Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2004, 12:43
MaArT3N
MaArT3N is offline
Heej khad even een vraagje, moeten jullie met CKV ook een film maken?! Hoe gaat jullie verhaal bijvoorbeeld...?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2004, 09:26
xineof
xineof is offline
Misschien kun je iets preciezer uitleggen wat de bedoeling is: in groepsverband, en wat voor film het moet zijn ed.

Zelf heb ik dat niet moeten doen, ik heb wel een werkstuk moeten maken waarbij je de presentatievorm zelf mocht bepalen.
Oud 15-10-2004, 15:30
Dolores
Dolores is offline
Ik heb dat niet hoeven doen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:15
meisjuuuuh
meisjuuuuh is offline
Ja, dat heb ik ook gedaan toen ik in de 4e zat. Uuhhmm,, wij namen het op voor de school, daar ergens in een straat en in een klaslokaal. Wij deden "Hoe overleef ik de brugklas" geloof ik
Oud 29-10-2004, 13:56
Balance
Balance is offline
We hebben het niet hoeven doen voor ckv, maar hebben het ooit wel eens voor de gein gedaan toen we in de 2e zaten.
Er was toen een moordenaar die op school rondliep en waar natuurlijk iedereen bang voor was. Met een simpele handcamera in allerlei klaslokalen en wc's gefilmd en ook buiten stukken opgenomen.
Echt enorm grappig om dat terug te zien. Het zag er niet uit, maar we lachen ons nu kapot daarom.
Oud 01-11-2004, 11:38
meisjuuuuh
meisjuuuuh is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-10-2004 @ 14:56 :
We hebben het niet hoeven doen voor ckv, maar hebben het ooit wel eens voor de gein gedaan toen we in de 2e zaten.
Er was toen een moordenaar die op school rondliep en waar natuurlijk iedereen bang voor was. Met een simpele handcamera in allerlei klaslokalen en wc's gefilmd en ook buiten stukken opgenomen.
Echt enorm grappig om dat terug te zien. Het zag er niet uit, maar we lachen ons nu kapot daarom.
Whahaha zeker wel lol
Oud 01-11-2004, 18:38
idontcare
idontcare is offline
wij moesten vorig jaar Phileine Zegt Sorry 'verfilmen' het was nog voordat de film uitkwam in de bios, dus wij moestne zeg maar onze eigen versie maken en dan later vergelijken met de 'echte' film. het waren alleen een paar scenes hoor.

maar het was echt zo onwijs grappig om te doen, qua profesionaliteit was het natuurlijk zwaar matig omdat we ook alleen maar een simpel camera'tje haddne, maar ik lig nog steeds dubbel als ik dat filmpje zie
Oud 16-11-2004, 16:21
Verwijderd
Voor ckv geloof ik niet, misschien bij eindopdracht, dat weet ik nog niet. Maar ik heb wel eens met groepje een boek verfilmd voor Nederlands. Echt zo'n lol gehad, pcies wat boven mij al gezegd werd, kwaliteit zwaar matig, maar ontzettend leuk resultaat.
Als tip zou ik willen zeggen, bedenk van te voren beetje wat je op de film wilt krijgen, en wat/wie je nodig hebt en waar. Soort van script, hebben wij ook gedaan en beviel goed. Succes!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 18:22
Verwijderd
Wij moeten van 5 Culturele Activiteiten een Praktische Opdracht maken.. Geen verplichte opdrachten maar gewoon een theoretische en praktische opdracht naar aanleiding van een CA.

Je mag dus ook een film maken, maar dat hoeft niet.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 22:05
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
wij moeten een video clip maken voor ckv..

liedje mogen wel zelf uitkiezen
Oud 22-11-2004, 20:11
Verwijderd
wij moesten afgelopen periode een film maken voor ckv. wij deden het in groepsverband met z'n vijfen en we moesten een film maken naar aanleiding van een andere film die we allemaal hadden gezien. wij hadden mean girls gezien en de grote lijnen daarvan kwamen dan weer in onze film terug en dat was de bedoeling. en schijnbaar moest die film ook rebels zijn, maar dat is niet helemaal gelukt.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 06:42
Verwijderd
Citaat:
Super Eend schreef op 22-11-2004 @ 21:11 :
wij moesten afgelopen periode een film maken voor ckv. wij deden het in groepsverband met z'n vijfen en we moesten een film maken naar aanleiding van een andere film die we allemaal hadden gezien. wij hadden mean girls gezien en de grote lijnen daarvan kwamen dan weer in onze film terug en dat was de bedoeling. en schijnbaar moest die film ook rebels zijn, maar dat is niet helemaal gelukt.
Mogen jullie ook de "hollywood" films zien?

Wij mogen alleen maar filmhuisfilms zien en sommige films (Zoals bijvoorbeeld Der Untergang) uit de gewone bios.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 23-11-2004 @ 07:42 :
Mogen jullie ook de "hollywood" films zien?

Wij mogen alleen maar filmhuisfilms zien en sommige films (Zoals bijvoorbeeld Der Untergang) uit de gewone bios.
jah dat mocht bij ons want wij hadden mean girls gezien
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 13:34
Freshh~
Freshh~ is offline
wij hadden stukjes uit een show van de vliegende panters gedaan, het was echt heel leuk geworden
jammer dat die docent duie video heeft, we hebben hem maar 1 keer gezien en hebben geen kopie..
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:23
cyntha
cyntha is offline
Wij moesten een film of een collage maken over de stad waar je woonde. Wij hadden voor de film gekozen. Was leuk, waren we langs alle bezienswaardigheden gegaan en hadden we ons verkleed als bekende personen uit die stad.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten