Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hou zelf ook van koken. Magnetronmaaltijden ben ik geen fan van. Ik heb een knoflookfetisj dus als je bij mij komt eten stink je. Ohja, ik ben vegetariër, maar vegetarisch koken is niet moeilijk, zoals veel vleeseters denken. Er zijn oneindig veel mogelijkheden. Personeel, tja, maakt me niet echt veel uit, zolang je maar niet uren hoeft te wachten of afgebekt wordt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga vaak uiteten, dat heb ik van mijn ouders overgenomen. Ik ben alleen overgevoelig voor knoflook dus dat probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Uit eten. Wel in goede restaurants en zo. Ik drink nooit alchohol bij mn eten. Ik drink sowieso geen wijn of bier. En zeker geen champagne. Meestal spa blauw. Parc Central in Vlissingen vind ik wel leuk, en Nummertje 7 hier in Middelburg. Maar dat kent niemand natuurlijk. *zucht* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De keuken is er wel achteruit gegaan hoor, sinds ze een andere kok hebben. Maar het is nog steeds leuk. Om nog maar een paar tentjes te noemen: Ten Wijngaard (wel een beetje overdreven sjiek gedoe soms), De Kameel en soms ga ik ook wel eens in Brooklyn eten met vriendinnen. Ken je die ook? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hou van eten, soms heb ik zin om te koken en dat doe ik dan ook alleen ik heb niet echt talent ![]() ![]() Ohja en ik vind het leuk om van alles te proeven en verschillende restaurants te bezoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
thuis eten we sowieso heel bourgondisch, er word veel waarde aan gehecht, we eten heel uitgebreid en gevarieerd, mn moeder is een topkok en iedereen houd van eten koken en elke avond word er een fles wijn open getrokken. Met het avondeten komt iedereen samen en iedereen is welkom, er blijven dan ook altijd mensen eten. Eten is gezelligheeeid. Uit eten gaan we dan ook niet vaak want het is hier net een restaurant, maar als we uit eten gaan is het meestal de japanner <3 Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 15:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |