Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 16:21
Wit Pareltje
Wit Pareltje is offline
Hoi

Ik heb dus nu een vriend van 29. We hebben een geheime relatie....ik kan het echt niet aan mijn ouders vertellen. Nu had ik het een paar vriendinnen verteld, van wie ik dacht dat ik ze kon vertrouwen. Nou heeft eentje het doorverteld aan de rest van de school....iedereen weet het dus nu! Ze vinden het allemaal belachelijk!!!!! Ik heb echt het gevoel dat de hele school tegen me is....ik weet echt niet wat ik doen moet. Ik heb gewoon het gevoel dat iedereen een hekel aan me heeft. Dit is vooral niet goed omdat ik nog maar een paar maandjes op deze school zit.....HELLUP!!
Oud 02-04-2002, 16:27
AMDFreak
AMDFreak is offline
Laat ze lekker joh! Niks vanaan trekken.. Ze zijn gewoon jaloers!
Oud 02-04-2002, 16:29
1860fan
1860fan is offline
okeeee jij 15? en hij 29...
goed, volgens mij moet je die mensen eens vragen waarom ze het belachelijk vinden..
als ze iets zinnigs uitkramen, misschien iets van ze aannemen, en anders er gewoon schijt aan hebben.. het gaat toch ook om jou offeh?
maar wat vindt hij ervan dan?

greetz..
Oud 02-04-2002, 18:01
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
ik zou het gewoon uit maken

get a life

sorry het is lullig, maar het is raar het staat niet volgens mij heeft niemand zo'n leeftijdsverschil op die leeftijd
Oud 02-04-2002, 18:06
eden6
eden6 is offline
Ik kan me voorstellen dat anderen hun bedenkingen hebben bij zo'n relatie want een leeftijdsverschil van 14 jaar is echt heel groot zeker als het om 15 en 29 gaat!

Als jij zeker bent van je relatie en zeker weet dat je dit wilt is het oke en moet je je niets van anderen aantrekken.

Ik zou het idg wel aan je ouders vertellen want het is beter als ze het van jou horen dan dat ze het als supermarktroddel opvangen.

[Dit bericht is aangepast door eden6 (02-04-2002).]
Oud 02-04-2002, 19:16
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
ik zou het gewoon uit maken

get a life

sorry het is lullig, maar het is raar het staat niet volgens mij heeft niemand zo'n leeftijdsverschil op die leeftijd
waar slaat 'get a life' nou op?
Zeg dan niets
Oud 02-04-2002, 19:44
$tarlight
$tarlight is offline
gewoon doen wat je gevoel zegt, al ga je dan een keer op je bek, je moet doen wat je zelf wilt en je niet teveel laten leiden door anderen (heb ik dus wel gedaan, en ik heb nog nooit ergens zo'n spijt van gehad)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 20:07
Q
Q is offline
Slaat nergens op zo'n relatie. Waarom uberhaubt eraan beginnen. Ze hebben allemaal gelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 13:32
LittleMouse
LittleMouse is offline
leeftijdverschil maak nix maarr..hij is best te oud voor je vinik...maar als jullie vanelkaar houden is goed...duzz die anderen maar negeren greetzz+succes met hem
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:10
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Besef wel dat je vriend een heel erg volwassen leven leid. Misschien wil hij trouwen en een gezin stichten. Dat zal waarschijnlijk niet met jou gaan.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat de relatie weliswaar vrij lang kan duren, maar zeker niet voor het leven, iets wat hij binnenkort misschien gaat zoeken. Ondertussen word je leven op de middelbare school een heel stuk moeilijker en je slaat een ontzettend belangrijk deel van je jeugd over.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:30
brightness68
brightness68 is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Besef wel dat je vriend een heel erg volwassen leven leid. Misschien wil hij trouwen en een gezin stichten. Dat zal waarschijnlijk niet met jou gaan.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat de relatie weliswaar vrij lang kan duren, maar zeker niet voor het leven, iets wat hij binnenkort misschien gaat zoeken. Ondertussen word je leven op de middelbare school een heel stuk moeilijker en je slaat een ontzettend belangrijk deel van je jeugd over.
wat bedoel je precies met een ontzettend BELANGRIJK deel van je jeugd?
Oud 03-04-2002, 23:18
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:

waar slaat 'get a life' nou op?
Zeg dan niets
ja nergens op, maar voor de indicatie dat je beter dumpen kan, en niet met dit probleem gaat lopen

duidelijk??????

en roloog niet naar me
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 09:31
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
LittleMouse schreef:
leeftijdverschil maak nix maarr..hij is best te oud voor je vinik
Hmm, dus, het maakt toch wel iets uit?

Ik vind dat leeftijd er wel degelijk toe doet. Probeer maar eens verkering te hebben met een jongere jongen, ik zou dat echt niet willen.

Het is moeilijk hierover te oordelen, waarom heb je verkering op deze leeftijd met iemand die zoveel puder dan jou is?
Oud 04-04-2002, 09:49
lady_x
lady_x is offline
15 en 29 is inderdaad een groot verschil maar er is daar toch niks mis mee als jullie beiden gelukkig zijn. vorig jaar heb ik verkering gehad met een jongen van 27. en dat duurde niet want 8 jaar verschil is toch ook al iets, maar 14 jaar verschil?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:26
lake bodom
lake bodom is offline
woow
ik zou nooit met iemand van zo oud nemen
je klasgenootjes hebben gelijk
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:28
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
woow
ik zou nooit met iemand van zo oud nemen
je klasgenootjes hebben gelijk
Dat zeg je nu?
Maar wat als je ineens verliefd word op iemand die n stuk ouder is?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten