Advertentie | |
|
![]() |
|
gewoon wahcten, en ga niet stoken. Laat dingen hun gang gaan, en als het misgaat, ook niet er meteen bovenop springen. praat ook niet al teveel met je vriendin over dat jij hem leuk vindt, dat doet haar en jou alleen ama rpijn. Misschien loopt het mis, en kun je na de bekoelingsperiode eens peilen bij hem of hij jou leuk vind, en of je vriendin er geen last van heeft. maar ga onder geen omstandigheden eerst anar je vriendin om toestemming te vragen ( als het uit is) hij is toch niet meer van haar.
|
Er zitten wel errug veel onzekere factoren in jouw verhaal (misschien, als, enz.). Als ik jou was zou ik me ergens anders op concentreren, er lopen jongens genoeg en je zegt zelf dat je hem leuk vindt (waaruit ik opmaak dat je niet verliefd bent). Gewoon niet zoveel aandacht an besteden en dan merk je vanzelf wel wat er gebeurd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 | |
Psychologie |
'Gat' nu ik klaar ben met school.. Verwijderd | 21 | 21-06-2003 22:47 | |
Psychologie |
tips om een vriend te helpen? Verwijderd | 5 | 27-04-2003 14:46 | |
Psychologie |
Mijn problemen Josefhien | 45 | 22-07-2002 07:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afscheiding, veel of weinig?? D-sire | 10 | 25-06-2002 15:05 | |
Liefde & Relatie |
geen goedkeuring ouders, wat nu? browneyes | 19 | 22-05-2002 11:51 |