Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2004, 09:19
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Het zit zo: Afgelopen vrijdag was mijn vriend bij me. En we hebben film gekeken.. Maar ik mocht niet aan hem zitten want dat vond hij niet fijn. Maar dat had hij de hele week al. Dus wou ik nu toch wel weten wat er nou was! Nou hij voelde heel weining nog voor me... NOu natuurlijk was ik helemaal overstuur maar na lang gepraat te hebben ... besloten we dat hij maar eens moest gaan nadeken. Nou de volgende dag waren we bij een vriendin voor het uitgaan. Hij wou eerst niet komen maar kwam toch wel. Hij zag me zitten en gaf me een kus en deed heel normaal. Ik snapte het niet en heb daarna even met hem gepraat. En hij zei dat het wel goed zat tussen ons alleen dat we elkaar iets minder moesten zien. Nou dat vond ik goed en na dat we afscheid hadden genomen is hij weggegaan. Hij ging uit.

De volgende dag moest ik naar hem toe komen en kreeg ik te horen dat hij vreemd was gegaan. Ik was echt zo boos en verdrietig vooral omdat hij zei dat het nog goed voelde ook met haar Maar omdat hij echt zoveel voor me betekende heb ik gezegt dat ik hem wel wou vergeven. Maar hij wist het niet meer... Want zijn gevoel was weg en nadat ik gezegt had dat hij een week maar es moest nadenken. Heeft hij het maandag uitgemaakt.

vrienden wil hij blijven maar verder niet meer en ook nooit meer.
Ik weet niet meer wat ik moet doen... Ik kan alleen maar denken aan onze tijd samen en wil alleen maar naar hem toe. Ik kan niet eens boos zijn Ik heb hem gistere ook nog 2x gezien omdat we samen op het station altijd staan... En hij sloeg meteen zijn armen om me heen. Als vriend dan maar ik mis hem nu zo erg.
Ik wil hem terug.

Wou dat ik de tijd kon terug draaien.... 1,5 jaar zo ineens weg....

Wat moet ik nu ?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2004, 09:21
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Als hij niks meer voor je voelt, dan houd het toch echt op denk ik. Je kan hem niet verplichten om van je te houden natuurlijk. Maar hij is dus wel vreemd gegaan, zou je dan nog echt wat met hem willen dan? En vrienden blijven werkt toch niet. Dus zoek gewoon iemand anders. Zal niet zo'n probleem zijn denk ik.
Oud 25-11-2004, 09:35
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Ja ik weet het ook niet... Stel dat het goed zou komen hoe zou het zitten met vertrouwen enzo? Dus ja ik weet het ook wel...

Maar na alles wat ons is overkomen zijn we overal uit gekomen... Zoveel meegemaakt... Hij was mijn 1e En verder alles samen gedaan..... We hadden met kerst al afspraken en met Oud&Nieuw hadden we een huisje samen... Alles is nu weg..

Behalve mijn gevoel Ik snap gewoon niet hoe een gevoel in 1 x helemaal weg kan zijn
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 09:53
deringmeester
deringmeester is offline
ik kom ook uit een relatie van een jaar, tis nu 3 maande uit ofzo en ik voel me nog steeds klote, niet dat ik je hier me help ofzo maar dat kan eigelijk niemand. Jij moet voor jezelf je hoofd weer op orde brengen. Ik ben gaan zuipen en feesten en daar ben ik erg goed in maja je blijft er toch aan denken. Ik wil haar ook nog steeds terug maar goed... als zij niet wil heb ik geen keus..
et komt allemaal goed!!
Oud 25-11-2004, 09:57
elledc
elledc is offline
Sommige dingen zijn nu eenmaal onbegrijpelijk, vooral de liefde dan. Ik kan ervan meespreken, but life goes on
Sterkte iig.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 11:51
Mo6
Mo6 is offline
liefde is gewoon klote op sommige momenten, het kan je gelukkig maken maar vervolgens kun je ook weer diep ongelukkig worden erdoor! je moet het gewoon verwerken, ga lekker veel uit de komende tijd en probeer je ex zo weinig mogelijk te zien!

het duurt ff, maar je komt er overheen!
Oud 25-11-2004, 11:58
deringmeester
deringmeester is offline
idd, doen!!
Stappe=goed!
vooral met mij
( srry die is te flauw maar post um toch..)
Oud 25-11-2004, 12:02
Verwijderd
Tsjah je moet je erin zelf gaan geloven dat hij niks meer wil...
Ik heb ook een relatie van 1.5 jaar gehad...

Ook in 1 keer weggegooid...
Heel zonde....Maar je komt er toch altijd wel boven op...
Ga gewoon leuke dingen doen!!
Werkt altijd wel!!

En m'n moeder zij altijd :

Er zijn minder Kerken dan Jongens!!

Succes!!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:04
Luna
Luna is offline
Tegen hem zeggen dat ie niet zn armen om je heen moet slaan terwijl jij het er al moeilijk genoeg mee hebt. Zo geeft ie een verkeerd signaal af. Wat naief van hem zeg.
En zelf ook afstand nemen, anders kom je er nooit vanaf.
Oud 25-11-2004, 12:07
All of Me
All of Me is offline
is moeilijk he ? :-)

i know maar geloof maar gewoon dat alles goed komt op wat voor manier ook toch ?
dr moet gewoon een tijd overheen gaan voor je misschien die gevoelens voor hem ook kan vergeten
weet dat je het niet wil maar ja wat zit dr anders op
lijkt zo als ik het lees niet echt dat hij bij je terug komt
Oud 25-11-2004, 12:46
bracelance
bracelance is offline
been there, done that (relatie van 3 jaar ging uit)

je komt er wel overheen. Tijd heelt de wonden...
Oud 25-11-2004, 12:50
Verwijderd
Citaat:
mizz-unknown schreef op 25-11-2004 @ 10:35 :
Ja ik weet het ook niet... Stel dat het goed zou komen hoe zou het zitten met vertrouwen enzo? Dus ja ik weet het ook wel...
niet goed.
hij voelt niks meer dan vriendschap voor je, ga nou geen hypothesen zitten maken van "wat als" of "stel dat". het is gedaan. het is uit. het is over. het komt niet meer goed. kwel jezelf niet zo!
Citaat:
maar na alles wat ons is overkomen zijn we overal uit gekomen... Zoveel meegemaakt... Hij was mijn 1e En verder alles samen gedaan..... We hadden met kerst al afspraken en met Oud&Nieuw hadden we een huisje samen... Alles is nu weg..
en dat zal je spijtig genoeg ook moeten accepteren... de plannen die julie samen hadden voor in de toekomst worden nu eenmaal drastisch gewijzigd als je uit elkaar gaat. blijf niet bij de pakken zitten en maak nieuwe plannen, met je vrienden en vriendinnen, met je familie, weet ik veel.
Citaat:
Behalve mijn gevoel Ik snap gewoon niet hoe een gevoel in 1 x helemaal weg kan zijn
een gevoel kàn ook niet in één keer helemaal weg zijn. waarschijnlijk is het al een tijdje aan de gang dat hij steeds minder voor je gaat voelen, de kriebeltjes verdwijnen langzaamaan, en blijkbaar heeft hij vorige week de grens bereikt waarbij hij het niet meer de moeite vindt, waarbij hij van mening is dat het beter is om uit elkaar te gaan...

het is beter zo... een relatie moet van twee kanten komen, en als bij hem het gevoel weg is...

veel beterschap!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 13:39
-bambi-
-bambi- is offline
Liefdesverdriet heeft zowiso tijd nodig.
Zoek iniedergeval voldoende afleiding.
Schrijf 10 slechte punten van hem op een lijstje of dingen van hem waar jij je aan irriteerde (en niet zeggen dat die er niet zijn!)
En elke keer als je verdrietig wordt kijk je dat lijstje door en bedenk je jezelf dat er heel veel jongens rondlopen die zeker zo leuk zijn als hem.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 08:50
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Het heeft ook tijd nodig.....

Maar hij gaat gewoon weer verder met alles.... heeft dus gister al mijn foto's weggehaald en mn smsjes gewist.......
En aankomende zaterdag heeft hij afgesproken met een vriendin van hem om eerst naar de bios te gaan en dan te stappen. Maar hij blijft daar ook slapen.
Dit maakt mij het zo moeilijk ik word er echt verdrietig door en ben denk ook nog wel jaloers.
Waar het omgaat is dat ik dit gewoon niet snap dat hij dit doet!

Ben gistere met eenjongen die ik kende naar de bios geweest is wel een vriendin mee gegaan. Maar ik kon daar alleen maar denken aan hem......

Het is zo moeilijk.....
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 10:35
Verwijderd
Citaat:
mizz-unknown schreef op 26-11-2004 @ 09:50 :
Het heeft ook tijd nodig.....

Maar hij gaat gewoon weer verder met alles.... heeft dus gister al mijn foto's weggehaald en mn smsjes gewist.......
En aankomende zaterdag heeft hij afgesproken met een vriendin van hem om eerst naar de bios te gaan en dan te stappen. Maar hij blijft daar ook slapen.
Dit maakt mij het zo moeilijk ik word er echt verdrietig door en ben denk ook nog wel jaloers.
Waar het omgaat is dat ik dit gewoon niet snap dat hij dit doet!

Ben gistere met eenjongen die ik kende naar de bios geweest is wel een vriendin mee gegaan. Maar ik kon daar alleen maar denken aan hem......

Het is zo moeilijk.....
ik heb een tijd geleden in ongeveer dezelfde situatie gezeten als jouw vriend...

na 2.5 jaar was ik mijn toen-vriend beu. ik zag hem niet meer graag, voelde me niet meer aangetrokken tot 'm, ergerde me alleen nog maar aan hem enz. die situatie heeft meer dan een maand aangehouden, en na die maand had ik er nog weinig moeite mee een punt te zetten achter onze relatie (wat niet wegneemt dat het me toch een beetje zwaar op de maag lag).
foto's in een verre uithoek van een kast (later ook gewoon weggeflikkerd), smsjes en emails onherroepelijk gewist, brieven in de papierbak enz.
eens dat punt er stond, voelde ik me herboren! hemel op aarde!!

wat ik wil zeggen is: ik had het "rouwproces" om de verloren relatie al gehàd, tijdens die maand vóór het uitging. ik had geen behoefte aan 'een rustige periode', ik had die al gehad. ik voelde me niet ongelukkig omdat de relatie gedaan was, ik was juist blij.

misschien heeft jouw ex-vriend ongeveer hetzelfde?

ik bedoel maar dat je niet moet denken dat hij je gewoon niet graag heeft gezien, of dat hij het niet erg vindt dat het gedaan is tussen jullie twee, waarschijnlijk is hij er al een beetje overheen omdat hij het zelf natuurlijk al wat langer voelde aankomen...
voor jou is de breuk gekomen als een hele shock, dus is het logisch dat jij het er moeilijker mee hebt dan hem!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 17:05
Bo
Bo is offline
Citaat:
wat ik wil zeggen is: ik had het "rouwproces" om de verloren relatie al gehàd, tijdens die maand vóór het uitging. ik had geen behoefte aan 'een rustige periode', ik had die al gehad. ik voelde me niet ongelukkig omdat de relatie gedaan was, ik was juist blij.
Ik ben blij met deze quote.. zit in een soortgelijke situatie, en had eigenlijk nooit bedacht dat hij het zo kan hebben ervaren..
Oud 26-11-2004, 18:34
filia dei
filia dei is offline
Is dit niet al het 3e topic ofzo waarin iemand vraagt hoe hij zijn verkering die net 'n week geleden is uitgegaan kan verwerken?

Ontopic: Veel leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen, chokola (of bananen) eten en uitgaan.

En nu is 't moeilijk, maar over 'n half jaar ben je er vast wel overheen. Hij ging vreemd dus ik zou niet proberen om het weer wat te laten worden. Dan krijg je hoop en wordt je daarna dubbel zo hard gekwetst.
Oud 26-11-2004, 19:07
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
filia dei schreef op 26-11-2004 @ 19:34 :
Is dit niet al het 3e topic ofzo waarin iemand vraagt hoe hij zijn verkering die net 'n week geleden is uitgegaan kan verwerken?

En nu is 't moeilijk, maar over 'n half jaar ben je er vast wel overheen.
lekker hoopvol
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 19:36
filia dei
filia dei is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 26-11-2004 @ 20:07 :
lekker hoopvol
Je gaat zo'n meiske toch ook niet hoop geven, zeggen dat 't wel goed komt en haar terug in de armen drijven van een jongen die niets meer voor haar voelt en vreemd gaat?
Oud 26-11-2004, 21:27
Aine
Aine is offline
Niks aan te doen. Als hij niks meer voor je voelt kan jij niks, alleen het accepteren en dat kost tijd.
Ga iig wat afleiding zoeken, dan heb je je gedachten niet zo bij hem. Ga ook juist voor de tijd (met kerst, oud en nieuw) andere dingen plannen. Anders zit je dan niks te doen en te balen dat je hem kwijt bent. Ga leuke dingen doen. Sterkte in ieder geval, je komt er wel weer overheen als je er de tijd voor neemt.
Oud 27-11-2004, 09:48
elledc
elledc is offline
Citaat:
filia dei schreef op 26-11-2004 @ 19:34 :

Ontopic: Veel leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen, chokola (of bananen) eten en uitgaan.

En nu is 't moeilijk, maar over 'n half jaar ben je er vast wel overheen. Hij ging vreemd dus ik zou niet proberen om het weer wat te laten worden. Dan krijg je hoop en wordt je daarna dubbel zo hard gekwetst.
Lekker gemakkelijk om zoiets te zeggen, jij hebt zeker nog nooit liefdesverdriet gehad.
Citaat:
filia dei schreef op 26-11-2004 @ 20:36 :
Je gaat zo'n meiske toch ook niet hoop geven, zeggen dat 't wel goed komt en haar terug in de armen drijven van een jongen die niets meer voor haar voelt en vreemd gaat?
Niemand geeft haar hoop, maar wel raad, lees beter de reacties.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 17:41
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Ik laat steeds meer de hoop dat het nog goed komt varen...

Want dat gebeurd niet meer... Maar ik kan gewoon nog niet accepteren dat alles weg is.... Al dieleuke dingen alles wat we samen hebben opgebouwd
Ik zag echt al een toekomst samen.... DUs ja....

Maar weet je... hij is vanavond naar een vriendin van hem. Hij zei iig dat het een vriendin van hem was en hij iig niks van plan mee was.
Maar hij blijft daar wel slapen en gaat eerst naar de bios met haar en dan samen uit......

Hoe moet ik hier op reageren... Hij mag zijn eigen gang gaan maar dit en dan zo snel?!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 18:46
elledc
elledc is offline
Probeer er niet teveel over na te denken, het is alvast moeilijk maar hoe meer je je vanalles in het hoofd haalt, hoe erger het wordt
Het is laf van hem omdat hij nog meer de bedoeling heeft je te kwetsen door te zeggen dat hij met een ander op stap gaat en dan nog bij haar blijft slapen. Als hij een beetje respect heeft voor jou dan vertelt hij dat niet. Hij lijkt wel emotie-loos terwijl jij er zo vanaf ziet.
Maar meid, hou je sterk, je moet erdoor, ga vanavond desnoods stappen met vrienden of familie en focus je niet te veel op hem.
Probeer hem te negeren en hem minder of niet meer te zien, dat zal na enkele weken het beste resultaat geven dan hem achterna te lopen en te willen weten wat hij doet.
It hurts I know
Veel sterkte meisje!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 19:00
juno
juno is offline
Het is niet in 1 x overgegaan bij hem. Hij heeft al een hele twijfelperiode gehad en het vreemdgaan gaf voor hem de doorslag dat het gevoel echt over is voor jou. Kan gebeuren. Verkeringen gaan nu eenmaal uit. Door zijn vreemdgaan is het allemaal nog wat vervelender.

Hij is er al overheen, jij moet alles nog verwerken. Goed komen doet het niet meer. Het klinkt hard, maar hij is blij dat hij van je af is. Hij zegt wel dat hij vrienden wil zijn, maar dat is ook alleen maar omdat hij zich niet schuldig wil voelen naar jou toe, omdat hij je gedumpt heeft. Als dat weg is, wil hij ook geen vrienden meer zijn. dan ben je echt verleden tijd, en dat is maar goed ook.

Tja, liefdesverdriet zuigt. Heel slecht voor je ego, zo'n afwijzing. Het zal ook de laatste keer niet zijn. Maar de eerste keer is het ergst. Dan weet je namelijk nog niet uit ervaring dat het echt overgaat en dat er echt weer een nieuw iemand komt waar je dolgelukkig mee gaat zijn en met wie het echt net zo leuk en goed en fijn is als met deze.

Even doorbijten meid. We zijn er allemaal doorheengekomen, dus jij ook.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 20:07
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Ja blijkbaar hebben jullie wel gelijk. Want ik krijg gewoon nergens meer de indruk van dat hij er nog mee zit. Maar als ik muziek hoor denk ik aan hem. Als ik naar sommige dingen kijk zie ik hem weer. Ik denk gewoon nog de hele dag aan hem. Maar is dat dan ook helemaal weg bij hem. Hij heeft het uitgemaakt dus zit hij er niet meer mee helemaal niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2004, 22:11
Verwijderd
tja, veel meer heb ik niet meer toe te voegen aan de vorige posts...
mijn relatie ging na 14 maanden uit en toen heb ik mezelf even de tijd gegeven dat ik me kut mocht voelen. Ik zei tegen mezelf: je mag je zo lang kut voelen en daarna gaan we weer verder
Dus voor 2 weken mocht ik mezelf zo ontzettend zielig vinden en huilen wat ik wou en daarna weer mezelf oppakken en doorgaan. Natuurlijk was daarna ook ruimte voor verdriet etc, maar ik moet er niet in blijven hangen, daar schiet ik niets mee op en mijn omgeving ook niet.

Het is nu meer dan 9 maanden geleden en ik ben er nog steeds niet overheen, al gaat het wel een stuk beter.

Ik heb gelukkig niet meer dat alles mij aan hem herinnert of iets me weer herinnert aan iets dat me aan hem herinnert...

Sterkte meis! *knuffelt*
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:49
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Vergeten dat jochie meis
Reageren

Regels voor berichten