Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Raël, de leider van de Raëliaanse Beweging en oprichter van Clonaid Sommige zouden zo'n Jezus volgen. Het overgrote deel zou hem uitlachen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kijk naar alle pacifisten die al vermoord zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik denk dat ik in die tijd een grote hekel aan jezus gehad zou hebben, aangezien ik nog wel wat conservatief ingesteld ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij genas zieken. Haalde mensen terug uit de dood. Gaf 5000 mensen te eten met een klein beetje brood en vis etc. als zulk soort dingen gedaan worden maakt de tijd weinig uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En niet met dat boekje gaan wapperen, dat is geen bewijs. Jezus was waarschijnlijk net zo'n retard als Raël, en mensen hebben hem gebruikt om macht te verkrijgen over de mensen d.m.v. de kerk.
||
Citaat:
je weet hoe dat toen ging; verhalen, overdrijven, mondelinge overleveringen; overigens zijn wel dingen weggelaten later zoals dat jezus zwart was, of dat hij waarschijnlijk cannabis gebruikte en met hoeren sliep ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik denk ook wel dat hij heler was. Maar over het water lopen, uit de dood opstaan, ik denk dat het wat symbolische verhalen zijn. Ze zijn ook niet belangrijk, de boodschap is gewoon mooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar dat weet hij niet. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe komen jullie daarbij als ik vragen mag? Voor zover ik weet gaat het in het NT om de letterlijke levensbeschrijving van Jezus Christus. waarom zou men die symbolisch opvatten? |
![]() |
||
Citaat:
En hoe weet jij zo goed dat het wel allemaal letterlijk waar is?
||
Citaat:
2. Het boek is een kleine 2000 jaar oud, veranderd, vervormt, misbruikt, gebruikt, overgebruikt, etc. 3. Er is nooit echt duidelijk historisch bewijs gevonden van een Jezus van Nazareth die mensen genas, doden tot leven wekte, etc. Als er écht zo iemand geweest zou zijn, dan hadden ze dat over het algemeen echt wel geweten. Zeker die data-geile Romeinen en/of Grieken wel. En ja, zoals AmnesJan al zei: Hoe weet jij dat het wel letterlijk waar is? |
![]() |
||
Citaat:
Er is niemand in de bijbel die 'tovert' uit zichzelf.
||
Citaat:
die reden is er tot nu toe niet.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen worden genezen van van alles. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat bord voor jouw kop is echt van tropisch hardhout.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
IS JEZUS(vzmh),'GOD' ? Paulo | 7 | 11-08-2006 22:17 | |
Cursus in wonderen Dame Blanche | 68 | 11-07-2004 13:44 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De schepping Mattiej | 28 | 30-11-2003 20:54 | |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 |