Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2002, 12:26
LittleMouse
LittleMouse is offline
ik heb gisteravond hele leuke en mooie jongen ontmoet hij vind me ook leuk we hebben onze 06 aan elkaar gegeven maar hij weet niet dat ik vriend heb...maarrr mijn vriend is laatste tijd saaier hij blijf maar werken werken (hij werkt in t leger)maar hij mag niet weg van kazerne nou...zie ik hem bijna niet meer maar hij houdt nog heel veel van me...hij gaat volgend jaar half jaar in kosovo...wat moet ik doen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2002, 12:54
The Cube
The Cube is offline
Op dieet gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 13:03
the exploding boy
the exploding boy is offline
ligt eraan wat je voor je vriend nog voelt. Dat hij veel weg is is wel minder, maar als hij jou nog echt leuk vindt en jij hem, dan moet je gewoon eerlijk zijn tegen die andere jongen. ik vind dat je zowieso moet zeggen dat je een vriend hebt.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 13:13
LittleMouse
LittleMouse is offline
Citaat:
The Cube schreef:
Op dieet gaan.
hoezo???ben niet dik!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 13:40
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
beetje oneerlijk van je als je hem dumpt omdat hij veel weg is voor zijn baan, dan heb je imho niet echt begrepen wat een relatie inhoud, ik weet niet hoe lang jullie een relatie hadden hebben, maar ga es bij jezelf na of het opgeven van die relatie waarin je zekerheid hebt het waard is om te gaan voor iemand die je nauwelijks kent en dus niet weet wat je er van moet verwachten.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 13:57
Verwijderd
Idd. Het feit dat hij naar Kosovo gaat moet niets uitmaken. Als je gek op hem bent blijft dat. Dan moet je maar een halfjaartje droogstaan en als je dat niet aankunt ben je de relatie eigenlijk niet waard. Als je nú al zit te twijfelen...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 14:29
lake bodom
lake bodom is offline
ik denk dat je niet genoeg van je vriend houdt
anders zou je er ook niet over twijfelen.. ik zou t dus uitmaken..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 15:05
Jeronimo
Jeronimo is offline
Een beetje laag om je vriend dan in de steek te laten.

Maar ja, als je gewoon niet genoeg van em houdt en de eerste beste kerel die wat vriendelijk doet, je nu al doet twijfelen en dan nog als argument gebruikt dat je vriend opeens saaier wordt, moet je hem maar dumpen...je bent dan duidelijk nog niet klaar voor een relatie....hoe het dus maar bij vakantie vriendjes enzo...je bent niet verplicht bij je vriend te blijven.

[Dit bericht is aangepast door Jeronimo (30-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 16:57
Cameo
Cameo is offline
Citaat:
LittleMouse schreef:
dikke lol !!
Oud 30-03-2002, 20:40
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
Drazic schreef:
dikke lol !!
:rolleyays:
Oud 30-03-2002, 20:42
HoñeY
HoñeY is offline
of je gaat vreemdgaan, dat sux
of je gaat goed nadenken, en maakt een keuze tussen een van die 2
of je dumpt ze allebei
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 23:46
The Cube
The Cube is offline
Citaat:
LittleMouse schreef:
Ga nou maar op dieet, dat lost al je problemen op.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 10:17
~Roosje~
~Roosje~ is offline
Citaat:
The Cube schreef:
Op dieet gaan.
jezus doe normaal man!

Oud 01-04-2002, 00:27
Verwijderd
Citaat:
LittleMouse schreef:
ik heb gisteravond hele leuke en mooie jongen ontmoet hij vind me ook leuk we hebben onze 06 aan elkaar gegeven maar hij weet niet dat ik vriend heb...maarrr mijn vriend is laatste tijd saaier hij blijf maar werken werken (hij werkt in t leger)maar hij mag niet weg van kazerne nou...zie ik hem bijna niet meer maar hij houdt nog heel veel van me...hij gaat volgend jaar half jaar in kosovo...wat moet ik doen???
Ik vind het een kutsmoes... Om te zeggen dat je vriend saai wordt omdat ie veel weg is. Hij was vast ook al veel weg toen je die andere jongen nog niet leuk vond. Ik denk dat je gewoon een excuus zoekt om het uit te maken met je vriend, zodat je iets met die andere jongen kunt beginnen.
Ik vind dat je eerlijk moet zijn, tegenover jezelf, je vriend en die derde jongen.
Dat je twijfelt, zegt al genoeg, dus maak het maar uit, je moet niet bij hem blijven omdat HIJ van JOU houdt. Als je bij hem zou blijven moet dat zijn omdat jij OOK van HEM houdt...

Verder moet je tegen die derde jongen wel zeggen dat je een vriend hebt. Zodat hij er rekenening mee kan houden dat je relatie net gestopt is (of in dit geval nog bezig is). En omdat ie het recht heeft om het te weten als jij met hem verder wilt.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 10:43
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Jeronimo schreef:
Een beetje laag om je vriend dan in de steek te laten.

Maar ja, als je gewoon niet genoeg van em houdt en de eerste beste kerel die wat vriendelijk doet, je nu al doet twijfelen en dan nog als argument gebruikt dat je vriend opeens saaier wordt, moet je hem maar dumpen...je bent dan duidelijk nog niet klaar voor een relatie....hoe het dus maar bij vakantie vriendjes enzo...je bent niet verplicht bij je vriend te blijven.

[Dit bericht is aangepast door Jeronimo (30-03-2002).]
mee eens 'k vind 't ook zeer lage actie van haar om hem te dumpen voor eerste de beste player
Oud 01-04-2002, 16:04
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
SuperS schreef:
mee eens 'k vind 't ook zeer lage actie van haar om hem te dumpen voor eerste de beste player
wa is da nou voor iets? je weet toch helemaal niet of het een player is? Zeg dan niks

Maar ff ontopic, ik denk dat je ff moet gaan nadenken over hij hoeveel hij voor je betekend. Als je er al overna zit te denken om het uit te maken, omdat je ff een leuke jongen tegenkomt, zit er, denk ik, iets niet helemaal goed. Ook al is hij veel weg, dan nog zou je bij hem blijven omdat je zoveel van hem houdt.
En als dat niet meer zo is, hoef je geen excuus te verzinnen (ik zeg niet da t het dat is), want je bent niet verplicht om bij hem te blijven......
Oud 02-04-2002, 10:16
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
The Cube schreef:
Op dieet gaan.
whiee eens diep nadenken over je 'relatie' en minder uitroeptekens gebruiken.

Oud 02-04-2002, 17:26
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
The Cube schreef:
Op dieet gaan.
goed antwoord, ga ik in mee
Oud 02-04-2002, 19:29
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
wa is da nou voor iets? je weet toch helemaal niet of het een player is? Zeg dan niks

Maar ff ontopic, ik denk dat JE FF MOET GAAN NADENKEN OVER HIJ hoeveel hij voor je betekend. Als je er al overna zit te denken om het uit te maken, omdat je ff een leuke jongen tegenkomt, zit er, denk ik, iets niet helemaal goed. Ook al is hij veel weg, dan nog zou je bij hem blijven omdat je zoveel van hem houdt.
En als dat niet meer zo is, hoef je geen excuus te verzinnen (ik zeg niet da t het dat is), want je bent niet verplicht om bij hem te blijven......

Lastig he nederlands
Oud 02-04-2002, 19:37
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:

Lastig he nederlands

Nog iemand die zich er aan ergert!!! Goed zo!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:44
^~NastyBabe~^
^~NastyBabe~^ is offline
Ga met de jongen voor wie je de meeste gevoelens hebt en laat die ander zitten of bewaar hem als een "goede" vriend
Nog veel succes ermee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten