Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
hij voelt niks meer dan vriendschap voor je, ga nou geen hypothesen zitten maken van "wat als" of "stel dat". het is gedaan. het is uit. het is over. het komt niet meer goed. kwel jezelf niet zo! Citaat:
Citaat:
het is beter zo... een relatie moet van twee kanten komen, en als bij hem het gevoel weg is... veel beterschap! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
na 2.5 jaar was ik mijn toen-vriend beu. ik zag hem niet meer graag, voelde me niet meer aangetrokken tot 'm, ergerde me alleen nog maar aan hem enz. die situatie heeft meer dan een maand aangehouden, en na die maand had ik er nog weinig moeite mee een punt te zetten achter onze relatie (wat niet wegneemt dat het me toch een beetje zwaar op de maag lag). foto's in een verre uithoek van een kast (later ook gewoon weggeflikkerd), smsjes en emails onherroepelijk gewist, brieven in de papierbak enz. eens dat punt er stond, voelde ik me herboren! hemel op aarde!! wat ik wil zeggen is: ik had het "rouwproces" om de verloren relatie al gehàd, tijdens die maand vóór het uitging. ik had geen behoefte aan 'een rustige periode', ik had die al gehad. ik voelde me niet ongelukkig omdat de relatie gedaan was, ik was juist blij. misschien heeft jouw ex-vriend ongeveer hetzelfde? ik bedoel maar dat je niet moet denken dat hij je gewoon niet graag heeft gezien, of dat hij het niet erg vindt dat het gedaan is tussen jullie twee, waarschijnlijk is hij er al een beetje overheen omdat hij het zelf natuurlijk al wat langer voelde aankomen... voor jou is de breuk gekomen als een hele shock, dus is het logisch dat jij het er moeilijker mee hebt dan hem! |
![]() |
|
Is dit niet al het 3e topic ofzo waarin iemand vraagt hoe hij zijn verkering die net 'n week geleden is uitgegaan kan verwerken?
Ontopic: Veel leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen, chokola (of bananen) eten en uitgaan. En nu is 't moeilijk, maar over 'n half jaar ben je er vast wel overheen. Hij ging vreemd dus ik zou niet proberen om het weer wat te laten worden. Dan krijg je hoop en wordt je daarna dubbel zo hard gekwetst.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Niks aan te doen. Als hij niks meer voor je voelt kan jij niks, alleen het accepteren en dat kost tijd.
Ga iig wat afleiding zoeken, dan heb je je gedachten niet zo bij hem. Ga ook juist voor de tijd (met kerst, oud en nieuw) andere dingen plannen. Anders zit je dan niks te doen en te balen dat je hem kwijt bent. Ga leuke dingen doen. Sterkte in ieder geval, je komt er wel weer overheen als je er de tijd voor neemt.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik laat steeds meer de hoop dat het nog goed komt varen...
Want dat gebeurd niet meer... Maar ik kan gewoon nog niet accepteren dat alles weg is.... Al dieleuke dingen alles wat we samen hebben opgebouwd ![]() Ik zag echt al een toekomst samen.... DUs ja.... Maar weet je... hij is vanavond naar een vriendin van hem. Hij zei iig dat het een vriendin van hem was en hij iig niks van plan mee was. Maar hij blijft daar wel slapen en gaat eerst naar de bios met haar en dan samen uit...... Hoe moet ik hier op reageren... Hij mag zijn eigen gang gaan maar dit en dan zo snel?! |
![]() |
|
![]() |
Probeer er niet teveel over na te denken, het is alvast moeilijk maar hoe meer je je vanalles in het hoofd haalt, hoe erger het wordt
![]() Het is laf van hem omdat hij nog meer de bedoeling heeft je te kwetsen door te zeggen dat hij met een ander op stap gaat en dan nog bij haar blijft slapen. Als hij een beetje respect heeft voor jou dan vertelt hij dat niet. Hij lijkt wel emotie-loos terwijl jij er zo vanaf ziet. Maar meid, hou je sterk, je moet erdoor, ga vanavond desnoods stappen met vrienden of familie en focus je niet te veel op hem. Probeer hem te negeren en hem minder of niet meer te zien, dat zal na enkele weken het beste resultaat geven dan hem achterna te lopen en te willen weten wat hij doet. It hurts I know ![]() Veel sterkte meisje! |
![]() |
|
Het is niet in 1 x overgegaan bij hem. Hij heeft al een hele twijfelperiode gehad en het vreemdgaan gaf voor hem de doorslag dat het gevoel echt over is voor jou. Kan gebeuren. Verkeringen gaan nu eenmaal uit. Door zijn vreemdgaan is het allemaal nog wat vervelender.
Hij is er al overheen, jij moet alles nog verwerken. Goed komen doet het niet meer. Het klinkt hard, maar hij is blij dat hij van je af is. Hij zegt wel dat hij vrienden wil zijn, maar dat is ook alleen maar omdat hij zich niet schuldig wil voelen naar jou toe, omdat hij je gedumpt heeft. Als dat weg is, wil hij ook geen vrienden meer zijn. dan ben je echt verleden tijd, en dat is maar goed ook. Tja, liefdesverdriet zuigt. Heel slecht voor je ego, zo'n afwijzing. Het zal ook de laatste keer niet zijn. Maar de eerste keer is het ergst. Dan weet je namelijk nog niet uit ervaring dat het echt overgaat en dat er echt weer een nieuw iemand komt waar je dolgelukkig mee gaat zijn en met wie het echt net zo leuk en goed en fijn is als met deze. Even doorbijten meid. We zijn er allemaal doorheengekomen, dus jij ook. |
![]() |
|
![]() |
Ja blijkbaar hebben jullie wel gelijk. Want ik krijg gewoon nergens meer de indruk van dat hij er nog mee zit. Maar als ik muziek hoor denk ik aan hem. Als ik naar sommige dingen kijk zie ik hem weer. Ik denk gewoon nog de hele dag aan hem. Maar is dat dan ook helemaal weg bij hem. Hij heeft het uitgemaakt dus zit hij er niet meer mee helemaal niet?
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tja, veel meer heb ik niet meer toe te voegen aan de vorige posts...
mijn relatie ging na 14 maanden uit en toen heb ik mezelf even de tijd gegeven dat ik me kut mocht voelen. Ik zei tegen mezelf: je mag je zo lang kut voelen en daarna gaan we weer verder ![]() Dus voor 2 weken mocht ik mezelf zo ontzettend zielig vinden en huilen wat ik wou en daarna weer mezelf oppakken en doorgaan. Natuurlijk was daarna ook ruimte voor verdriet etc, maar ik moet er niet in blijven hangen, daar schiet ik niets mee op en mijn omgeving ook niet. Het is nu meer dan 9 maanden geleden en ik ben er nog steeds niet overheen, al gaat het wel een stuk beter. Ik heb gelukkig niet meer dat alles mij aan hem herinnert of iets me weer herinnert aan iets dat me aan hem herinnert... Sterkte meis! *knuffelt* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar? MeLovesYou | 13 | 12-07-2004 11:26 | |
Psychologie |
ziekenhuis gezeur en verwerking onzeker&anoniem | 6 | 11-06-2004 17:39 | |
Psychologie |
Hoe je leven weer op orde te krijgen. In_stilte | 10 | 20-09-2003 07:53 | |
Liefde & Relatie |
ik heb het zojuist uitgemaakt..... steentje | 50 | 27-02-2003 18:17 |