Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Besef wel dat je vriend een heel erg volwassen leven leid. Misschien wil hij trouwen en een gezin stichten. Dat zal waarschijnlijk niet met jou gaan.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat de relatie weliswaar vrij lang kan duren, maar zeker niet voor het leven, iets wat hij binnenkort misschien gaat zoeken. Ondertussen word je leven op de middelbare school een heel stuk moeilijker en je slaat een ontzettend belangrijk deel van je jeugd over. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind dat leeftijd er wel degelijk toe doet. Probeer maar eens verkering te hebben met een jongere jongen, ik zou dat echt niet willen. Het is moeilijk hierover te oordelen, waarom heb je verkering op deze leeftijd met iemand die zoveel puder dan jou is?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |