Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2004, 21:51
someone
someone is offline
hebben jullie tips voor een 25 jaar huwelijksfeest???
alvast bedankt!
Oud 31-10-2004, 22:03
Balance
Balance is offline
Mjah, heel standaard maar geef een leuk feest.

Bij mijn ouders was er een grote zaal afgehuurd. Groot buffet, een bandje met allerlei bekende covers van hun tijd en iets erna, wij deden een liedje (medley) met natuurlijk teksten over hun, hetzelfde geldt voor de buren. Andere familie had een heel stuk met allemaal reclameborden gemaakt waarbij de reclameborden terugsloegen om dingen van mijn ouders. Daarbij lazen ze verhalen voor. En er was een artiest ingehuurd die mijn vader te gek vond. Een caberatier die Bob de Rooy nadeed en heel de zaal plat liet liggen van het lachen. Oh ja, we hadden ook nog een heel boek gemaakt met anekdotes, alfabet, foto's van ieder jaar, plaatjes, teksten, enz.

Van andere 25-jarige bruiloften:
Een toneelstukje over gebeurtenissen die er zijn geweest in het huwelijk, bierviltjes die op tafel liggen met foto's van het bruidspaar, iemand ingehuurd die cabaretstukjes playbackte, een musicalster ingehuurd waar iemand helemaal weg van was...
Oud 01-11-2004, 13:23
Verwijderd
Ik zou alleen mensen die ik mag op de koffie vragen. Van die feesten word je ook niet goed.
Oud 01-11-2004, 13:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Snees schreef op 01-11-2004 @ 14:23 :
Ik zou alleen mensen die ik mag op de koffie vragen. Van die feesten word je ook niet goed.
Je kan er ook voor kiezen om op een feest enkel de mensen uit te nodigen die je mag...
Oud 01-11-2004, 21:15
Slobber
Slobber is offline
Al die feestjes zijn toch hetzelfde. Met zo'n cynisch abc als hoogtepunt van de avond. kleffe cake. lijp bandje. veel bejaarden. 'malle' kostuums. tot slot lekker ordinair doorzakken tot een uur of 0:00.
Oud 01-11-2004, 22:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
Slobber schreef op 01-11-2004 @ 22:15 :
Al die feestjes zijn toch hetzelfde. Met zo'n cynisch abc als hoogtepunt van de avond. kleffe cake. lijp bandje. veel bejaarden. 'malle' kostuums. tot slot lekker ordinair doorzakken tot een uur of 0:00.
dan ben jij een erg slechte organisator.
Oud 02-11-2004, 13:19
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-11-2004 @ 23:22 :
dan ben jij een erg slechte organisator.
Ik organiseer nooit feestjes. Op feestjes heb ik altijd het gevoel dat ik gedwongen gezellig moet zijn. Ik vier liever ongeorganiseerde feestjes; in tijden waarop ik me al blij voel. Ik heb ook een hekel aan feestdagen. Je gaat toch geen feest vieren omdat het een bepaalde datum is!?
Oud 02-11-2004, 16:08
Uice
Uice is offline
Moet dit bij toneel en cultuur?

Dat doet me denken aan die vreselijke liedjes die familieleden op dergelijke feestjes zingen (op de wijs van...), vol geforceerde rijm, a-ritmisch en maar twee keer geoefend (nu is het wel genoeg, we kennen het en we kunnen de tekst erbij houden).
of ongelooflijk saaie speeches vol oninteressante anekdotes en zinnen als 'Humoristisch, intelligent, ruimdenkend... Ja, zo is Kees.' en verwijzingen naar dode familieleden die in de Hemel zijn en naar het feestje kijken. Bah.
Oud 03-11-2004, 10:32
alpha
alpha is offline
Citaat:
Juice schreef op 02-11-2004 @ 17:08 :
Moet dit bij toneel en cultuur?

Dat doet me denken aan die vreselijke liedjes die familieleden op dergelijke feestjes zingen (op de wijs van...), vol geforceerde rijm, a-ritmisch en maar twee keer geoefend (nu is het wel genoeg, we kennen het en we kunnen de tekst erbij houden).
of ongelooflijk saaie speeches vol oninteressante anekdotes en zinnen als 'Humoristisch, intelligent, ruimdenkend... Ja, zo is Kees.' en verwijzingen naar dode familieleden die in de Hemel zijn en naar het feestje kijken. Bah.
afgezien van die dode familieleden vind ik dit juist leuk! Gewoon dom doen, en iedereen die zich doodlacht, de perso(o)n(en) in kwestie generen zich uiteraard. Maar dat is misschien ook wel ene typisch familie-trekje, dat ik dat wel leuk vind eigenlijk is het ook gewoon walgelijk
Oud 03-11-2004, 10:37
Balance
Balance is offline
Citaat:
Slobber schreef op 02-11-2004 @ 14:19 :
Ik organiseer nooit feestjes. Op feestjes heb ik altijd het gevoel dat ik gedwongen gezellig moet zijn. Ik vier liever ongeorganiseerde feestjes; in tijden waarop ik me al blij voel. Ik heb ook een hekel aan feestdagen. Je gaat toch geen feest vieren omdat het een bepaalde datum is!?
ja, maar we hebben het hier over zelf organiseren van een feest voor je ouders. In dat geval ben je dus wel de organisator en kan je het zo leuk of zo saai maken als je zelf wil.
Wij hebben met het feest van m'n ouders alleen de mensen uitgenodigd die ze mochten. Bepaalde neven en nichten mochten dus wel komen, anderen niet. We hebben niet politiek correct mensen uitgenodigd, omdat het anders niet eerlijk is ofzo. Onzin, het is mijn ouders feest dus zij bepalen wie er mag komen.
Daardoor is er ook niks van een gedwongen sfeer waarbij je aardig moet zijn tegen mensen die je maar een keer per jaar ziet.
Oud 03-11-2004, 14:29
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-11-2004 @ 11:37 :
ja, maar we hebben het hier over zelf organiseren van een feest voor je ouders. In dat geval ben je dus wel de organisator en kan je het zo leuk of zo saai maken als je zelf wil.
Wij hebben met het feest van m'n ouders alleen de mensen uitgenodigd die ze mochten. Bepaalde neven en nichten mochten dus wel komen, anderen niet. We hebben niet politiek correct mensen uitgenodigd, omdat het anders niet eerlijk is ofzo. Onzin, het is mijn ouders feest dus zij bepalen wie er mag komen.
Daardoor is er ook niks van een gedwongen sfeer waarbij je aardig moet zijn tegen mensen die je maar een keer per jaar ziet.
Reken maar dat je mot hebt met je ouders als je één van hun 'oude vrienden' afkapt omdat je helemaal niet met hem wilt praten. En juist door de mensen uit te nodigen uit te nodigen sta je binnen de korste keren tegen één van je vaders altijd dronken zaalvoetbalvriendjes te praten.

Affijn, ik ben helemaal niet zo'n gezelschapsmens, dus ik zie meestal alleen de kanten die verneukt zijn.
Oud 17-11-2004, 14:33
Marloeske
Marloeske is offline
we waren met het gezin naar een pretpark geweest die dag zelf, en toen in het weekend een bbq met de familie en daarna tsjah.. zuipen in de tuin
Oud 18-11-2004, 21:54
Verwijderd
Een DJ inhuren die oude discomuziek draait. En dan allemaal verkleed als de jaren 70
Of een big band die jaren 50 muziek gaan draaien.
Ik zou het iig aan een thema binden. En natuurlijk het liefste alle mensen verkleed
Oud 27-11-2004, 16:02
PV
PV is offline
Mijn ouders zijn over een paar maanden ook 25 jaar getrouwd.. maar of ze verwachten dat er iets georganiseerd wordt Ik weet niet eens of ze dat wel willen
Oud 28-11-2004, 09:02
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 27-11-2004 @ 17:02 :
Ik weet niet eens of ze dat wel willen
Mijn ouders (vooral mijn moeder) willen dat dus idd niet...maar we willen wel iets verzinnen voor hun, de oma's en hun beste vriend(inn)en oid...maar goed: wat?
Advertentie

Regels voor berichten