | |
Liefde & Relatie |
Jongen is met mij vreemdgegaan Verwijderd | 20 | 10-08-2007 10:22 | |
Liefde & Relatie |
Jongens & vreemdgaan.. Fluff-Ball | 23 | 09-12-2004 18:58 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap<=>Menselijkheid Negrotiator | 7 | 20-12-2003 23:45 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |