Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2002, 17:00
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
nouja khoop dat jullie me hier mee kunnen helpen want kweet t nie echt meer.
ik zal het ff uitleggen:
ik vind een jongen al heel lang leuk, en vorig jaar (november/december) zei hij dat hij mij leuk vond, maja kben nogal verlegen/onzeker dus ik heb hem nooit verteld dat ik hem ook leuk vond (jaja kweet het....STOM!!) maar goed in januari kreeg die dus een vriendin (vond ik wel jammer maar nie echt dramatisch ofzo want ik kende dat hele kind toch nie) maar nu heeft hij iets met een vriendin van mij... en ik vind hem nog steeds heel leuk maar (nou kom ik pas to tha point) wat zouden jullie doen als het uit ging....?? en hij vind jouw toch weer leuk..... het ligt dan wel aan de omstandigheden (wie het heeft uitgemaakt) maar toch...zou je dan toch iets met hem beginnen als de kans erin zat? of nie? en waarom wel of nie.

thnx xx

btw hij heeft het er wel met mij over of ik het nie vervelend vind enzo maja daardoor ga k hem wel steeds leuker vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2002, 18:32
Rooske
Rooske is offline
TUURLIJK lekker doen joh...
wel ff met je vriendin over praten, lijkt me wel slim, maar als JIJ verliefd op die jongen bent...
succes,
xxx
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 20:19
~louise~
~louise~ is offline
Ja, je moet het er zeker met je vriendin over hebben. Gewoon afwachten, en kijken of die het niet al te lullig uitmaakt ofzo: weet je dat je hem iig niet hebben moet toch..?!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 20:56
apart persoontje
apart persoontje is offline
weet je vriendin dat je hem toen al leuk vond? want dan is het niet zo moeilijk...
Oud 31-03-2002, 21:35
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
weet je vriendin dat je hem toen al leuk vond? want dan is het niet zo moeilijk...

dąt weet ik eigelijk nie, kheb het er wel 's over gehad,(een hele tijd geleden) maar later nooit meer (wel met andere vriendinnen, maar gewoon nooit met haar)dus kweet nie of ze er nu van op de hoogte was

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:45
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
heeft niemand dan nog enige tips?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:19
Optima
Optima is offline
gewoon wahcten, en ga niet stoken. Laat dingen hun gang gaan, en als het misgaat, ook niet er meteen bovenop springen. praat ook niet al teveel met je vriendin over dat jij hem leuk vindt, dat doet haar en jou alleen ama rpijn. Misschien loopt het mis, en kun je na de bekoelingsperiode eens peilen bij hem of hij jou leuk vind, en of je vriendin er geen last van heeft. maar ga onder geen omstandigheden eerst anar je vriendin om toestemming te vragen ( als het uit is) hij is toch niet meer van haar.

Oud 03-04-2002, 10:47
owlbeer
owlbeer is offline
Er zitten wel errug veel onzekere factoren in jouw verhaal (misschien, als, enz.). Als ik jou was zou ik me ergens anders op concentreren, er lopen jongens genoeg en je zegt zelf dat je hem leuk vindt (waaruit ik opmaak dat je niet verliefd bent). Gewoon niet zoveel aandacht an besteden en dan merk je vanzelf wel wat er gebeurd.
Reageren

Regels voor berichten